• Hey,

    Weet er iemand toevallig waar je langharige pups koopt.
    Liefst rues maar moest je een mooi teefje gevonden hebben
    zet het dan maar hieronder :)

    Groetjes en bedankt


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Laleah schreef:
    (...)

    Jij hebt ook geen puppycursus nodig, maar je hond wel... Eigenaren denken vaak dat ze het wel weten omdat ze al een hond hebben gehad, maar de ene hond is de ander niet. Het gaat er niet alleen om dat jij weet hoe je een hond opvoed, het gaat erom hoe de hond zichzelf leert zien en dat hij en jij zijn karakter ontdekken. De cursus is niet alleen voor de eigenaren, het leert honden sociaal met elkaar omgaan en het leert ze het verschil tussen playtime en worktime. En chihuahua's zijn sociaal niet het makkelijkste met andere honden. Het zijn enorm angstige beestjes en die moeten echt op training willen ze zelfverzekerd worden. Nogmaals, ga alsjeblieft op training. Ik heb zoveel eigenaren op de praktijk gehad die dat onzin vinden omdat ze het zelf wel beter weten, maar het gaat echt niet alleen om de eigenaar, maar ook om de hond zelf. Je moet zijn zelfvertrouwen opbouwen. Dat hebben ze nodig. Anders krijg je echt zo'n trillend, angstig chihuahua beestje die je in films ziet. Bovendien kunnen ze daardoor angstigdominant worden tegenover andere honden omdat ze zo klein zijn en vervolgens door de eigenaren worsen opgetilt het moment dat ze een andere hond tegenkomen. Opvoeding is per hond echt een ander verhaal.

    En als je van plan bent naar een asiel te gaan, daar heb je meestal veel oudere honden en ja die zijn veelal wel opgevoed, maar ook dan kan het fijn zijn voor hen om het wel te doen. Of een cursus dan. Het schept meteen een band tussen eigenaar en hond. ^^


    Finally someone who gets it!🙌🏼


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Hooverphonic schreef:
    (...)

    Whoa, vragen ze er echt zo veel voor?😮



    Ik kan iemand die een chichuchua in mei dit jaar nog gekocht heeft voor 950.
    Denk dat 950 voor een chichuachua te doen is. Het was een bleutand
    en da vind je niet veel. Das ook een duur ras.
    Maar duizende euro's? Nee da klopt niet hoor.
    Heb ik toch nergens op internet gezien.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    GossipGirl21 schreef:
    (...)

    Een chichuachua pupie?


    Jaa maar weet natuurlijk niet of je het pupje gaat mooi vinden.. :/


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    Kiliphilia schreef:
    (...)

    Jaa maar weet natuurlijk niet of je het pupje gaat mooi vinden.. :/


    Je kan er altijd eens een link naar mij doorsturen he :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    een vriendin van mij heeft niet lang geleden nog een nestje gehad maar die zijn al weg..


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Kaerlighed schreef:
    een vriendin van mij heeft niet lang geleden nog een nestje gehad maar die zijn al weg..


    Ja daar heb ik niets aan : p


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,