• Heey!!:D
    ik heb een nieuw idee!:D
    en ik wil graag jullie mening er over horen!:$


    I tell all my secret you in a song, just opposite you
    Tom is sins kort vaak met zijn gitaar op zijn kamer...Niemand weet eigenlijk waarom...Tom weet het wel..Het komt door;..Bill..hij wilde eens iets vragen aan Bill maar kwam toen net op het verkeerde moment binnen...Iedereen denkt wel dat Tom zo'n player is maar niks is minder waar...sins dien heeft Tom een liedje in zijn hoofd..een lied voor een speciaal iemand..wanneer het af is wil hij het aan iemand laten horen...Maar niemand lijkt te kunnen..maar dan komt Andreas uit de lucht gevallen..Tom laat het horen aan Andy en bam! De vonk tussen die twee slaat over!^^Maar wat gebeurt er als Bill zich hier aan gaat ergeren?


    De rollen!;D
    -Vriendin Georg; angell als Mesie
    -BF Andy;
    -BF Bill;
    -ONS Bill;
    -Vriendin Bill[na die ONS komt hij 'de ware'tegen!;)(of toch niet?:P)zal je wel zienxD]; BkXxX
    -Kind(mag jongen of meisje zijn!kies zelf maar!;)]je mag ook zelf kiezen wie je vader('s) dan zijn!;); NoBullShit

    Wat wil ik weten?;
    -welke rol?;
    -Naam;
    -Leeftijd;
    -Zwanger/Kinderen?;
    -Namen kinderen(ook als je zwanger bent de naam zeggen bitte!);
    -leeftijd kinderen!;
    -Tekstje van je personase[dus met ALLE info!];
    -Plaatje van je personase;
    -Waarom wil je de rol?;
    -Is het een goed idee?;
    -Weet je een titel?;



    alvast bedankt!;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Wat wil ik weten?;

    -welke rol?; Gewoon een kind

    -Naam; Kimberly

    -Leeftijd;17 half

    -Zwanger/Kinderen?; Inverwachting misschien

    -Namen kinderen(ook als je zwanger bent de naam zeggen bitte!); meid : Layla ! jong.: Alex

    -leeftijd kinderen!; /

    -Tekstje van je personase[dus met ALLE info!];
    Hi! ik ben Kimberly, ik noem me zelf vaak Babyface, omdat jha , ik zo'n kinderlijke hoofdthe heb .x'D Maar ik woon samen met 2 pleeg ouders. Me vader is beroemd. me moeder is advocaat. Weetje wie me vader is ? :P T-Pain. Ik weet niet of je die kent. Zelf ben ik duits. me vader en moeder zijn ook duits. Maar Me pleeg ouders hebben soms wel moeite met het duits. Voor al me Pleegvader:P. Me moeder is eigelijk wel duits maar is het zo afgeleerd. Maar ik begrijp ze altijd met de talen enzovoort :) Me ouders zijn vaak niet thuis. Ik heb 1 keer stiekum een pary gegeven. Maar ze vonden het niet erg (N):(( Maar ja . Ff wat Over mij. Ik hou van Tokio Hotel.Ik ben zelf helemaal weg van Tom.
    Ik ben laats naar een Concert geweest, En daar heb ik perongeluk een one-night-stand gehad Ö (huil) Wat moet ik doen als ik zwanger ben. Want we waren dronken. en de volgende dag waren we er achter gekomen dat we zonder hadden gedaan. Maar ja. Gelukkig heb ik zijn nummer heb , en dat we wel eens smsen. Maar ja.

    [/wil je meer weten zeg het maar :P]


    -Plaatje van je personase;
    http://nd.blog.cz/t/the-best-styl-scene.blog.cz/obrazky/30598377.jpg

    http://miss-basqa.blog.cz/0808/baby-face < bij deze is het allemaal van BabyFace:PxD

    -Waarom wil je de rol?; Omdat niemand volgens mij deze heeft in gevuld?

    -Is het een goed idee?; Jha alleen word tom ook verliefd op een meid ? :):$

    -Weet je een titel?; The Dead True. The Loves Is Dead, ?
    Ik weet het zo niet :X

    xxx Kimberly


    __________________________________________________No music=No soul=No life!!


    The mistakes from the past, made me who I am today.

    Wat wil ik weten?;

    -welke rol?; Gewoon een kind

    -Naam; Kimberly

    -Leeftijd;17 half

    -Zwanger/Kinderen?; Inverwachting misschien

    -Namen kinderen(ook als je zwanger bent de naam zeggen bitte!); meid : Layla ! jong.: Alex

    -leeftijd kinderen!; /

    -Tekstje van je personase[dus met ALLE info!];
    Hi! ik ben Kimberly, ik noem me zelf vaak Babyface, omdat jha , ik zo'n kinderlijke hoofdthe heb .x'D Maar ik woon samen met 2 pleeg ouders. Me vader is beroemd. me moeder is advocaat. Weetje wie me vader is ? :P T-Pain. Ik weet niet of je die kent. Zelf ben ik duits. me vader en moeder zijn ook duits. Maar Me pleeg ouders hebben soms wel moeite met het duits. Voor al me Pleegvader:P. Me moeder is eigelijk wel duits maar is het zo afgeleerd. Maar ik begrijp ze altijd met de talen enzovoort :) Me ouders zijn vaak niet thuis. Ik heb 1 keer stiekum een pary gegeven. Maar ze vonden het niet erg (N):(( Maar ja . Ff wat Over mij. Ik hou van Tokio Hotel.Ik ben zelf helemaal weg van Tom.
    Ik ben laats naar een Concert geweest, En daar heb ik perongeluk een one-night-stand gehad Ö (huil) Wat moet ik doen als ik zwanger ben. Want we waren dronken. en de volgende dag waren we er achter gekomen dat we zonder hadden gedaan. Maar ja. Gelukkig heb ik zijn nummer heb , en dat we wel eens smsen. Maar ja.
    [/wil je meer weten zeg het maar :P]


    -Plaatje van je personase;
    http://nd.blog.cz/t/the-best-styl-scene.blog.cz/obrazky/30598377.jpg

    http://miss-basqa.blog.cz/0808/baby-face < bij deze is het allemaal van BabyFace:PxD

    -Waarom wil je de rol?; Omdat niemand volgens mij deze heeft in gevuld?

    -Is het een goed idee?; Jha alleen word tom ook verliefd op een meid ? :):$

    -Weet je een titel?; The Dead True. The Loves Is Dead, ?
    Ik weet het zo niet :X

    xxx Kimberly


    __________________________________________________No music=No soul=No life!!


    twee dingen;

    1.Ik vindt het niet leuk dat je mijn form 'handtekening' pikt.

    2.Die rol is bezet!!!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    -welke rol?; Bf Bill
    -Naam; Rachel
    -Leeftijd; 20
    -Zwanger/Kinderen?; Zwanger van een meisje
    -Namen kinderen; Rose
    -leeftijd kinderen!; nog 1 in buik
    -Tekstje van je personase[dus met ALLE info!];
    Hee,Ik ben Rachel en ik loop al 20 jaar lang op deze aardbol rond.
    Ik ben een vrij koppig persoon met een geheel eigen willetje. Maar ik ben ook erg lief en zorgzaam. Alhoewel mijn vrienden zeggen dat ik ook erg knetter gek ben. Maar daar ben ik niet zo heel erg zeker van. Nou ja,vooruit. Ik ben ook knetter gek.
    Ik ben verslaafd aan mijn eyeliner en lolly's. En niet van die kleine. Maar die grote met veel kleur.
    Ik speel gitaar en ontwerp kleding. Die ik dan ook zelf draag.
    Ik deed vroeger aan voetbal,maar ik ben daarmee gestopt omdat ik 3 keer in de week moest trainer. En dan geen tijd meer had voor andere dingen.
    Ik heb een hekel aan huppel gedrag en muggen. Maar het meest haat ik zinloos geweld en dierenleed.
    -Plaatje van je personase; http://img379.imageshack.us/img379/9103/babyfayce5ya2.jpg
    -Waarom wil je de rol?; Omdat jouw series super zijn
    -Is het een goed idee?; Jaaaa!!
    -Weet je een titel?; Nee,ik ag denken


    Music is the new sex

    Oeh,dankjj vOor de rol Lievertjé (H)


    We were bOrn fOr Love! ^^

    na heel lang wachten is hij er eindelijk mensen!:D

    : http://www.quizlet.nl/quiz/261312/i-tell-all-my-secret-you-in-a-song-just-opposite-you001/

    Enjoy It!^^;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Hmm, dan wil Bluebell, wel 1tje die nog over is..

    Bf, Bill of Andy

    Like, wil kind zijn

    Maar, zoals gewoondelijk, nu Rollen topic's niet meer in de Actiefe Topic's staan, Ben ik weer eens te laat..

    Maar, info komt zo honn


    Dunno ><

    oww, laat maar, hij is er all ><
    Hoe bedoel je,, Dom ><
    like, ga hem maken ;)


    Dunno ><

    jammer te laat xD