• Ja, ik zat weer eens een halve ochtend verlovingsvideo's te kijken op youtube en wat me opviel, was dat er enorm veel zijn waarin dansers worden ingehuurd en waarbij soms honderd mensen staan toe te kijken. Dat lijkt me echt vreselijk awkward :')

    In de spoiler staat mijn droomaanzoek, maar hoe ziet die van jullie eruit? Denken jullie er soms over na? Zouden jullie het willen vragen of liever gevraagd worden? Of wil je liever gewoon helemaal niet trouwen?


    [ bericht aangepast op 24 okt 2017 - 14:05 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik vind het echt een supertoffe proposal, MAAR HOE IS DIT GEFILMD?
    Seriously, dat vraag ik me altijd af x'D

    Overigens, ik wil geen verwachtigen hebben voor een droomaanzoek, behalve eigenlijk dat ik heel controversiëel mijn vriend wil aanzoeken, maar dat mag ik niet, haha. Ik ga er verder niet over nadenken, mijn vriend moet (als hij ooit met me wilt trouwen en ervan overtuigd is dat ik dat ook wil) zelf iets verzinnen wat bij ons past. ^^

    [ bericht aangepast op 24 okt 2017 - 14:19 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Dauphine schreef:
    Ik vind het echt een supertoffe proposal, MAAR HOE IS DIT GEFILMD?
    Seriously, dat vraag ik me altijd af x'D


    Dit stond in de beschrijving:

    We had arranged to film a "Love Story" about Mat and Kylie. That's what we told her anyway. That gave us an excuse to be there. So we spent the afternoon filming them at various locations. We then had 'one last location' to film in. So we raced ahead and set up our cameras. Kylie knew we were there filming, but because we'd spent the afternoon together both Mat and Kylie were quite comfortable around us so it really didn't matter. As soon as the disney video started playing they were in there own little world. We had long zoom lenses on our cameras and were discrete but we didn't try hide in a bush or anything. So that's how we did it!


    Ik vraag me zoiets ook altijd af :')

    [ bericht aangepast op 24 okt 2017 - 14:21 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Het maakt mij niet zo zeer uit hoe ik gevraagd wordt, zolang mijn partner het maar zou menen is het goed.


    16 - 09 - '17

    Mijn vriend heeft me gewoon gevraagd zonder poespas en dat vond ik wel net zo romantisch als zulke in elkaar gezette aanzoeken met fotograaf en dansers haha.


    26 - 02 - '16

    Van die grote aanzoeken hoeven voor mij niet. Als ik mag kiezen, zou het heel romantisch mogen zijn, maar mijn vriend en ik zijn eigenlijk niet echt romantische types (:

    Een aanzoek zoals in het filmpje, zou ook zeker mogen!


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Ik wil niet trouwen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Heel makkelijk: niet. Ik wil echt niet trouwen. Wellicht zal ik het doen als mijn toekomstige partner het heel graag zou willen, maar nee. Van mij hoeft het niet.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben wel super romantisch gevraagd op een heel mooi strand in Peru waar verder niemand was bij ondergaande zon. :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nou eerst maar even een boy vinden, how about that :')


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Van mij hoeft het niet iets groots of spectaculairs te zijn. Ik vind het ook prima als ik gevraagd word tijdens een picknick in het bos ofzo. Ja, het moet wel iets romantische gehalte hebben, vind ik. Maar waar of hoe, maakt me niet zoveel.

    Deze proposal hierboven trouwens is wel echt epic! Ik vind hem cool (cool)


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik heb geen specifieke voorkeur en ik heb ook wel meerdere scenario's in mijn hoofd die mogelijk zouden kunnen zijn! Mijn vriend moet zelf maar invullen hoe hij er vorm aan geeft en mij ook echt verrassen ermee. Echter heb ik wel enkele eisen haha:
    - Hij moet op zijn knieën gaan
    - Hij moet een speech houden voor hij de vraag stelt
    - Het moet op een locatie zijn die mooi en rustig is
    - Eventueel moet hij het iemand laten filmen, zodat ik het later altijd kan terugkrijgen

    Het moet gewoon romantisch zijn en goed uitgewerkt.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dat filmpje ziet er lief uit haha

    Hm, zelf wil ik gewoon dat het gemeend is en door iemand die ik leuk vind, dan is het goed (en uhm, het mag nog wel een paar jaar wachten)
    Mijn ouders hebben het totaal niet romantisch gedaan eigenlijk, mijn vader was ontbijt aan het maken, en mijn moeder kwam aan als in "oh, wat sexy, een man die het ontbijt voor me maakt, wil je met me trouwen?"
    Ze waren al wel bij elkaar, maar toch, that's it haha


    obsessive rage

    Ik trouw liever niet.
    Single zijn is ook vrij gezellig, vind ik. (nerd)

    Dahw

    Ik zou het liefste op een moment dat ik het niet aan zie komen wel met 1 knie maar verder maakt het mij niet uit

    Wel kei schattig mn collega was thuis gekomen en haar oudste zoon een drakenpak, dochter een prinsessenjurk en haar vriend een ridder pak. En de zoon had gezegd "mama wil jij papas prinses zijn dat was zo leif


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik wil wel graag trouwen, maar het geld dat erin gaat is iets dat me toch een beetje tegenhoud. Het lijkt me echt mooi om in zo'n mooie jurk te staan en dan gewoon een akte van liefde te ondertekenen met een ring of iets erbij. Mijn vriend wil echter absoluut niet trouwen, want hij vindt het onzin. Partnerschap is volgens hem genoeg, maar hij weet dat ik het graag wil. Dus geen idee.

    Het liefst zou ik gewoon random op vakantie zijn ofzo of gewoon ergens met z'n tweetjes en dat hij dan het aanzoek doet. Niemand die het ziet, niemand die ons aan kan staren en ik keihard begin te janken van geluk en stress, maar ach, die dag gaat er waarschijnlijk toch nooit komen.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen