• Hej allemaal,

    Ik ben op het moment bezig met Soty, maar ben totaal niet goed in het maken van covers, dus ik vroeg me af of er mensen waren die me konden helpen.

    Dit is de voorlopige flaptekst:
    De 18-jarig Jen verdient bij als model. Haar moeder is directrice van een bekend modellenbureau en heeft hoge verwachtingen van Jen. Na het uitlekken van een filmpje van Jen, waar negatief op wordt gereageerd, besluit Jen haar familie op te zoeken op Curaçao zonder dat haar moeder het weet. Aangekomen op het vliegveld in Curaçao, brengt de charmante Alex haar naar het dorpje Lagun waar haar familie woont. Aangekomen ziet ze iedereen, behalve haar broer. Samen met Alex gaat ze op zoek naar haar broer, een zoektocht naar geluk. Of niet?

    Ik heb echt totaal geen idee hoe ik het voor me zie, maar het liefst wil ik geen gezichten, silhouet(ten) vindt ik wel heel leuk. Ik wil er graag een zomerachtig/mysterieus gevoel bij krijgen.

    Ik ben er van overtuigd dat er mensen zijn die hier heel goed in zijn, en please help me!

    Groetjes Ingrid


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    Tuurlijk laat ik hier graag mijn fotoshop mislukkingen talenten wel op los!

    Je verhaal klinkt leuk, btw


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    Tuurlijk laat ik hier graag mijn fotoshop mislukkingen talenten wel op los!

    Je verhaal klinkt leuk, btw


    Dankjewel! Ik kijk uit naar je creatie


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    Ik zou ook iets kunnen proberen? Denk ik? Kom er misschien een beetje laat mee, trouwens :')


    (This signature is removed for copyright infringement)

    Ik ga morgen wat proberen!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    RefIection schreef:
    Ik zou ook iets kunnen proberen? Denk ik? Kom er misschien een beetje laat mee, trouwens :')

    Dankjewel, ik kan echt alles gebruiken!


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    IngridBirdy schreef:
    (...)
    Dankjewel, ik kan echt alles gebruiken!


    Ooooooh, ik voel me zo dom nu. Sorry sorry, ik was het een beetje vergeten, oeps :$
    Zal straks/morgen wat voor je proberen, dan heb ik toch weekend.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Wat is de titel? Of wil je hem liever zonder titel, dat die er eventueel later op kan?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Wat voor haarkleur heeft Jen? En wat is de titel inderdaad zoals hier boven word gevraagd.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus



    Dit is het nu, ik weet niet wat je er van vind? Ik twijfel zelf over die klimop bovenin, als je ze niet leuk vind heb ik ook nog een versie zonder. Titel kan er altijd nog op!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    NiekNiek schreef:



    Dit is het nu, ik weet niet wat je er van vind? Ik twijfel zelf over die klimop bovenin, als je ze niet leuk vind heb ik ook nog een versie zonder. Titel kan er altijd nog op!


    wauww, echt wat ik zocht!! zonder klimop vind ik hem denk ik net iets leuker! Ik ben zoo blij met deze!


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik heb iets geprobeerd, het lijkt nog niet af maar als ik de titel weet werk ik dat helemaal af haha. Let me know what you think!


    Punkrock is not dead, punkrock is sleeping drunk

    Punkish schreef:
    Ik heb iets geprobeerd, het lijkt nog niet af maar als ik de titel weet werk ik dat helemaal af haha. Let me know what you think!


    Ook heel leuk!! Al ik definitief ga beginnen met schrijven, laat ik de titel weten!


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    Ik wil ook nog wel iets proberen ^^


    obsessive rage


    Tadaa, als je een titel hebt, zal ik die er uiteraard opzetten in plaats van "titel" haha


    obsessive rage