• Dag lieve mensen!
    Vandaag kreeg ik een appje van m'n broer met de volgende video:



    Animal Crossing voor op je mobiel of wat dan ook. Zelf heb ik de Nintendo DS versie echt kapot gespeeld
    en ik ben nu dus ook echt ontzettend enthousiast over de app.
    Aan het einde van de video wordt aangegeven dat de app eind november uit komt.

    Wat vinden jullie van het spel wat je tot nu toe gezien hebt? Nu je de video gezien hebt (of al gezien had), gaan jullie AC:PC ook spelen?

    Q username
    HaIe
    BuchananBarnes
    Squip
    Tuena
    Frodo
    Dalnim
    Leah
    Hephaistion
    Meisner
    awsten
    Greenlight
    Jowen
    BlueJays
    1832
    ACPC username
    Broet
    Anne
    Cosette
    Tuena
    Philyra
    Papiliones
    Leah
    Delahaye
    Saartje
    Laurianne
    Maaike
    Saar
    Charly
    R
    ID code
    1445 0780 261
    3566 0045 836
    9895 0902 511
    7937 3875 430
    9138 9266 971
    8299 9780 270
    7694 2214 512
    5997 8786 319
    0639 6388 630
    4119 2640 685
    6766 8470 534
    1849 2282 682
    7492 4258 021
    9407 3774 839

    [ bericht aangepast op 3 dec 2017 - 15:53 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    Is het een idee om een lijst te maken van Q'ers + ID code van hun Pocket Camp?
    Zo kan iedereen elkaar toevoegen ^^.


    Goed idee!


    --

    HaIe schreef:
    Is het een idee om een lijst te maken van Q'ers + ID code van hun Pocket Camp?
    Zo kan iedereen elkaar toevoegen ^^.


    Ja, leuk! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik was nieuwsgierig en heb het ook maar gedownload ^^
    Delahaye heet ik daar.


    Stenenlikker

    Ik ben nu al verslaafd, hehe, al krijg ik wel regelmatig nog foutmeldingen. Jullie ook?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ik ben nu al verslaafd, hehe, al krijg ik wel regelmatig nog foutmeldingen. Jullie ook?


    Ja, ik ook. Ik denk iedereen wel, maar het is nog vrij nieuw dus zullen ze nog wel dingen herstellen/maken. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    ^ true.
    Ik snap het spel momenteel ook niet zo goed meer. Ik heb alle beestjes die ik kon uitnodigen, uitgenodigd op mijn kampplaats en hun doelen volbracht. Moet ik nu wachten tot ze nieuwe doelen krijgen, of...?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ga 'm zo downloaden. Ben nog niet thuis


    26 - 02 - '16

    Frodo schreef:
    ^ true.
    Ik snap het spel momenteel ook niet zo goed meer. Ik heb alle beestjes die ik kon uitnodigen, uitgenodigd op mijn kampplaats en hun doelen volbracht. Moet ik nu wachten tot ze nieuwe doelen krijgen, of...?


    Je kan meerdere Quest per poppetje doen en verder kan je altijd vissen en insecten vangen.
    Ik zal vanavond de beginpost aanpassen, dus als iedereen zijn ID code (die cijferreeks) wilt sturen via pb of gewoon hier dan zet ik die er allemaal in!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    (...)

    Je kan meerdere Quest per poppetje doen en verder kan je altijd vissen en insecten vangen.
    Ik zal vanavond de beginpost aanpassen, dus als iedereen zijn ID code (die cijferreeks) wilt sturen via pb of gewoon hier dan zet ik die er allemaal in!


    Top! Anders kom ik nooit aan mijn kuddo's :')


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    HaIe schreef:
    (...)

    Je kan meerdere Quest per poppetje doen en verder kan je altijd vissen en insecten vangen.
    Ik zal vanavond de beginpost aanpassen, dus als iedereen zijn ID code (die cijferreeks) wilt sturen via pb of gewoon hier dan zet ik die er allemaal in!


    De mijne had je al via PB geloof ik, anders stuur ik na stage even opnieuw!


    --

    Ik heet Cosette en mijn bus is de Franse vlag. (cat)
    Nee maar ik vind het wel minder leuk dan de Nintendospelletjes, en tbh je verdient veel te makkelijk alle shit. :'D Maar het is Animal Crossing, dus ik zal het nog wel even blijven spelen haha.
    Mijn ID is 9895 0902 511


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik mocht dit nooit van mijn ouders op de nintendo en heb het later ook niet gekocht. Maar nu heb ik op het op mijn telefoon , dus ik ben benieuwd wat ik ervan vind!

    Ik heet Tuena en mijn ID is 7937 3875 430


    Firm believer of all that is magic

    Mijn naam is Philyra en mijn ID is 9138 9266 971

    Ik snap wel nog steeds niet hoe je kuddo's kan krijgen/geven.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2017 - 15:11 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mijn naam is Papiliones en mijn ID 82999780270. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Gaaaahhh! Mijn animal crossing start niet meer op! Ik krijg dat groene beginscherm met ninteno erop en dan verdwijnt het beeld ineens. Heb het opnieuw geinstalleerd en nu krijg ik dus opnieuw taal kiezen en zodra ik op agree klik, weer weg... :(

    Heeft iemand dit ook? Of weet iemand hoe ik er vanaf komm

    [ bericht aangepast op 24 nov 2017 - 18:51 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.