• Halooo, ick weet niet of hier al een topic voor is (Sorry daarvoor dan) Maar hier kan je over je vriendje roddelen of over je vriendinnen ;)
    KUUSS


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Alleen hoofdletters in titel is verboden. [/aanpassing]


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Alleen hoofdletters in titel is verboden. [/aanpassing]
    Oops, sorry


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Mijn vriendje he xD
    Die he kan zage das egt gerellig als ik ni antwoord op msn krijg ik al een bericht "Wrm antwoord gij ni?" en zo van dieje broll ik begin da egt beu te worden!


    Your Butt is Mine!

    waarom roddelen?
    dat zeg je toch recht in hun gezicht O.O
    just kidding :P
    laatst had een meisje die denkt dat ze een virendin is een sticker op der rug,
    er stond: poepbroek
    een vriendin van me had het op der rug geplakt ze merkte het niet omdat ze ook op mij rug bonkte maar dat doet ze vaker dus viel het niet op,
    toen we uit waren zat het er nog,
    wij haar helemaal uitlachen enzo recht in der gezicht,
    zij wist van niks, en toen ging ze maar meelachen :P
    ik ging helemaal stuk, en ze heeft het pas thuis onktdekt toen haar meoder het zei xD


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Duus er zit een vriendin in mijn klas die steeds maar ruzie zoekt met iedreeen ! Ik ben er nog wel mee bevriend ( want met die wil je geen ruzie ) maar ze irriteerd me mateloos en ze word steeds meer gepest :) Er is trouwens een jongen die zij knap vind en ikke ook & die gast zit ons steeds te ontlopen gewoon, omdat zij de hele tijd naar hem staart. Maar als we voorbij lopen kijkt hij wel steeds naar mij en lacht :) En als ik dat dan tegen haar zeg is het van : Ja zal wel ! Wss was het naar een meisje achter je !
    Och ik heb er zo een hekel aan !! En vorige vrijdag is de BSB gekomen ( British School Of Brussels ) om een beetje nederlands te kunnen leren bij ons op school en er waren een paar lekkere gozers bij en zaten die haar ook te pesten -_- Ze waren buiten gaan voetballen en hun schoenen vol modder vegen ze het af aan haar broek ! Ik schaam me zo soms voor haar !

    && nu maar hopen dat ze niet op Q zit of iemand die ze kent n_n

    Nouja Reactie's ?

    x. Lize


    All was well.

    Argh, wat irrri! (Hoewel ick dat ook doe) Ick denk dat dat gewoon bezorgdheid is ^^


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    nou, ik roddel bijna elke minuute x']
    nou, er zit zo'n kind in mijn klas die hardstikke irritant is en het liefst zal ik haar slaan x|. Ze is ook niet te vertrouwen en nu zij haar geheim heeft verteld moet ik die van mijn vertellen.
    Uhm... no way dat ik dat doe x']

    nu ook ik heb ambras me men beste vriende xD :O
    verdomme die wete al men geheime en als ze iet vertelle over mij he :O dan stap ik naar hun moedere en dan zeg ik wa da zij gedaan hebbe


    Your Butt is Mine!

    Wat een onzin topic!
    Achter je vriends/vriendins rug om zitten rodellen! Wat een .... ben je dan! Als je nou iets kwijt wilt oke, maar ga niet zo scheinhijlig doen om iemand de huid vol te schelden in een topic en dan de volgende dag super aardig tegen die persoon doen alsof het je beste vriend is...
    Sorry


    Get back motherfuckerz'

    Wat een onzin topic!
    Achter je vriends/vriendins rug om zitten rodellen! Wat een .... ben je dan! Als je nou iets kwijt wilt oke, maar ga niet zo scheinhijlig doen om iemand de huid vol te schelden in een topic en dan de volgende dag super aardig tegen die persoon doen alsof het je beste vriend is...
    Sorry
    en jij roddelt ook nooooit. Iedereen roddelt let's face it!

    (...)en jij roddelt ook nooooit. Iedereen roddelt let's face it!
    I know >< Maar niet over mn vrienden of vriendinnen in een topic op Q


    Get back motherfuckerz'

    Mijn vriendje? Schrap dat maar. Mijn ex.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik voel me daar niet laag genoeg voor..
    Sowieso roddel ik niet over mijn vriendinnen of vriendje, want als ik dat zou doen zou ik ze waarschijnlijk niet als vriendinnen/vriendje hebben genomen.. >.<'


    Mew <3

    RODDELEN is zielig! Als je druft,, zeg het in mensen hun gezicht, ja!


    ' Yes, music is the new religion_

    nou, ik roddel bijna elke minuute x']
    nou, er zit zo'n kind in mijn klas die hardstikke irritant is en het liefst zal ik haar slaan x|. Ze is ook niet te vertrouwen en nu zij haar geheim heeft verteld moet ik die van mijn vertellen.
    Uhm... no way dat ik dat doe x']

    of je verzint gewoon een nep geheim..zodat je niet je echte geheim hoeft te vertellen