• Ja ik moet dus een filmpie maken. Harstikke leuk, maar ik wil er ander geluid onder. Ik heb dus al een mp3 bestand, máár die wil bewerken, want ik wil dat hij namelijk later begint dan waar hij nu start, snap je. Dus in plaats van dat hij begint op 0:00 wil ik dat ie start op 1:37 (voorbeeld).
    Maar ik heb geen idee hoe dat moet. Ik heb vandaag ook voor het eerst in mijn leven windows movie maker gedownload en gebruikt :') Help?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb geen ervaring met windows moviemaker, sorry!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik denk dat ik kan helpen.


    Nummer 1 is het filmpje toevoegen, nummer twee het muziekje, spreekt voor zich. En dan aangegeven op het plaatje: het balkje van het muziekje kan je verslepen naar welke plek jij dan ook wilt dat 'ie begint met afspelen. Dan zie je onder het grote zwarte vlak, op het plaatje, twee tijden staan, bijvoorbeeld 01:24:22/02:10:11. Eerste tijd is op welke tijd je zeg maar 'bent', tweede tijd is hoelang het filmpje in totaal duurt. Aan de eerste tijd zie je dus welke tijd je je muziekje moet hebben. ( :

    [ bericht aangepast op 19 jan 2018 - 0:20 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    En als je de mp3 wil laten inspringen moet je even goed luisteren en op dat tijdsvlak klikken. Via je rechtermuisknop drukken op "splitsen" of "knip* dan knipt ie het begin weg.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Pelekai schreef:
    Ik denk dat ik kan helpen.