• De boyband One Direction veroverd de wereld. De vier bandleden Harry Styles, Liam Payne, Niall Horan en Zayn Malik hebben het hart van menig meisje en jongen veroverd. Op het moment touren ze door Engeland. Om de vele fans te vermijden heeft hun manager Simon besloten dat de boys door het platteland van Yorkshire rijden met hun bus om daardoor van York naar hun volgende concert in Edinburgh. De buschauffeur rijdt over de vele verlaten plattelandswegen totdat ineens de bus het begeeft. Alleen een boerderijtje in de verte lijkt hun enige uitweg te zijn. Maar alleen is dat boerderij sterk verouderd en loopt enorm achter op de moderne tijd. Dat is ook net de plaats waar ze de boerenjongen Louis Tomlinson en zijn familie ontmoeten...

    Is het een beetje wat? Ik ben trouwens nieuw hier voor iedereen die me (sowieso) niet kent :)


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...

    Het idee klinkt wel origineel. Ik heb een Abo, maar als je schrijfstijl me niet bevalt verwijder ik hem weer. (:

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 23:06 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Mullingford schreef:
    Het idee klinkt wel origineel.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mullingford schreef:
    Het idee klinkt wel origineel. Ik heb een Abo, maar als je schrijfstijl me niet bevalt verwijder ik hem weer. (:
    Haha afgesproken! :)


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...

    Like like like (A).


    Things are not going as you want. You must therefore do something about it. ~ Rachel.