• Totaal geen youtubeparodie ofzo.
    Het zit dus zo. Achter onze tuin ligt een wei met schaapjes. Het zijn werkelijk waar de allerliefste schaapjes. Dus als we oud brood hebben, dan word ik op pad gestuurd om het aan deze lieve wolkjes uit te delen, omdat ik de schattigheid en liefheid van deze beesten voor de volle honderd procent kan waarderen. (En omg, heb je wel eens een schaap aan je hand voelen lekker? #bestfeelingever!) Maar ik ging dus vandaag weer op pad met een zak oud brood. (Er ligt een andere wei tussen onze tuin en de schapenwei, dus we moeten een wandelpaadje nemen tot aan de schapenweide.) Wat zo geweldig is, is dat als je aankomt daar, dan hebben die schapen meteen door dat je oud brood bij je hebt. En als ze dat niet meteen hebben, dan komen ze wel aangerend als je met de zak rammelt.
    Als een geweldige brenger van voedsel begin ik het uit te delen aan alle schaapjes. Vroeger waren ze allemaal even enthousiast, maar recent zijn er wat dominantere schapen, waardoor de anderen het al gauw opgeven. Een beetje jammer eigenlijk. Vandaag was er zelfs een bij die zijn kunsten als steenbok wilde uitten, en half op het hek klom om bij het felbegeerde brood te geraken.
    Toen het brood op was, wilde ik naar de volgende weide gaan, om de kruimeltjes aan de kippen te voeren, want als aanhanger van GroenLinks vind ik natuurlijk wel dat iedereen iets verdient, zo ook de kippen. Bij de weide aangekomen, merkte ik dat er ook een schaap zat, welke ontzettend graag iets van dat felbegeerde brood wilde. Het ergste was dat ik dat schaap eerder had gezien, maar niet door had dat de poort tussen de weides dicht was. Ik voel me echt zo schuldig tegenover dat schaap! Ik kon hem enkel maar knuffelen, in plaats van ook brood te geven.
    Op de terugweg kwam ik terug ik langs drie koeien met drie kalfjes. Tot mijn verbazing renden ze niet weg toen ik aankwam, maar kwamen ze juist dichterbij. Ik -opgegroeid op het platteland, zoals jullie wel hebben kunnen opmerken- houd van koeien, het zijn echt grote vrienden van mij. Maar het komt niet vaak voor dat ze echt naar mij toe komen, en zich laten aaien. Dus ja, ik heb koeien geaaid! #bestdayevah!

    Dat waren dus mijn wilde verhalen van vandaag. Misschien komen later nog de foto's erbij van de betrokken dieren.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wat leuk zeg! Een echte dierenvriend. (;

    Ik hou van koeien. Echt heel erg. Ik ben jaloers.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.