• Hallo! Ik en XstrikX vervelen ons. Maar nu willen we ons dus GEZELLIG gaan vervelen. Dat kan, door te kletsen met allemaal mensen die zich ook vervelen! Dus wij gaan kletsen, zie maar of je mee doet

    Ja, altijd!

    Finally ^^ Somone to talk to :D Alles goed? xD

    Jawel, met jou? En wat heb je vandaag allemaal gedaan??? Ik lekker HELEMAAL NIKS!

    haaaaaaai ik ga eco maken:P leuk he
    NOT


    You'd took my breath but I'll survive.

    Jeuh ^^ Dat hebben wij helemaal niet op school, in de 2de klas. Niet gehad dit jaar.

    Lucky you, tis echt een kut vak xD
    Ik heb helemaal niets gedaan vandaag. Ik ben ziek >.<

    het is focking saai, en nu ga ik ak leren
    serieus we hebben TOPO hallo, ik zit in de 3e dat kregen we ook in groep 6. o.0'


    You'd took my breath but I'll survive.

    Topo?! Arme jij O.o :|

    *Ahh!* nu is weer iedereen weg xD

    het is focking saai, en nu ga ik ak leren
    serieus we hebben TOPO hallo, ik zit in de 3e dat kregen we ook in groep 6. o.0'



    bij mij ook, al zit ik momenteel nog in de 2de ... Maar ik snap nie dat ze dat op de basisschool al vroeg geven, en dan na de eerste nog steeds :O

    enne mensen, ik ben weer trg van de bieb :D [/nerd]

    maareee dr was geen leuk spannend geschikt boek :O

    heb wel wat mee genomen maar ben nou neit erg enthousiast

    ik kom er weer aan vliegen! :D

    Haha, arme jij. En sorry, ik moest eten. Wij hebben alleen in het begin van de 2de dat gehad (zit nu nog in de 2de) en toen niet meer omdat we het volgend jaar toch niet krijgen. En ik moet eigenlijk nog Frans en Duits leren... :) Maar Frans ken ik al voor het grootste gedeelte maar DUits nog voor geen meter. Wij krijgen geen TOPO, alleen andere saaie onderwerpen, behalve nu. Nu moeten we ene verslag maken, ik en een ander meisje, over de Onafhankelijkheidsverklaring van Amerika. 't Is best wel interessant.. Eerlijk gezegd..

    Ik moet dat nog eens gaan doen xD Ooit :P

    Ooit, idd. Maar vanaaf kan het niet want dan is een goede dinges van ons jarig, die wordt 50 en die was afgelopen weekend een weekendje weg met z'n 5-en zonder hondjes/paardjes. Die hebben namelijk een manege en toen moesten wij daar overdag oppassen op de paardjes dus toen ook geen tijd gehad :)