• Hey Q!

    Ik loop al vaker tegen dit probleem aan. Je krijgt een pb van iemand waar je nog wat mee moet doen/ later wilt lezen ofzo. Het enige wat je dan kan doen is het ongelezen maken, maar ik houd absoluut niet van dat roze bolletje in mijn menubalk. Ik bedacht daarom dat je misschien pb's een sterretje kon geven, om aan te geven dat je daar nog iets mee moet, maar dat sterretje staat dan niet in je menubalk. Wat denken jullie?

    Liefs,
    Mare


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik vind het een goed idee. Hier loop ik namelijk ook regelmatig tegenaan.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Polar schreef:
    Ik vind het een goed idee. Hier loop ik namelijk ook regelmatig tegenaan.


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Polar schreef:
    Ik vind het een goed idee. Hier loop ik namelijk ook regelmatig tegenaan.


    obsessive rage

    Dit vind ik een geweldig idee!


    -

    Goed idee! Ik lees meestal pb's meteen en maak het niet ongelezen, met het gevolg dat ik er soms wel eens een vergeet te beantwoorden/iets mee te doen. Een sterretje erbij kunnen doen, zou dan handig zijn.


    Physics is awesome

    Polar schreef:
    Ik vind het een goed idee. Hier loop ik namelijk ook regelmatig tegenaan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    MacGyver schreef:
    Goed idee! Ik lees meestal pb's meteen en maak het niet ongelezen, met het gevolg dat ik er soms wel eens een vergeet te beantwoorden/iets mee te doen. Een sterretje erbij kunnen doen, zou dan handig zijn.


    Mhm?

    Polar schreef:
    Ik vind het een goed idee. Hier loop ik namelijk ook regelmatig tegenaan.


    16 - 09 - '17

    Ja! Als ik iets op ongelezen zet, vergeet ik het na een tijdje weer en denk ik dat het weer een nieuwe pb is. :’)


    Ik wil een tuin vol egels

    Polar schreef:
    Ik vind het een goed idee. Hier loop ik namelijk ook regelmatig tegenaan.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis