• There is a battle of two wolves inside us all.
    One is evil. It is anger, jealousy, greed, resentment, lies, inferiority and ego.
    The other is good. It is joy, peace, love, hope, humility, kindness, empathy and truth.

    The wolf that wins? The one you feed.


    15 januari 2008.
    Op het nieuws is te horen dat er twaalf tieners zijn vermist. Ze raakten allemaal vermist op dezelfde dag. Ook zijn ze allemaal voor het laatst gezien in en rondom de bossen. Er zijn verder geen bekende verbanden tussen de tieners. De politie is een zoektocht gestart naar de tieners, maar er is geen goede hoop. De bossen zijn zo groot, dat het is als zoeken naar een speld in een hooiberg.

    De twaalf vermiste kinderen zijn, in tegenstelling tot de verwachtingen van de politie, niet dood. Ook zijn ze niet per ongeluk verdwaald. Het was hun eigen harde keuze. Toch was het ook niet hun bedoeling dood te gaan. Ze wisten dat ze het zouden overleven. En er zijn wél overeenkomsten tussen de tieners: ze hadden alle twaalf dezelfde reden om de bewoonde wereld te verlaten.

    Elke tiener heeft hetzelfde geheim: ze kunnen veranderen in wolven. Dit kunnen ze doen wanneer ze willen. Helaas konden ze met deze speciale gave niet leven thuis. Ze wouden niet dat het ontdekt zou worden, door wie dan ook. Daarom hebben ze, toevallig op dezelfde dag, allemaal besloten naar de bossen te trekken. Daar kunnen ze zichzelf zijn: half mens, half wolf. Meestal lopen ze rond als mens, maar als het even moet veranderen ze in een wolf. Uiteindelijk vinden de elf elkaar. Ze komen erachter dat ze allemaal hetzelfde geheim hebben, en ze besluiten een groep te vormen: 'The wolves'. Helaas hebben een paar van hen geen leuke plannen voor de groep. Er groeien twee verschillende groepen uit, die elkaar beginnen te haten voor hun verschillende manieren van doen en laten.

    Bij wie hoor jij? Ben jij geboren om te vechten voor jezelf? Of ben je geboren om te vechten voor anderen?



    Ik ben deze RPG een jaar geleden begonnen, maar het is me toen niet gelukt het bij te houden waardoor het niet erg ver kwam.
    Daarom ben ik benieuwd of er nu weer mensen zijn die dit een leuk idee vinden, en of er iemand is die wil helpen nieuwe topics te openen etc. als dat mij niet lukt.
    If yes, please tell!


    Nou ik heb 'm gewoon aangemaakt, we'll see haha.
    Rollentopic Battle of the wolves

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 20:01 ]

    Ligt eraan hoeveel woorden er geschreven worden, maar op zich wel leuk.


    Your make-up is terrible

    Klinkt leuk.


    El Diablo.

    Assassin schreef:
    Ligt eraan hoeveel woorden er geschreven worden, maar op zich wel leuk.


    Rond de 200 woorden, meer mag altijd

    Het begin klinkt heel leuk, maar toen het in fantasy veranderde vond ik het niets meer. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Atalay schreef:
    Het begin klinkt heel leuk, maar toen het in fantasy veranderde vond ik het niets meer. :')


    Grappig, want ik heb het juist in fantasy veranderd omdat de mensen van vorig jaar het leuker vonden als ze ook echt in wolven konden veranderen. Smaken verschillen hè :')

    [url][/url]

    Wilted schreef:
    (...)
    Grappig, want ik heb het juist in fantasy veranderd omdat de mensen van vorig jaar het leuker vonden als ze ook echt in wolven konden veranderen. Smaken verschillen hè :')

    Volgens mij zat ik erbij vorig jaar.
    Ik kan me in elk geval van dat iets herinneren.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh mijn god... Op deze RPG heb ik gewacht.. Ga alsjeblieft verder! En reserveer alvast een rol voor mij als tiener!


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Wilted schreef:
    (...)

    Rond de 200 woorden, meer mag altijd


    Ik weet het niet zeker, ik doe meestal met RPG's mee met een hoger aantal woorden.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik weet het niet zeker, ik doe meestal met RPG's mee met een hoger aantal woorden.


    Ik probeer zelf ook wel wat langere stukjes te schrijven, maar volgens mij zijn er aardig veel mensen die bijvoorbeeld 500 woorden al veel te veel vinden.. (En daarom niet mee willen doen)

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 19:15 ]

    Wilted schreef:
    (...)
    Ik probeer zelf ook wel wat langere stukjes te schrijven, maar volgens mij zijn er aardig veel mensen die bijvoorbeeld 500 woorden al veel te veel vinden.. (En daarom niet mee willen doen)

    Oefening baart kunst.


    Quiet the mind, and the soul will speak.