• halloow mensen
    the story
    een meisje... krijgt een nachtmerrie over dat haar vader haar verkracht en dat ze gwn in een vuilnis built word neer gedumpt als ze wakker word en een paar dagen of week later gebeurd het egt het meisje weet niet wat ze moet doen weglopen en dan niet meer naar school gaan of bij haar bff gaan wonen ze weet het niet meer en wat als ze th tegen komt en zij haar haten omdat bill haar bff kent en zij er vaak maar bij zit kijken ze haar altijd aan als of zij gek is en als haar bff weg is dan is er geweld wat moet ze nu




    rollen
    hoofdrol krijgt met tom of bill:
    bff:
    vriendin:
    zus:
    meisje dat haar haat:
    vriendin gustav:SweetMystic [kendra]
    vriendin georg:KimxGeorg [kim]

    vriendin tom :PamxTom [pamela]


    naam
    leeftijd
    wrm die rol
    tekstje
    plaatje


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    Ik vind het een heel mooi stukje<3


    Music is the new sex

    ik wil wel un rol:p
    xx ilse

    ]mooi bedacht ;p

    vriendin tom of bill: liefst bill :P


    naam: Stacey

    leeftijd: 18 jaar

    wrm die rol: vind het een prachtig verhaal :D en lijkt me leuk om dr in de spelen :D wil je melden wanneer het eerste deel er is??

    tekstje: hallo ik ben stacey McLoise en ik ben 18 jaar oud! en ongeeer 174 lang mijn hobby's zijn paardrijden en muziek luisteren in mijn vrije tijd ben ik bijna altijd bij mijn vrienden, ook hou ik niet zo van kleine ruimtes en vliegtuigen :( en ik denk best wel vaak dat ik te dik ben ofzo beetje onzeker :$

    plaatje: http://buzznet-91.vo.llnwd.net/assets/users16/kikikannibal/default/ey_mami_u_sexi--large-msg-118675938613.jpg

    Mooi ö

    Hoofdrol / Of vriendin Tom of Bill ^^

    naam Lisa

    leeftijd 17

    wrm die rol Omdat, 1 ik vind je verhaal echt prachtig, en zou het volledig zien zitten om daar in mee te spelen, en natuurlijk omdat ik graag een rol heb in een serie

    tekstje plaatje
    [url]
    http://wallpapers.dloadmp3.com/data/media/13/hilary%20duff.jpg[/url]

    Hallo ik ben Lisa en ben 17 jaar oud, ik hou van shoppen uitgaan en voetballen, waar ik een echte hekel aan heb zijn vissen insecten donkere ruimtes en mensen die niet oprecht met me zijn. Ik ben een spontaan, vrolijk, eerlijk en trouw iemand en hou van plezier maken. Verder word ik niet snel verliefd omdat ik bang ben gekwetst te worden, zo dit is wel wat het belangrijkste wat je over mij kan weten, maar nu moet ik gaan

    Dikke kus
    Lisa

    3 mensjes joepiii


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    Hoofdrol^^
    naam: Rachel
    leeftijd: 19
    wrm die rol: Omdat ik dit verhaal vet vind. En als ik de hoofdrol neit krijg wil ik gewoon super graag een andere(:
    tekstje:
    Hee,Ik ben Rachel en ik loop al 19 jaar lang op deze aardbol rond.
    Ik ben een vrij koppig persoon met een geheel eigen willetje. Maar ik ben ook erg lief en zorgzaam. Alhoewel mijn vrienden zeggen dat ik ook erg knetter gek ben. Maar daar ben ik niet zo heel erg zeker van. Nou ja,vooruit. Ik ben ook knetter gek.
    Ik ben verslaafd aan mijn eyeliner en lolly's. En niet van die kleine. Maar die grote met veel kleur.
    Ik speel gitaar en ontwerp kleding. Die ik dan ook zelf draag.
    Ik deed vroeger aan voetbal,maar ik ben daarmee gestopt omdat ik 3 keer in de week moest trainer. En dan geen tijd meer had voor andere dingen.
    Ik heb een hekel aan huppel gedrag en muggen. Maar het meest haat ik zinloos geweld en dierenleed.
    plaatje: http://img379.imageshack.us/img379/9103/babyfayce5ya2.jpg


    Music is the new sex

    ik kom zo terug moet eten tot zo mensjes


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    Vriendin Gustav Off Hoofdrol

    naam: Kendra

    leeftijd: 18

    wrm die rol: Ik ben verslaafd aan gustav en TH

    tekstje:

    Hi Hi , Ik ben kendra en ben 18 jaar geleden hier gedumpt door de aliens genaamd : OUDERS.
    Maar ik ben verslaafd aan lolly's en kauwgom ... ik haat muffen netzoals huppels , maarja wie niet ?

    Moet gaan bel gaat

    Kiss Kiss Bye Bye Kendra (K)

    plaatje
    http://i267.photobucket.com/albums/ii296/xMetalQueenx/Emo%20or%20Scene%20Hair/scenehair91.jpg

    Ik eh ben niet zo dol op jouw schrijfstijl.


    Life is hard and then we die

    rol:vriedin van tom of bff

    naam pamela

    leeftijd 17

    wrm die rol omdat het me leuk lijkt en vind de quiz goed zou ook al maken al heb ik de rol niet :P

    tekstjehej ik ben pamela ik ben 17 ik woon bij mijn oma oma omdat mijn ouders zijn overleden
    op mijn 10e bij een auto ongeluk ik ben verslaaft aan chocolade en tokio hotel
    en dan vooral tom ik hou ook van shopen en naar de bios gaan en lekker op strand
    liggen en ik speel ook gitaar en schrijf daar mijn eigel liedtjes bij dus sing
    ook een beetje en grafftie spuiten vind ik ook erg leuk om tedoen mijn karakter
    is dat en ik ben heel spontaan en ik ben aftoe bitch ben en en ben aftoe stout maar
    ook heel erg lief en niet snel jaloers maar wel erg eigen wijs en ik hou ook heel erg
    van uit gaan in discos lekker jongens kijken maar ik ga weer veder met mijn nieuwe liedtje de mazzel

    plaatjehttp://nl.tinypic.com/view.php?pic=2rrs2ee&s=4

    xx pammy


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    een paar mensjes hbbn een rol ^^


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    bedankt voor de rol(K)


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Hoofdrol of bff
    naam: Grace
    leeftijd: 17
    wrm die rol: Ik vind je idee echt super! En zou héél graag een rol hebben. En die vond ik eigenlijk de leuwkste rollen, nja.
    tekstje:
    Hoii mensen,,
    Ik ben dus Grace en ben 17 jaar oud. Ik heb blond haar met bruine highlights in en blauwe ogen. Ik ben 1.71m groot en weeg ongeveer 55kg. Mensen beschrijven me als koppig, eigenwijs, lief, hyper, zachtaardig & wel een beetje praatziek.^^ Ik woon nog bij mijn ouders en bij mijn lieve kleine zusje van 11. We wonen in een loft in de stad. Eigenlijk in hetzelfde gebouw waar mijn beste vriendin in woont. Ik hou van chocolade, schrijven, dansen, winkelen en van suikerspinnen. Verder haat ik insecten, nachtmerries en spruitjes. Ik hou van mijn vriendinnen, die betekenen dus alles voor me! Maar nu moet ik gaan, Bye! <3.
    plaatje: http://www.emo-corner.com/forums/uploads_gallery/1202136009/gallery_1_2_431.jpg


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    vriendin Georg

    naam Kim

    leeftijd 20

    wrm die rol. Ik vind het verhaal mooi:)

    tekstje
    Alowha

    Ik ben dus Kim.Ik ben 20 jaartjes oud.Ik woon bij me ouders en me erg irritante broertje egt een etter soms.Tering als je ook maar aan zijn speelgoed komt dan ishet raakt want hij gaat dan egt keihard krijsen dat zo wat je trommelvliezen breken egt niet normaal meer met dat irritant joch.Mijn muzieksmaak is rock en metal of natuurlijk iets in die richting.Mijn style is rockchick en skater soms heb ik ook wel hele sexy kleding aan maar dat is alleen om jongens een beetje te verleiden.Erg fijn om soms wijde kleding te dragen als je geen zin hebt in strakke kleding.Ik kan lief koppig eigenwijs en brutaal zijn en de jongens zeggen dat ik erg sexy ben.Oh ik was vergeten dat ik soms last heb van een ego.Zeggen ze.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en ik hou van uitgaan om lekkere jongens te spotten en natuurlijk te vangen als je snapt wat ik bedoel.Ik heb haat aan school zoals iedereen hier denk ik nee dat weet ik wel zeker.Ciao moet gaan want ik ga shoppen met een vriendin(K)

    -XxX- Kim


    plaatjehttp://img224.imageshack.us/img224/4826/kaley24bq8xr.jpg

    plies geef kim de rol (A)


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    kim heeft de rol


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.