• Ik zag op facebook een video langs komen waarin werd getoond hoe meerdere bathbombs werden opgelost in een bad. Nu vind ik dit altijd wel leuk om te zien, maar ik was verbaasd over de details op de bathbomb voordat ie in het water ging. Daarbij zijn de kleuren van sommige ook wel echt mooi en gaaf.



    Het is een Amerikaans bedrijf en ik weet niet zeker of ze deze hele grote nog hebben/verkopen. Ze hebben een gingerbread bathbomb en toen ik hem zag, wilde ik hem opeten.

    Heb jij wel eens een bathbomb gekocht en gebruikt?

    [ bericht aangepast op 14 jan 2018 - 14:55 ]


    Physics is awesome

    Semiramis schreef:
    Op dit soort momenten wou ik dat ik een bad had, maar helaas ;_; Ik heb inmiddels wel een voorraadje bathbombs die ik krijg als kadotje bijv., soms neem ik ze op vakantie mee, als ik weet dat daar een bad is :Y)


    Dan is het helemaal speciaal. Is er een reden waarom je geen bad hebt? Als ik ooit op mezelf ga wonen en er is een bad aanwezig, dan hoop ik dat het een bad is waar ik helemaal in pas.


    Physics is awesome

    Caricia schreef:
    (...)

    Ehh, Dragon's egg, Sakura, the experimenter en intergalactic. Maar the Experimenter is wel echt de favoriet. Die ruikt lekker zoet en heeft prachtige kleuren. De lush bij ons is letterlijk tien minuutjes wandelen van mijn appartement. Maar de meeste van mijn vrienden en familie geven mij spullen van de lush voor verjaardagen of kerst ofzo en daar probeer ik dan gewoon wat spaarzaam mee om te gaan, scheelt ook wel voor mijn financiële status :')


    Dat is lief van ze. De bathbombs hebben blijkbaar ook leuke namen. Ik kan alleen de namen niet onthouden. Misschien als ik een foto van ze zie dat ik ze dan wel herken.


    Physics is awesome

    Ledecky schreef:
    (...)

    Eigenlijk vooral omdat ik die enkel op kot/appartement gebruik, en daar ga ik niet vaak in bad, haha. :'D Ik heb gezien op de site dat ze voor Valentijn speciale bath bombs hebben! Nu wil ik zo eentje halen. :Y)


    O, op die fiets. Ik had het gezien op instagram. Ze zien er inderdaad mooi uit.


    Physics is awesome

    Koffie schreef:
    Oh dat ziet er echt vet uit!


    Dat vind ik dus ook. En ook wel relaxend op de een of andere manier.


    Physics is awesome

    Barnum schreef:
    Ik vind bathbombs zo gruwelijk tof en het lijkt me zo chill. Het enige is: ik ben echt hartstikke allergisch/gevoelig voor alles wat met zeep/shampoo/huidreiniging te maken heeft. Ik gebruik van alles van Neutral, maar ook dus niet voor mijn volledige huid. Dus als ik een bathbomb in mijn bad (wat ik niet eens heb, maar stel dat) zou gooien, zou ik er rood met bubbeltjes uitkomen. Mijn huid kan volgens mij heel slecht tegen pH-veranderingen.


    Wat naar dat je er dan rood met bubbeltjes uit zou komen. Hele kleine troost maar er zijn video's die laten zien hoe een bathbomb oplost.


    Physics is awesome

    Porg schreef:
    hahahaha ja haha
    al die bathbomb vids op insta, dus ik dacht he leuk laat ik er ook een kopen voor op vakantie.
    ik was h e l e m a a l blauw. van top tot teen. en ik kreeg het niet weg. ik haat die dingen. maarja leuk kasteeltje.


    Dat is vervelend. Waarschijnlijk was er dan iets mis met de bathbomb, want dat lijkt me toch niet de bedoeling van de bathbomb. Doet me trouwens denken aan dat verhaal over dat meisje die een bathbomb gebruikte als zeep en daarna helemaal roze met glitters was.


    Physics is awesome

    HaIe schreef:
    (...)

    Helaas thuis geen bad, maar ik zou dan misschien om de zoveel tijd een keer een bathbomb halen bij Lush (daar heb ik hem toen ook gehaald). Verder zou ik waarschijnlijk gewoon van die goedkope badbommen halen. Zo lang het bad maar lekker schuimt.


    Dat is het belangrijkste, dat het bad goed schuimt en je huid daarna niet dezelfde kleur heeft als de bathbomb of je bad helemaal onder zit.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    (...)

    Wat naar dat je er dan rood met bubbeltjes uit zou komen. Hele kleine troost maar er zijn video's die laten zien hoe een bathbomb oplost.

    Ja gelukkig, haha ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ga nooit in bad, dus gebruik ook geen bruisballen ;D wel zou ik graag een keer zo'n sorting hat bruisbal willen proberen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ga liever onder de douche dan in bad, maar ik zou het weleens zo'n bathbomb willen proberen. Heb hele gave gezien.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    MacGyver schreef:
    (...)

    Dan is het helemaal speciaal. Is er een reden waarom je geen bad hebt? Als ik ooit op mezelf ga wonen en er is een bad aanwezig, dan hoop ik dat het een bad is waar ik helemaal in pas.


    Badkamer is heel klein. Alles zit al op elkaar gepropt, dus een bad gaat er niet in passen ;_; Later als ik klaar ben met studeren en op mezelf ga wonen neem ik zeker een bad als dat kan :3


    Medb - Pronouced as [me-èv]