• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2017 - 16:11 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik wil fotos maken van de sneeuw maar ik durf mijn camera niet mee naar buiten te nemen omdat het sneeuwt.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Zoveel foto's van mensen die aan het ploeteren zijn in heerlijk witte sneeuw en in de tussentijd ben ik aan het ploeteren door de beperkte kring der gerechtigden en oh mijn god.


    She's imperfect but she tries

    Well, drie dagen na thuiskomst blijkt dat er niets is veranderd. Great.


    Het sneeuwt al heel de dag eN HET BLIJFT ZELFS LIGGEN! IN DIKKE LAGEN! Maar guess what?
    Ik zit al heel de dag binnen te leren voor Latijn, en mijn rolluik is kapot dus ik kan niet eens af en toe naar buiten kijken om enigszins van de sneeuw te genieten. Yay, party.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik moet leren, want ik heb morgen geen tijd, maar ik wil niet :C


    Stenenlikker

    @Hopps

    Dat is jammer. Is het niet koud genoeg waar jij woont? Hier blijft het wel liggen en ik kreeg nu zo'n kerstgevoel. Het ziet er uit zoals op van die hele cliche kerstkaartjes.

    Als het kon, was ik even wat sneeuw naar je toe komen brengen zodat jij ook kan genieten van sneeuw die blijft liggen.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2017 - 16:52 ]


    Physics is awesome

    -Ik ben moe
    -Ik heb buikpijn
    -Ik moet héél nodig naar de wc
    -Ik zit zó lekker op mijn stoel

    Mijn leven is zwaar.

    MacGyver schreef:
    @Hopps

    Dat is jammer. Is het niet koud genoeg waar jij woont? Hier blijft het wel liggen en ik kreeg nu zo'n kerstgevoel. Het ziet er uit zoals op van die hele cliche kerstkaartjes.

    Als het kon, was ik even wat sneeuw naar je toe komen brengen zodat jij ook kan genieten van sneeuw die blijft liggen.


    nee, het is ongeveer één graad boven nul, haha. Hier blijft een heel klein laagje op het gras liggen, maar het is nu donker dus ik kan het niet meer goed zien, lol. Ik hoef ook niet per se sneeuw, twee jaar geleden hebben we hier in januari een week lang vastgezeten door de ijzel HAHA


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    The ribbon on my wrist says, "Do not open before Christmas."


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik voel de kerstgedachte om me heen


    Deep inside, I've never felt alive

    I'm so fucking tired and whilst I haven't been doing anything all day, now all of the sudden everyone needs advice or someone to rant to or asks if I want to go for a drink. Everyone please piss off.


    kindness is never a burden.

    ohmijngod deze pizza is zo smakeloos


    Deep inside, I've never felt alive

    Pffffff morgen geen sneeuw pls moet ergens zijn. Gelukkig wel door de sneeuw naar huis gekomen daarstraks. En de hond was super blij in de sneeuw.


    The truth is out there.

    Barb schreef:
    Pffffff morgen geen sneeuw pls moet ergens zijn. Gelukkig wel door de sneeuw naar huis gekomen daarstraks. En de hond was super blij in de sneeuw.


    Inderdaad. Er wordt op Facebook al gesuggereerd dat je de weg maar niet op moet, laat staan met de trein gaan, en zoveel mogelijk thuis moet werken. Thuis werken kan ik niet eens, want ik werk in een laboratorium. Thuis heb ik dat natuurlijk niet :'D


    26 - 02 - '16

    Ik heb echt het idee dat er iets veranderd is aan de tekst op mijn gsm maar idk wat? Dit is irritant ew.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis