• Hebben jullie ook vaste avonden waarop je gewoon dat programma moet kijken omdat het zo leuk is?


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Ehm, zaterdagavond voor Wie is de mol (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Donderdag was altijd Expeditie Robinson, vrijdag Vikings, zaterdag the 100 en Wie is de Mol, maandag the Blacklist. :'P


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Donderdag was altijd Expeditie Robinson, vrijdag Vikings, zaterdag the 100 en Wie is de Mol, maandag the Blacklist. :'P


    Haha, heel lijstje. Ik keek The Blacklist ook altijd, maar dat verslapte een beetje toen mijn moeder waan het revalideren was -we keken het samen-. Gelukkig staat er veel op Netflix en kunnen we downloaden.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    OakenshieId schreef:
    Donderdag was altijd Expeditie Robinson, vrijdag Vikings, zaterdag the 100 en Wie is de Mol, maandag the Blacklist. :'P


    Waar kijk jij The 100?
    Wel seizoen 2 zeker nog?


    Ik heb eigenlijk niet veel vaste tv-programma's die ik kijk. Op zondagavond wel Zondag met Lubach.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Zondag is Grimm-dag voor mij (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Atm is dit mijn tv schema:

    Maandag: The Blacklist (echter nemen we dit de laatste twee weken op, omdat mijn studie mij aan het vermoorden is maandag t/m donderdag)
    Donderdag: Heer en Meester
    Vrijdag: Flikken Rotterdam
    Zaterdag: Wie is de Mol
    Zondag: Moordvrouw, Divorced

    Ik kijk eigenlijk nog best veel Nederlandse series c:


    Happy Birthday my Potter!

    Ik volg niets via de zenders. Behalve elke avond TBBT. ^^

    Elke avond The Big Bang Theory xD en op zondag was er eerst Graf zonder naam, daar was ik echt verslaafd aan.


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Criminal Minds!
    Al kijk ik nu niet; ik ben alle seizoenen aan het kijken en wil zo veel mogelijk in de chronologische volgorde kijken. Ik zie alleen al heel veel spoilers

    En ik ben echt bang voor wie weg gaat :c


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Nee, eigenlijk niet. Ik neem een heleboel op en dan kijk ik wanneer ik tijd en zin heb :)
    Ik kijk dan zoal OUAT, Haven, Monk, Perception, Modern Family en Parks & Recreation.


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Yup, ik kijk 9 series. (cat)

    Maandag: The Walking Dead & Once Upon A Time (die komt weer in maart uit)
    Dinsdag: Supergirl
    Woensdag: The Flash & Teen Wolf
    Donderdag: Arrow
    Vrijdag: DC's Legends Of Tomorow & Grey's Anatomy & The 100 (maar die verspreid ik tussen vrijdag & zaterdag.

    Dus een heleboel. :Y)


    One Who Travels A Higher Path.

    Haha, donderdag is vast voor mij Supernatural samen met mij mooie wederhelft Maia/Nerwen kijken <3

    Vanavond ga ik het laatste deel van LOTR kijken op tv. c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Organa schreef:
    (...)

    Waar kijk jij The 100?
    Wel seizoen 2 zeker nog?


    Ik heb eigenlijk niet veel vaste tv-programma's die ik kijk. Op zondagavond wel Zondag met Lubach.

    Oh gewoon online, maar wel op een vaste dag haha (zo snel mogelijk na Vikings xD)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Omg ik keek dat zo vaak ;o en NCIS keek ik ook altijd.


    No growth of the heart is ever a waste

    Lang geleden keek ik iedere dinsdag NCIS. Tegenwoordig kijk ik bijna al mijn series via internet, dus dan zitten er geen vaste dagen aan. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan