• HALLO.

    Hier is vraag 1 even: "Probeer de kleur rood uit te leggen zonder andere kleuren te noemen."

    En de tweede vraag: "Leg het verschil uit tussen links en rechts."

    Haves fun (krul).


    Heaven is a place that we all have

    Adsthetic schreef:
    (...)

    Je mag er geen kleuren bij betrekken, nu heb je geen kleur verzonnen maar bestaande kleuren gemengd. (krul)


    Nee ik leg het uit aan de hand van andere kleuren om het duidelijk te maken!

    Hoe denk je dat paars ooit is ontstaan? Was ook een 'nieuwe kleur' ooit, maar hebben ze niet eerst bedacht en toen pas gemaakt. (nerd)


    everything, in time

    Meraki schreef:
    (...)

    Nee ik leg het uit aan de hand van andere kleuren om het duidelijk te maken!

    Hoe denk je dat paars ooit is ontstaan? Was ook een 'nieuwe kleur' ooit, maar hebben ze niet eerst bedacht en toen pas gemaakt. (nerd)


    Omg, kijk, paars hebben ze ooit gemengd, snap je? Maar nu moet je een kleur verzinnen die niet door een mengsel gemaakt is, zonder het uit te leggen met bestaande kleuren.


    Heaven is a place that we all have

    Adsthetic schreef:
    (...)

    Omg, kijk, paars hebben ze ooit gemengd, snap je? Maar nu moet je een kleur verzinnen die niet door een mengsel gemaakt is, zonder het uit te leggen met bestaande kleuren.


    Jij bent gewoon jaloers dat ik je vraag heb verslagen met mijn wijsheid, dus nu pas je steeds de regels aan zodat mijn antwoord niet meer klopt. Ik heb je wel door, ads. Erg adsociaal dit. (joehoe)


    everything, in time

    Meraki schreef:
    (...)

    Jij bent gewoon jaloers dat ik je vraag heb verslagen met mijn wijsheid, dus nu pas je steeds de regels aan zodat mijn antwoord niet meer klopt. Ik heb je wel door, ads. Erg adsociaal dit. (joehoe)


    EERST NOEM JE ME JALOERS EN DAN ASOCIAAL. Wow oke, ik ging nog je lay-out maken tsss.


    Heaven is a place that we all have

    Maar ads, kleuren zijn sowieso slechts een illusie teweeggebracht door ons perceptievermogen van licht en hoe dat teruggekaatst wordt.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oke ja doei, ik wou gewoon wat levensvragen stellen


    Heaven is a place that we all have

    Adsthetic schreef:
    (...)

    EERST NOEM JE ME JALOERS EN DAN ASOCIAAL. Wow oke, ik ging nog je lay-out maken tsss.


    Noooooh! Ik gebruikte dat woord alleen maar omdat ik je naam daarin kon verwerken. Please forgive me, ik heb je kunsten en liefde nodig. (huil)


    everything, in time

    Meraki schreef:
    (...)

    Noooooh! Ik gebruikte dat woord alleen maar omdat ik je naam daarin kon verwerken. Please forgive me, ik heb je kunsten en liefde nodig. (huil)


    Ik moet hier even over nadenken hoor. ):


    Heaven is a place that we all have

    Adsthetic schreef:
    (...)

    Ik moet hier even over nadenken hoor. ):


    Ik heb er alles voor over, tell me!


    everything, in time

    Meraki schreef:
    (...)

    Ik heb er alles voor over, tell me!


    Ja nee, ik heb niets nodig ─ al is het wel leuk als ik je profielfoto met pugs mag overladen (krul) .


    Heaven is a place that we all have

    links is waar je duim rechts zit


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Adsthetic schreef:
    (...)

    Ja nee, ik heb niets nodig ─ al is het wel leuk als ik je profielfoto met pugs mag overladen (krul) .


    Maar ik heb net een nieuwe... :<
    Wil je m'n profielfoto doen? Ik kan anders ook wel een of meerdere foto's van mezelf sturen? Mag je daarmee kl*ten!


    everything, in time

    Meraki schreef:
    (...)

    Maar ik heb net een nieuwe... :<
    Wil je m'n profielfoto doen? Ik kan anders ook wel een of meerdere foto's van mezelf sturen? Mag je daarmee kl*ten!


    Ik ben niet moeilijk, zolang ik woefjes op profielfoto's kan zetten


    Heaven is a place that we all have

    Adsthetic schreef:
    (...)

    Ik ben niet moeilijk, zolang ik woefjes op profielfoto's kan zetten


    Eerst dat profiel, dan zullen we praten over de betaling. (nerd)

    [ bericht aangepast op 28 aug 2017 - 19:53 ]


    everything, in time