• Lol ik heb een boete gekregen. Ik wist dat ik niet al te netjes had gereden met de auto, maar ik hoopte al dat hij niet zou komen... Dus toch x'D 12 km/u te hard gereden... kut-nijmegen lol.

    Doei € 112,- ... *huilt stilletjes in een hoekje*

    Jullie onlangs nog stout geweest?


    oi, suzy

    Oef, dat is echt veel.

    Ik ben wel vaker stout, maar gelukkig ben ik in de auto meestal toch redelijk net :'D Zeker nadat ik met hart in de keel een aantal maanden heb afgewacht of er een boete kwam nadat ik ergens 50 reed waar je 30 mocht. Dat was toen omdat er 'aan de weg werd gewerkt' maar er was dus helemaal niks....stond er een auto langs de weg en ik dacht dus een tijdje dat de een politiewagen in burger was die me had geflitst :')
    Nou gelukkig niet, maar ik had mijn lesje geleerd hoor.


    You were born original, don't die as a copy.

    Afgezien van een parkeerboete heb ik nog niet veel last gehad en ik rij nochtans ook overal wel net een beetje te snel. Wel mottig voor je, 112 euro is niet niets.


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    ahah ik had paar weken geleden een klein zwart bolletje op de stoep geraakt, daarnaast stond een mega plantenbak. En dat was met de auto van mijn broer 120 euro maar de rekening is er na een maand nog steeds niet, dus hele stille hoop dat hij vergeten word.
    Verder rihj ik wel eens te hard maar ik heb nog geen boete gehad. * Klopt heel erg hard af*


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb laatst misbruik gemaakt van mn moeders invalide parkeerkaart, hehe. Want met zo'n kaart hoef je niet te betalen in betaalde zones en driemaal raden wie geen zin had om te betalen :Y)
    Maar ik zal nooit op een invalide parkeerplaats staan als ik niet met mn moeder ben, want dan benadeel je mensen die die plek wel echt nodig hebben.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2018 - 20:49 ]


    Stenenlikker

    Ik heb mijn rijbewijs sinds 2011, dus dit jaar 7 jaar en ik heb nog nooit iets voor gehad. ^^
    Mijn vriend en ik zijn wel 2 weken geleden plasma gaan doneren en hadden geparkeerd in een zone waar je een half uur mag staan. We kwamen aan om half 6 en vanaf 18u geldt dat bord niet meer. Wij leggen dus de parkeerkaart en wanneer we een uur later terug komen, la er een boete voor de ruit. Mijn vriend helemaal over zijn toeren want die was vlak nadat we geparkeerd waren geschreven en we hadden toch echt de parkeerschijf gelegd, dus we wisten niet goed waar het aan lag. En op het ticketje stond dat de parkeerschijf verkeerd stond. Dus mijn vriend ging allerlei foto's trekken van de plaats om de boete aan te vechten. En toen pakte ik de parkeerschijf eens. Had hij in plaats van 17u30 dus 19u30 gelegd. Dus dat stak redelijk tegen omdat we wel reglementair hadden geparkeerd, maar mijn vriend zich vergist had van getallen. Dus dat is weggesmeten geld. Zeker als je weet dat we ook in de betaalgarage hadden kunnen staan en daar een gratis ticketje voor zouden krijgen van het Rode Kruis omdat we gingen doneren. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Haha, wat zuur! Gelukkig kan je er nog mee lachen!

    Ik heb een boete omdat ik, via een wegomleiding die ik moest volgen, in de lage emissiezone van Antwerpen heb gereden. 125 euro zomaar eventjes naar de vaantjes 😔

    En de dag erna nog een parkeerboete ook, maar dat vond ik niet zo erg omdat ik een aantal uren over tijd was gegaan :'D


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    awhh rip geld
    ben ik ff blij dat ik geen rijbewijs heb anders zou ik alleen maar boetes krijgen


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.