• De zomer is aangebroken. Bussen vol jongeren vertrekken naar kamp Ashville. Een jongeren kamp waar de knappe koppen van het begeleidingsteam de overhand hebben. Voordat de bussen aankomen, komen de jongens van het begeleidingsteam bij een komt het beruchte boek tevoorschijn. Het boek waar heel het kamp om is gaan draaien. De oudste begeleider heeft in dit boek voor iedere jongen een meisje dat op het kamp is opgeschreven en zodra er koppels zijn gevormd, gaat de strijd van start. Elke begeleider moet voor het einde van het zomerkamp het meisje waaraan hij is gekoppeld in bed weten zien te krijgen. Degene die het niet lukken, worden zonder pardon uit het begeleidingsteam gezet. Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen. Het enige probleem is, dat bijna iedereen op het kamp van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is en iedereen altijd elk jaar terugkomt. De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken. Alleen misschien hebben de jongens dit jaar al genoeg problemen, zonder de meiden die hun op de hielen zitten. Echte relatie's die tot stand komen. Verliefd zijn op iemand anders dan waar degene aan gekopeld is. Misschien valt er iemand wel helemaal niet op meisjes.
    Een ding is zeker. Dit jaar word zwaarder dan ooit


    Rollen
    Uiteraard moeten de jongens en meisjes van het boek gelijk blijven.
    Jongens van het begeleidingsteam: -VOL
    -Mathew ''Matty'' Trevor Sadler - 22 - AdoreDelano 1.2
    -Wyatt Miller - 22 - Sempre 1.2
    -Cassius Harrington - 23 - Horvath 1.3
    -Navarro
    -Aaron Noriega - 23 - Pharmaceutical 1.2
    -Micheal Jámes Martinez - 23 - Desierto 1.4
    -Brandon John Merrit - - Granian 1.2
    -Ricky Gavis Fontaine - 19 - ZeIda 1.4

    Meiden on the list: -VOL
    -Nova Ahonen - 20 - Sempre 1.2
    -Nicolette 'Nicky' Zoë Addisson - 19 - Choctaw 1.3
    -Avery Saélihn Phelan - 23 - Faolan 1.3
    -Anthemis
    -Zahira Nuru Buckner - 19 - Jughead 1.2
    -Faye Desjardins - 19 - Brinvi 1.3
    -Elsa Hailey Grace - 19 -Sunrises 1.4
    -Aiya Christina Hayashi - 19 - Granian 1.4

    kampgasten:
    -Kellin Aiden Sadler -AdoreDelano - 1.1
    -
    -

    Invullen
    Volledige naam •
    bijnaam •
    Leeftijd •
    Innerlijk •
    Uiterlijk •
    Hoelang komt hij/zij er al en waarom •
    Extra's •


    Regels

    •Minimaal 250 worden.
    •alleen aanmelden als je zeker weet dat je blijft reageren.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • 16+ toegstaan
    • Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • Wees realistisch


    Extra
    Ik geef persoonlijk door aan de begeleiders wie hun match is, zodat de dames in eerste instatie niet weten wie hun moet proberen te versieren.




    [ bericht aangepast op 28 feb 2017 - 11:46 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Hm een meisje on the list ;3 En ook een begeleider als het kan.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Zou ik ook een meisje mogen, op de list svp?


    Do I look like Mother Teresa?

    Mag ik een meisje on the list?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mag ik een meisje op de lijst reserveren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    mag ik een meisje van de lijst? c:


    I am not as think as you drunk I am

    Ik ken dit nog :Y)

    Ik twijfel of ik mee wil doen met een jongen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zou ik een mannelijke begeleider kunnen reserveren?


    •

    Navarro schreef:
    Ik ken dit nog :Y)

    Ik twijfel of ik mee wil doen met een jongen.

    ja dat wil je ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AdoreDelano schreef:
    (...)
    ja dat wil je ;x


    Oké, dat wil ik. Gooi me maar ergens bij dan c:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer





    Kellin Aiden Sadler







    Volledige naam:
    ~Kellin Aiden Sadler

    Bijnaam:[/b]
    ~Kellin wordt gewoon Kellin genoemd.


    Leeftijd + geboortedatum:
    ~22, September 29, Libra]

    Persoonlijkheid:
    ~Kellin is een jongen apart. Hij ging altijd door het leven als een vrolijke fluiter en nam het leven alles behalve serieus. Het was een echte grappenmaker en samen met zijn tweelingbroer Matty, zetten hij altijd heel de boel op stelten. Maar er is nu maar weinig over van deze drukke, onbezonnen jongen. Zins hij een alleenstaande vader is van een kleine jongen van bijna 3, is hij enorm veranderd. Zijn zoon Boyd betekend alles voor hem. Ook al was hij een foutje en alles behalve gewenst, hij is nu alles voor hem. Kellin is 24/7 een echte vader en heeft zijn verleden van stappen, alcohol en drug achter zich gelaten, zodra hij de zorg voor de kleine Boyd kreeg. Hij moest zichzelf en iedereen om hem heen bewijzen, dat hij wel degelijk volwassen en verantwoordelijk kan zijn. En dit is hem goed gelukt ook. Boyd is het enige waarvoor Kellin nog leeft en de zorg gaat hem geweldig af. Al word het wel wat zwaar nu de kleine jou echt begint op te groeien. Ondanks dat Kellin bijna alleen nog maar oog heeft voor zijn zoon, kijkt hij nog wel om zich heen. Ondanks dat hij het druk heeft, probeert hij altijd nog tijd vrij te maken voor zijn vrienden en familie. Al zal Boyd altijd op nummer een staan. En als je op je 19de al zo'n grote verandwoorlijkeheid krijgt, is dat niet niks. Het heeft Kellin totaal veranderd, maar als hij nu naar Boyd kijkt, had hij haar voor geen goud willen missen.

    Uiterlijk:
    Trevor Wenthword
    ~

    Hoelang komt hij/zij er al en waarom •:
    ~Kellin gaat al vanaf jongs af aan op kamp en is dus ook al vanaf het begin in gestroomd bij het jongerenkamp. Zodra hij 16 werd, is hij begeleider geworden, maar daar is hij na zijn 19de gelijk mee gestopt. Maar hij komt wel nog altijd terug als normale kampgast en dan neemt hij Boyd van zelf sprekend met zich mee.

    Extra's:

    ~Kellin heeft vanaf zijn 16de bij de begeleiders gezeten, maar het derde jaar ging het mis. Hij was de eerste die zijn meisje in het boek kon afstrepen, maar niet zoals gehoopt. Door de hoop alcohol die er op dat moment door zijn lichaam raasde, was hij vergeten dat zoiets als bescherming wel handig was. Het meisje dat hij op de lijst had afgestreept, werd dan ook 9 maanden later de moeder van zijn zoontje. Het meisje was nog maar 17 en raakte al snel helemaal de weg kwijt. Ze werd zwaar depressief en heeft na 6 maanden na de geboorten van Boyd zelfmoord gepleegd, waardoor Kellin de zorg op zich kreeg. Hij voelt zich nog altijd elke dag schuldig. Helemaal als hij naar Boyd kijkt, die nu steeds meer op zijn moeder begint te lijken. Hij kende het meisje helemaal niet zo goed, maar hij weet wel dat het allemaal zijn schuld is. Daarom probeert hij zichzelf nu ook zo te bewijzen met Boyd.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2017 - 15:07 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik heb iedereen erbij gezet :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik claim een rol bij deze.


    We're all mad here.

    Ik ga morgen of donderdag aan de slag met mijn rol, als dat niet erg is?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Zou ik een vrouwelijk personage op de lijst mogen reserveren?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Faolan schreef:
    Ik ga morgen of donderdag aan de slag met mijn rol, als dat niet erg is?

    Nee, is prima! heb geen reiservingstijd limiet ofzo.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''