• Oké, laat ik beginnen te zeggen dat ik niemand voor het hoofd wil stoten. Geen admin, geen mod, geen users, niemand. Dit topic is gewoon om voor de laatste keer mijn ei kwijt te kunnen. En sommige dingen gaan er misschien heel lullig uitkomen, maar zo bedoel ik het echt niet.

    Anderhalf jaar geleden ben ik actief iets met mijn Quizlet account gaan doen. En ik heb het hier vreselijk naar m'n zin gehad, heus waar. Dat heb ik nog steeds. Maar met het oog op de topics van vandaag (de suggesties) en de reacties die daarop komen (nogmaals: geen haat naar mods) denk ik dat het voor mij beter is om te stoppen met Q.
    Niet dat het uit de lucht komt vallen. Ik heb vaker dingen op deze site gezien waarvan ik dacht: 'meh, oke dan.' Dit is ook niet bedoeld als een 'Ik ga weg tenzij jullie dit en dit en dit doorvoeren' want ik snap heus wel dat ik niet met m'n vingers kan knippen en de site er opeens uitziet zoals iedereen dit graag wilt. Die dingen hebben tijd nodig en ik snap dat die er niet altijd is om te doen wat er moet of kan gebeuren. Maar het is wel een dingetje voor mij persoonlijk. Ik wil namelijk niet lezen dat de suggesties worden meegenomen, want dat lees ik altijd. En nogmaals: ik snap het allemaal. Maar sommige dingen lijken nooit te veranderen op Q. Het is altijd 'iets waar achter de schermen aan gewerkt wordt' en als user zijnde heb ik daar niets aan. Ik zie er niets van. Ik moet nog steeds bepaalde bugs op de site omzeilen omdat ze er na maanden nog niet uit gehaald zijn. (wederom: rutger heeft ook een leven, ik-snap-het).

    Denk nu ook niet dat het me alleen maar om de suggesties draait. Zoals ik al eerder aangaf, ik heb veel meer redenen waarom ik soms denk dat het beter is als ik hier gewoon niet meer kom. Maar dit is wel een reden die ik met jullie wilde delen. En hé, dit is best impulsief. Misschien ben ik eind van deze week alweer terug, zij het minder actief. Zie dit dus ook niet als een 'oh, ze voelt zich te goed voor de huidige staat van Q' maar als een 'misschien wil ik gewoon teveel van een site die het op dit moment (nog) niet kan geven.'

    Dus anyway, als ik hier echt niet meer terug kom, bedankt voor de leuke tijd. Voor jullie creativiteit en de inspiratie die jullie me hebben gegeven. Voor het luisterend oor, de virtuele knuffels. De discussies en de nyan-cat die gisteren op volle vaart nog door mijn beeldscherm kwam denderen. Dank jullie wel <3
    FireKeeper out.*micdrop*


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    AH, NEE, WAT JAMMER.

    Wat ontzettend jammer. Ik hoop dat je je bedenkt en toch weer terug komt. (Slaap er nog een nachtje over?) Ik zal je missen... ):

    Ik vind de topicnaam wel mooi en goed gevonden, moet ik zeggen.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik hoop inderdaad je spoedig weer te zien, ik snap je frustratie wel hoor, soms is het ook gewoon even niet leuk en dat mag best. Niet alles hoeft altijd perfect te zijn, anyways *hugs*<3


    You were born original, don't die as a copy.

    Nee, Elise! Ik vond jou echt een leuke user om te zien op het forum (en al onze talk over games), nooo. Ik ga je echt behoorlijk missen en lord, hopelijk kom je terug, duderino (no_chears)


    Heaven is a place that we all have

    Basically the same hoe ik me voel. +1


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik snap hoe je je voelt..


    26 - 02 - '16

    Oh nee :S
    Ik ben hier nog niet zo lang, maar ik ga je echt missen op het forum.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Ahnoo... Heel erg hopelijk kom je nog een keer buurten ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ooh wat jammer zeg. Misschien heb je even een break nodig. Ik ben zelf ook een paar maanden amper actief geweest en sinds deze maand maak ik weer een beetje een comeback, maar ik begrijp je het heel goed. Soms krijg je gewoon het gevoel dat je hier een dood paard aan het trekken bent.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jammer :c ik snap hoe je je voelt tho


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.