• Tips? Voor mijn ogen. Ik wil graag vlak bij mijn wimpers donkerder en dan steeds vager.. >< Of heeft iemand nog iets anders wat cool is? (Geen gothic ofseu)
    Kusss


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    smokey eyes xD
    die vindk mooi


    We can only learn to love by loving.

    smokey eyes xD
    die vindk mooi

    ik ook ;)


    Your Butt is Mine!

    Smokie eejes, dat lukt mij steeds niet -.-


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    ligt er aan, ik heb nu bijvorbeelt een roze truitje aan. dus heb ik roze oogschaduw. daar overheen bij me wipers en heel dun zwart lijntje, en natuurlijk mascara,,(en onder ook een heel dun lijntje. en dat kan je natuurlijk me verschillende kleuren oogschaduw doen ;)


    Dunno ><

    smokey eyes xD
    die vindk mooi
    Maar hoe doe je dat dan? ;d


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    ligt er aan, ik heb nu bijvorbeelt een roze truitje aan. dus heb ik roze oogschaduw. daar overheen bij me wipers en heel dun zwart lijntje, en natuurlijk mascara,,(en onder ook een heel dun lijntje. en dat kan je natuurlijk me verschillende kleuren oogschaduw doen ;)
    Wat past mooi bij mij denk je? Ick heb heel lichtblond haar en een heel klein beetje slag. Verder heb ik gewoon een mond en een neus, grijs-blauwe-ogen


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    (...)Wat past mooi bij mij denk je? Ick heb heel lichtblond haar en een heel klein beetje slag. Verder heb ik gewoon een mond en een neus, grijs-blauwe-ogen

    Ik doe het op bazis van wat ik aan heb. Maar bij blond haar vind ik zelf blauw heel mooi staan. Maar als je dan zoals mij een roze truitje aan heb, zou ik eerder roze oogschaduw nemen, dan blauwe..


    Dunno ><

    (...)Maar hoe doe je dat dan? ;d


    sal ff voor je kijken


    We can only learn to love by loving.

    http://www.beautytouchstudio.be/oogmakeup7.htm


    We can only learn to love by loving.

    Je moet beginnen met de lichtste oogschaduw. Die wrijf je open tot bijna tegen je wenkbrauwen. [Owkééj, niet zò ver^^] Dan doe je er de donkerdere op, maar niet zo ver. Zodat er nog een stuk van de lichtere zichtbaar is. En zo doe je verder. Je kan kiezen hoeveel tinten je gebruikt. Je kan dat met roze, grijs, blauw, groen,... eigenlijk met verschillende kleuren doen ^^
    <3.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right