• Weetje wat het is,..
    Het is hier dodelijk saai, ik mis mijn schatje hier op Q, en aangezien ze een ban heeft gekregen van 60 dagen moet ik nog wel even zonder haar doen. Maar zeg nou zelf, is neimand iets opgevallen aan Q, nadat mijn hele vriendengroepje is geband?

    Mij wel het is hier saai,.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Maar 60 dage is gwn TE VEEL.


    Idd! Een ban is er zélfs al over !!! ö


    ' Yes, music is the new religion_

    Ik ken ze eigelijk niet want ik heb hier net nieuw en ik vind het best wel gezellig ^^


    Your Butt is Mine!

    (...)

    Whoozuuppzs . Ben niet alleen dan! Waarom worden die nu gebannen?! ö Er is zelfs geen deftige reden fsoo! ö gwn omdat mensen hun mening geven! Ja wat wil je, met verschillende meningen zijn er natuurlijk ruzies! Die ban is damn!

    Nouja kijk ze hebben wat gedaan ja, maar 60 dagen is gewoon teveel,... En ik weet dat ze zichkut volene, want ik ben ook gebandd geweest voor 30 dagen maar dat was oneerlijk dus hebben ze hem opgeheven,.. maar dna voel je je even kut.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Val me niet aan, maar als het iemand was die jij niet kende en geen vriendin van jou was, had je die bans dan ook zo erg gevonden? Nu maken jullie er redelijk wat ophef over, maar anders hadden jullie het niet zo erg gevonden enzo. Is dat niet een beetje uhm raar? Zo denk ik erover hoor


    Ik ken die mensen nii eens die gebannen zijn ... Ik vind het gewoon stom dat je gebannen kunt worden! ö


    ' Yes, music is the new religion_

    die bans zijn gegeven omdat die mensen heel het forum op stelten zetten als je dat 'interesant' vind is dat jouw probleem ¬¬ ook zaten ze mensen te bedreigen, mods het leven zuur te maken en nog een hell lotta more. Volgens mij heb je meer topics die dezelfde boodschap hebben/op hetzelfde neerkomen. ik sluit deze even op reden van herhaling/ik-verveel-me-topic/ik-ben-tegen-de-bans. Best knap dat je topic om zoveel redenen gesloten wordt, moet ik je nageven.


    BAM!