• Wat vonden jullie van het BZZZ - nummer, van Eurosong??
    ik vond het dom!!!:S
    oliver of macedonie MOEST winnen!!!(H)


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Like, ga ik speciaal vroeger naar huis van de prijsuitreiking van het clubkampioenschappen van mijn zwemclub om er dan bij uit te komen dat Oliver fucking slecht gezongen heeft. De muziek stond te luid, hij zat vaak naast de toon en had last van zijn oor. ><
    Maar toch, Oliver moest winnen. ^^
    Nu maar hopen dat hij morgen zijn vliegtuig mist en dat het nog tot dinsdag rustig in de klas blijft. (:

    Like, ga ik speciaal vroeger naar huis van de prijsuitreiking van het clubkampioenschappen van mijn zwemclub om er dan bij uit te komen dat Oliver fucking slecht gezongen heeft. De muziek stond te luid, hij zat vaak naast de toon en had last van zijn oor. ><
    Maar toch, Oliver moest winnen. ^^
    Nu maar hopen dat hij morgen zijn vliegtuig mist en dat het nog tot dinsdag rustig in de klas blijft. (:

    of hij doet zoals die rus en overslaapt zich

    Like, ga ik speciaal vroeger naar huis van de prijsuitreiking van het clubkampioenschappen van mijn zwemclub om er dan bij uit te komen dat Oliver fucking slecht gezongen heeft. De muziek stond te luid, hij zat vaak naast de toon en had last van zijn oor. ><

    Maar toch, Oliver moest winnen. ^^

    Nu maar hopen dat hij morgen zijn vliegtuig mist en dat het nog tot dinsdag rustig in de klas blijft. (:



    zit die bij u in de klas??(A)


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Nederland moest gewoon winnen johh ^^

    Maarja, ik vond dat kiend dat voor nl zong ook niet zo geweldig. =3

    (...)

    zit die bij u in de klas??(A)

    Jupz. En geloof het of niet, de laatste week was enorm rustig zonder hem. ^^

    (...)
    of hij doet zoals die rus en overslaapt zich

    Kan natuurlijk ook x')

    Verplaatsing naar TV/Radio.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Sleeeeeeeecht!
    Iedereen kan toch een beetje staan 'zoemen' op het podium --"


    Listen to what we're not saying..

    Vond het niks.


    No growth of the heart is ever a waste

    Die sms-gast was heejt. *likt over lippen*

    Indd!
    Ik zat daarzo te kwijlen, terwijl me zusje met dat nummer van bzzz meezong:P
    Ach ja, hierover: Ik vond ze wel goed ^^'
    x.


    ok

    Uit welk land kwam die Buzz-man?xD


    I want my bloody cheese now!^^

    Uit welk land kwam die Buzz-man?xD

    Georgie dacht ik xD

    Stom nummer, echt traumaverwekkend. |:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik vond dat dien van Fyr macedonie moest winnen Omg die was echt gewoon mega heet joengéé,ajoo Ö.die was mooier dan oliver znne , ;D ' en die kinders ware zo sgaamlijk ze zongen niks anders o bzzzz. olee zenne , maja das typisch eurosong ze kiezen altijd de jongste +Vriendjes politiek. nederland+belgie waren gelijk de enigste landen van het westerse gebied , de rest van het oosterse dusja..

    Jaa man macedonie was t Beste kweenie waar die mense last vn hebbe