• Jamen, ik lag zo op m'n gemakje in mn bedje muziek te luisteren en ik voel iets kriebelen tegen m'n been :'D en ik dacht eerst dat het gwn wat jeuk was ofzeu, bleek dat ineens omhoog te kriebelen. Jahoor, zat er zo'n vies spiniginsectending op me te lopen. Iewol x'd doe ik het licht aan, ligt dat zo langs me been, levenloos. Tsja, dood zeker? Neeman, wil ik dat pakken met 'n papiertje, versprong dat ineens, zo vies. iewol iewol zat dat over m'n laken te hupselen.. toen was ik het spuugzat en heb ik het met laken en al door m'n venster geploeft, ik liet wel m'n laken niet vallen :'d en toen controleerde ik telkens op beestjes als ik jeuk voelde, en geloof me, ik voelde veel jeuk :'d ik kon maar niet slapen :'d

    Ghehe lucky you :'33


    I don't need words to feel those lips.

    oh my god xD

    iewool ik haaaaat spinnsectenbeest dinges :O





    gelukkig heb ik dr nie so veel in mn huis

    [wel in mn tuin maar achja, daar slaap ik niet:P]


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    ieeeewwwwoooooooolll! O_X
    ohmygosssssh x'D ik zou echt gaan gillen joh als er zoiets over mn been heen zou krioelen x'D gatverss! chiaar bah bah bah! o_x
    ik snap dat je niet kon slapen, bij elk jeukje dacht je zekers dat er zo'n ding over je heen liep? :D
    xx


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ieeeewwwwoooooooolll! O_X
    ohmygosssssh x'D ik zou echt gaan gillen joh als er zoiets over mn been heen zou krioelen x'D gatverss! chiaar bah bah bah! o_x
    ik snap dat je niet kon slapen, bij elk jeukje dacht je zekers dat er zo'n ding over je heen liep? :D
    xx

    Echt joch, zat ik telkens met m'n ipod te kijken of dur zo'n jakkie beestje liep x'd iewoll ik kreeg het haastes, maar 'k kreeg wel 'n ideetje erdoor, ha ha :'d

    Dat had ik ook is. maar in plaats van me been viel dat mormel van af het plafon op me gezicht :3 dat is pas walgelijk x]


    If You Don't Dance You hate Your Parents.

    Gnihihi ^^ wanneer da je jeuk voelt,dan blijfde da voelle ^^

    (...)
    Echt joch, zat ik telkens met m'n ipod te kijken of dur zo'n jakkie beestje liep x'd iewoll ik kreeg het haastes, maar 'k kreeg wel 'n ideetje erdoor, ha ha :'d

    mag ik dat ideetje weten? b]a[/b
    xx


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dat had ik ook is. maar in plaats van me been viel dat mormel van af het plafon op me gezicht :3 dat is pas walgelijk x]

    OHMYGODSSH. iewol.
    heb je gegild? o_x


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    OHMYGODSSH. iewol.
    heb je gegild? o_x


    jaa xO en hysterisch door me kamer gerent en een half uur op de grond gelegen omdat ik me bed niet meer in durfde --' ( toen was me spinnen fobie heel erg groot x] )


    If You Don't Dance You hate Your Parents.

    (...)
    mag ik dat ideetje weten? b]a[/b
    xx

    Eum :'d het is iets met Alex, maar meer zg ik niet :X

    Dat had ik ook is. maar in plaats van me been viel dat mormel van af het plafon op me gezicht :3 dat is pas walgelijk x]
    Dat is vast vies, jukkers :o

    Sodeju, spinneninvasie hier :']


    No growth of the heart is ever a waste

    GADVERDAMME x____x
    ik haat spinnenbeestjes =[


    It's not the same without you.

    Sexii dude (nerd)
    Nee ff serieus. Ik trek volgens mij spinnen aan. Like vorig jaar op school hadden wij zo'n playbackshow. Joaa, niet kijken x] Maarr oké, wij zaten buiten op de speelplaats op stoeltjes, het was echt goed weer en opeens kriebelt er iets op mijn been. Kijk ik omlaag, een joekel van een spin. Volgens mij heeft iedereen me gehoord want ik had zoiets van: 'Waah! Doe weg doe weg! Aaah!' x]

    (...)

    jaa xO en hysterisch door me kamer gerent en een half uur op de grond gelegen omdat ik me bed niet meer in durfde --' ( toen was me spinnen fobie heel erg groot x] )

    ik had precies hetzelfde gedaan..
    ik bedoel op je gezicht. o_x
    dat is pas ranzig. o_x


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.