• Bij ons regent het nu keihard en mensen staan gewoon vuurwerk af te stkene. En vannaht zou het ook regenen. Wij hebben dit jaar geen vuurwerk, maar ik vind t wel zielig voor iedereen die in de regen vuurwerk gaat afsteken. Regent het bij jullie ook?

    Regent het bij jou?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Jep het regent. Het lijkt wel alsof oud & nieuw een vloek over zich heeft hangen. Er is altijd wel iets mis met het weer. :'D

    Ik vind het niet zielig tho ben niet zo van het vuurwerk ._.


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Jup, ik vind het vooral sneu voor mijn ouders en zusje. Die vieren oud en nieuw in de efteling vanavond.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Voor de mensen die van vuurwerk houden of iets speciaals doen vind ik het jammer. De kat hier is er echter wel heel blij mee.


    26 - 02 - '16

    Hier regent het ook al heel de dag. Voor de mensen met vuurwerk is het inderdaad jammer.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hier regent het ook al de hele dag. Ik hoor dat vanwege de rukwinden heel veel steden ook al vuurwerk hebben afgeschaft.
    Ik hoop dat ze hier nog mogen afsteken, anders ga ik niet naar buiten! =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Kuroshitsuji_Me schreef:
    Ik vind het niet zielig tho ben niet zo van het vuurwerk ._.
    Same haha


    And then we'll see it.

    Ik ben zo frikkin’ blij dat het regent. Zwaar tegenstander van vuurwerk hier :’)


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Het regent enorm hard, en ik moet vannacht ook nog een half uur fietsen naar een feest toe ):


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Het regent ook heel hard hier. Maar ik weet nu in ieder geval dat mijn jas echt waterdicht is, want een of andere teenslipper had haast en ging met een enorme vaart door een grote plas. Was ik dan net, helemaal opgetut en zo, opweg naar een feest... :')


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Pelekai schreef:
    Het regent ook heel hard hier. Maar ik weet nu in ieder geval dat mijn jas echt waterdicht is, want een of andere teenslipper had haast en ging met een enorme vaart door een grote plas. Was ik dan net, helemaal opgetut en zo, opweg naar een feest... :')


    Ah dat is wel exht heel vervelend!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Bij ons heeft het heel de avond niet meer geregend. Dus droog. Was ideaal om een middernachtboswandeling te doen en net op tijd terug te zijn voor het vuurwerkspektakel van een restaurantgroep die daar voor duizenden euro's vuurwerk afsteekt. ^^
    Van de rukwinden was ook geen last. Al voelde je jezelf wel omver geblazen worden. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury