• Van jullie lieve Quizlettertjes want morgen wordt mijn dood! :Y)

    Een vriendin L had met mijn crush T, dat is nu 3 weken uit ofzo. En T had steun nodig, die gaf ik hem. Ik vond hem toen al leuk. Maar T is mij dus ook leuk gaan vinden! En zaterdag ging ik uit met T en nog wat mensen. Toen zakte ik en T door zijn fiets! XD Dus de est ging al naar de Pub, ik hielp hem met zijn fiets naar huis brengen. We hebben echt goed gepraat, over mijn gevoelens en over de zijne. Noujha toen vlak voor de Pub knuffelde hij mij en voor dat ik het wist stonden we te zoenen! En toen werden we betrapt door D en A! En D is echt z'n jongen die dat morgen aan iedereen verteld, dus ook tegen L! En L vindt T nog steeds leuk en wil hem terug enzo. Dus nu gaat L mij vermoorden, want ik en T hebben bijna iets! XD

    Dus neem maar afscheid van me, het is al een wonder als ik heelhuids op school kom! O.o


    -

    Wist zij dat hij jouw crush was, voordat jullie wat kregen?


    Life is hard and then we die

    Haha xd succes zou ik zeggen ;o


    Don't be a drag, just be a queen.

    Good luck :Y)


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    PUKKELxDING schreef:
    Wist zij dat hij jouw crush was, voordat jullie wat kregen?

    We hebben nog niks, noujha het is nog niet officieel. En nee dat wist ze niet, want dan had ze me al geel eerder vermoord! XD


    -

    Ik wens je veel succes en ik hoop dat je blijft leven.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Succes. :')


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ze is btw niet echt een vriendin, ze komt alleen naar ons toe als ze ons nodig heeft.


    -

    Meiden moeten altijd overdreven reageren :')


    -

    Genius schreef:
    Meiden moeten altijd overdreven reageren :')

    Daar zijn wij super goed in! :Y)


    -

    jackstrify schreef:
    (...)
    Daar zijn wij super goed in! :Y)

    Alleen beetje te goed denk ik :'D


    -

    Closure schreef:
    Ik wens je veel succes en ik hoop dat je blijft leven.

    Same. :3


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Gheheh zeg gewoon dat ze zich er niet mee moet bemoeien. Ze is niet eens je vriendin, dus maak je daar maar niet druk over :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    jackstrify schreef:
    Ze is btw niet echt een vriendin, ze komt alleen naar ons toe als ze ons nodig heeft.
    Hmm, als het toch al niet zo'n goede vriendin was zou ik voor die jongen gaan, en niks van haar aantrekken.


    it's so empty living behind these castle walls

    BOUM schreef:
    (...)Hmm, als het toch al niet zo'n goede vriendin was zou ik voor die jongen gaan, en niks van haar aantrekken.

    Ik zou sowieso voor T gaan, hij is echt lief voor me. Zo heb ik een jongen nog nooit mee gemaakt.


    -

    Als ze onaardig is, stuur T op haar af (cat)
    Ze moet gewoon blij voor je zijn en niet alleen maar aan zichzelf denken.


    I may not always be perfect, but I'll always try.