• ... Dallon!

    Oké, ik heb een heel rijtje usernames die ik wil claimen, dis ik zal waarschijnlijk elke twee weken dit topic even updaten, want dat leek me wel handig.
    Ik ben nu Dallon, want m’n lieve bassplayer heeft Panic! At The Disco verlaten en ik vind het stom. Dus even twee weken huilen omdat ik nooit Panic! met Dallon te zien zal krijgen.


    Update: ClarkDodie
    Update: Forehead
    Update: Evolve
    Update: Zee
    Update: Sterrennacht
    Update: Zon
    Update: Bladgroen
    Update: Holographic
    Update: Vervaagd
    Update: Eiland
    Update: Negentien
    Update: Wolkenkasteel
    Update: Iva
    Update: Donderwolk
    Update: Reznikov
    Update: Conan
    Update: Bladerdak
    Update: Stormwind
    Update: Donker
    Update: lucifer

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 nov 2018 - 11:54 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Haha
    Eilandprinses doet me aan één of andere Barbiefilm denken? Ik ben er vrij zeker van dat er zo'n film bestaat over een meisje dat op een eiland woont met allemaal schattige dieren? waarom weet ik dit

    Ik kan mijn username maar 1x per maand veranderen en ben nog maar net Grace dus sorry ik kan je username-buddy niet zijn ):


    The soul needs autumn.

    Sorry, ik kan nog niet :'D Wel leuk idee tho!

    Toevallig had ik pas nog over zoeits gedroomd. Lonne en ik waren een keer LonLon en NiekNiek, toevallig waren dat allebei onze bijnamen. Lonneke wordt ook wel Lonnepon genoemd door ons, en Britt vertelde een tijd terug dat zij eens had gedroomd dat we Lonnepon en Anniepon waren geworden. Of dit er iets mee te maken heeft; weet ik eigenlijk niet zeker, maar in mijn droom vroeg jij aan mij of het leuk was om Annapon en Anniejdfuck te worden. Geen idee waarom, en ehh.. ja, dat was het zegmaar.. goed verhaal..


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarvsogel schreef:
    Sorry, ik kan nog niet :'D Wel leuk idee tho!

    Toevallig had ik pas nog over zoeits gedroomd. Lonne en ik waren een keer LonLon en NiekNiek, toevallig waren dat allebei onze bijnamen. Lonneke wordt ook wel Lonnepon genoemd door ons, en Britt vertelde een tijd terug dat zij eens had gedroomd dat we Lonnepon en Anniepon waren geworden. Of dit er iets mee te maken heeft; weet ik eigenlijk niet zeker, maar in mijn droom vroeg jij aan mij of het leuk was om Annapon en Anniejdfuck te worden. Geen idee waarom, en ehh.. ja, dat was het zegmaar.. goed verhaal..


    HAHAHAHAHAHA EEn vriendin van me noemt me altijd Anniepon hahahaha. Wat een leuke droom, zeg!


    look at the stars, look how they shine for you;

    En een detail was dat het pas over 5 maanden kon omdat jij zo veel usernames wilde claimen dat je een wachtrij had. En nog meer shit maar ik weet het allemaal niet meer :'D


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Grace schreef:
    Haha
    Eilandprinses doet me aan één of andere Barbiefilm denken? Ik ben er vrij zeker van dat er zo'n film bestaat over een meisje dat op een eiland woont met allemaal schattige dieren? waarom weet ik dit

    Ik kan mijn username maar 1x per maand veranderen en ben nog maar net Grace dus sorry ik kan je username-buddy niet zijn ):


    Je bedoelt deze parel van een film?



    I know my barbie (wbw)
    Anyways: leuke username, alweer! Waar blijf je ze toch vandaan halen.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2018 - 21:33 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Je bedoelt deze parel van een film?



    I know my barbie (wbw)
    Anyways: leuke username, alweer! Waar blijf je ze toch vandaan halen.


    Echt een topfilm hoor, was (en ben stiekem nog steeds) een enorme fan van die films


    I just caught the wave in your eyes

    Ik vind al je usernames altijd even geweldig :Y)


    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.” –Vincent Van Gogh

    Anna wordt...

    Negentien! (wbw)


    look at the stars, look how they shine for you;

    IK HAD HET GERADEN!!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    JufAnk schreef:
    IK HAD HET GERADEN!!


    Hahahaha ja. Ik was zo trots op m’n plannetje en toen raadde je het. Foei.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Negentien schreef:
    (...)

    Hahahaha ja. Ik was zo trots op m’n plannetje en toen raadde je het. Foei.


    Gefeliciteerd hoor hehehe <3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Haha, origineel bedacht! En gefeliciteerd natuurlijk *O*(banana)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Haha, genius :'D
    Leuke naam. En gefeliciteerd! (flower)*O*


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Anna wordt....

    Een wolkenkasteel, because why the hell not?


    look at the stars, look how they shine for you;

    Wolkenkasteel vond ik ontzettend leuk, maar de naam van mijn hoofdpersonage van mijn SOTY-verhaal was nog vrij?? Dus, natuurlijk veranderde ik mijn username daarin.

    Iva!


    look at the stars, look how they shine for you;