• Helloo,

    Mijn parfum begint dus op te raken en ik ben een beetje gaan googlen voor lekkere luchtjes (heb wel een idee wat bij mij past zegmaar), maar dan heb je dus het volgende probleem: DUUUUURRRR!!

    Ik ben dus een beetje opzoek naar de allergoedkoopste parfumwinkel of webshop. Ik ben al bekend met superwinkel, maar die heeft niet alles op voorraad. Dus iemand die hier een wonderwinkel of wonderwebshop kent? Lemme knoow! :D


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik weet niet van welke luchtjes jij houdt, maar Kruidvat en Etos hebben regelmatig aanbiedingen waardoor dure luchtjes toch betaalbaarder worden. Tenminste, dat is waar ik koop als ik geld wil besparen als ik een luchtje ga kopen.


    Physics is awesome

    Kijk eens bij ixora parfum.

    linkje


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HaIe schreef:
    Kijk eens bij ixora parfum.

    linkje


    Oh whow! Wat vet goedkoop! Black Orchid is daar €17 ipv €80 haha, maar dan vraag ik me ook weer af of de geurtjes dan net zo lekker zijn.


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Oh whow! Wat vet goedkoop! Black Orchid is daar €17 ipv €80 haha, maar dan vraag ik me ook weer af of de geurtjes dan net zo lekker zijn.


    Ik vond dat het geurtje wat ik ooit had behoorlijk op het *dure* origineel leek, dus je kan er wel vanuit gaan dat ze lekker zijn ^^.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2018 - 15:52 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO