• 1972, Marclsfield, Michigan.
    De zomervakantie is eindelijk in zicht, en voor het merendeel van een groepje tieners daarmee ook het einde van hun schoolcarrière. We volgen de seniors van '72 die zich voorbereiden op de allergrootste, meest waanzinnige, best gefabriceerde "senior prank" ooit. De druk, om het nóg beter te doen dan hun voorgangers, is immens. Wie komt er, tussen het chillen door, met het beste idee?

    In dit rpg komen de tieners van Marclsfield aan bod. Zonder internet of Playstation om je te amuseren moeten ze natuurlijk andere dingen gaan verzinnen om bezig te blijven - al zijn die er natuurlijk in overvloed.
    Het gaat om een hechte groep; iedereen woont op een steenworp van elkaar en zijn praktisch altijd klasgenoten geweest. Het is geen wonder dat ze ook in hun allerlaatste jaar met elkaar opgescheept zitten. Om van hun namen legendes te maken besluiten ze vlak voor het afstuderen een grootste grap uit te halen. De plannen daarvoor worden gesmeed in de oude schuur van de Clover-zusjes; dé hang-uit plek voor wie gelukkig genoeg is erbij te horen.




    ROLLEN

    • Haylee Caliope Clover • 18 • rol binnen groep • Marina Laswick: • Rasalghul
    • Lucy Helena Clover • 16 • Annoying-little-sister-that's-not-so-annoying-anymore • FC: Julia Adamenko • Taeralsahfer
    • Jessica "Jess" Belle Andrews • 18 • The troublemaker • FC • Maluma
    • Dorothy Fowler • 17 • The mom • FC • Shadowsinger
    • Charlie Clyde Miller • 17 • rol binnen groep • FC • Wheeler
    • Scott William Coleman • 19 • The stoner • Lucky Blue Smith • Sombre
    • Daniel Christopher Smith • 18 • The drama-king • FC • Solmeron
    • Joseph Cook • 19 • The slut • FC • Blinder

    In te vullen
    • Naam:
    • Leeftijd: [minimaal 17, maximaal 19]
    • Rol binnen de groep:
    • Innerlijk:
    • Uiterlijk:
    • Geschiedenis:
    • Relaties:
    • Extra:



    EXTRA INFO

    • Marclsfield is een verzonnen, klein, dorpje in Michigan, Amerika. Er is weinig te doen, gezien het vooral leeft van de landbouw. De spannendste plekken zijn het wassalon, waar een snoep- en soda-automaat staan, de boerderij van oude Bill Williams waar je appels kunt stelen en achter de schuur kunt vrijen -
    omdat die knar je toch nooit inhaalt en de tribunes bij het sportplein.
    • De favoriete hang-out plek van onze jongeren is de oude schuur van de Clover zusjes. Sfeerbeeld 1 en 2. Er is een pingpongtafel, kerstverlichting in overvloed, een koelkast met drankjes en er staan sofa's met dekentjes waarop gerelaxed kan worden met muziek van de platenspeler.
    • Ik heb een story gemaakt met wat foto's van typische jaren '70 dingen.

    Regels

    • De huisregels van Quizlet gelden zijn hier van toepassing.
    • Minimum 250 woorden per post.
    • Ruzies IC, niet OOC.
    • 16+ is toegestaan, wel even aangegeven.
    • Maximaal 1 rol per persoon
    • Nieuwe topics worden aangemaakt door Taeralsahfer of Rasalghul, tenzij anders afgesproken
    • Naamsveranderingen graag doorgeven aan TS.
    • Houdt er rekening mee dat het RPG zich in de jaren 1970 afspeelt, en heel wat dingen anders waren dan nu.



    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    START
    Er is een feestje, al vollop, aan de gang in de schuur van de Clover-zusjes. Er zijn zowel jongeren van de vriendengroep, als andere klasgenoten en bekenden.
    Bij de pingpongtafel staat een vat bier (met trechter, jawel) en Lucy is zo lief geweest om (space)cake te bakken.
    Door de platenspeler klinkt momenteel de muziek van Led Zeppelin


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Mt


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    MT.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mt c;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MT


    El Diablo.

    Maluma schreef:
    MT


    •

    -- Mine


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'


    17 | Not-so-annoying-little-sister | party | alone | outfit (middle)

    De krokodillentranen van eerder, toen papa en mama voor het weekend vertrokken naar een seminar, zijn inmiddels al lang vergeten. Op dit punt zijn er al heel wat andere vloeistoffen in het spel, al kan ik momenteel zelf enkel van bier spreken. Bier, bier, bier en nog eens bier; terwijl het goudkleurige goedje door de trechter heen blijft komen moet ik mijn best doen op tijd te blijven slikken, zodat ik alles netjes weg gewerkt krijg. Terwijl degene die de seconden aftelt aangeeft dat het record van de vorige persoon reeds verbroken is doe ik teken om te stoppen. Zodra de vloed aan drank is opgehouden haal ik opgelucht adem en wanneer een luid applaus voor me gegeven wordt kan ik niet anders dan even giechelen.
    Ik ga overeind staan, wat iets wankeler verloopt dan ik zelf gepland had, waardoor ik opnieuw moet lachen en even tegen Burke, de aanvoerder van het football team, aan leun.
    "Altijd willen meedoen met de grote jongens, hm, Luce?" grinnikt hij op zijn beurt, als hij ziet dat ik op z'n minst een beetje aangeschoten ben.
    "Bang dat ik je de pan in hak, Burke?" grijns ik ondeugend. Ik geef hem een stomp tegen de schouder, waarbij ik kort weer het evenwicht verlies en hij, schat die hij is, voorkomt dat ik de grond tegen donder.
    "Oh, doodsbang," lacht hij, dit keer luidop. Ik kan niet anders dan met hem mee lachen, omdat ik zelf ook wel snap dat ik tegen een beer als hij niet opgewassen ben. Al zal me dat er nooit van weerhouden het toch te proberen.
    "Wist ik wel," speel ik het spelletje op mijn beurt mee. Inmiddels heb ik toch het idee weer stevig op mijn voeten te kunnen staan en besluit eens wat ander volk op te zoeken. Ik wandel, dan wel rustig, naar de sofa's toe en vul de kommen die net nog chips hadden wat aan, waarna ik het mezelf gemakkelijk maak door mijn schoenen even uit te doen en mijn benen languit op de bank te leggen.
    Misschien bestaat er toch wel zoiets als teveel bier.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    mt,


    - thank you for existing -

    Scott William Coleman

    at the barn of the Clover's - TOP&JEANS- a little high

    ___________________________________________________________

          Met een soepele draai reed ik de parkeerplaats op van de Clover zusjes, waar ik mijn auto een tikkeltje scheef parkeerde. Tevreden pak ik een kokertje met daar in een joint uit het zij vakje van de auto deur. Met een glimlach bekijk ik de perfect gedraaide joint terwijl ik hem uit het kokertje haal. Met eén hand grabbel ik door de jaszak van mijn baseball-jack en tover een aansteker tevoorschijn. Nog in mijn auto kon ik de stemmen in de schuur al horen en ik werd er vrolijk van. Een grijns ontstaat op mijn gezicht en ik zet de joint tussen mijn lippen, die ik rustig aan steek. Eenmaal aangestoken stap ik de auto uit, gooi ik de deur dicht en draai ik de auto op slot.
          Sjokkend en met een joint tussen mijn vingers loop ik richting de schuur deur. Terwijl mijn ene hand uit reikt voor de deur knop, reikt de ander met de joint naar mijn mond en neem ik hem weer tussen mijn lippen. Snel nam ik eén diepe hijs, waarna ik de deur open deed en de rook uit blies in de schuur. 'God bless America,' roep ik vrolijk door de schuur terwijl ik naar binnen loop en de deur dicht gooi. 'Luce, nu al heen?' vroeg ik aan de dame die lang uit op de bank lag met een wazige blik in haar ogen. Mijn ogen vielen op Burke, geen idee waarom hij hier was. Als hij maar met zijn tengels van Lucy af bleef, anders gingen er slechte dingen gebeurden.
          Met een plof landde ik op de bank schuin tegenover Lucy en nam ik een flinke hijs van de joint. Het was nog niet zo druk, dus ik hoefde mijn joint niet te delen, gelukkig. Natuurlijk ga ik wel delen als iedereen er is, maar nu is dat nog niet nodig. Ik zag dat het rokje van Lucy wel erg kort was en ik gromde zacht. 'Luce, weet je vader dat je een kort rokje aan hebt?' vroeg ik terwijl ik met mijn joint naar haar rok wees.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2018 - 0:58 ]


    - thank you for existing -

    JOSEPH COOK


    The Slut // 19 // @ Clovers Barn — Biertank // & Dorothy Fowler


          'Yo Cook.'
          'Hé, ass — is je nichtje erbij vandaag?'
          'Fuck. You.'
          Joseph weet grijnzend een klap op zijn rechtse bovenarm te ontwijken — schijnbaar is niet iedereen even tevreden rondom zijn laatste veroveringen, pech voor hen. Joseph loopt langs de personen richting de enige biertank — een plastic, rode beker in zijn hand.
          Wanneer hij eenmaal bij de biertank is aangekomen ziet hij Dorothy staan. Vanwege de beschuldigende gezichtsuitdrukking weet hij dat er personen zijn die veelvuldig drinken, iets waar ze het niet mee eens is. Dorothy is een schat, maar lijkt wel een veertigjarige vrouw in het lichaam van een achttienjarige (niet dat Joseph problemen heeft met haar lichaam, integendeel).
          'Dot, is dat een ladder in je panty? Of is het toch de stairway to Heaven? Ohhh — die was zelfs voor mijn doen geniaal.'
          Joseph grijnst als hij zijn beker vult met schuimend bier uit de biertank, grijnzend door zijn zoveelste openingszin. Volgens zijn laatste telling moet hij Dorothy nog zes dagen een openingszin aanbieden voordat ze akkoord gaat eens met hem op date te gaan.
          'Hoeveel personen heb je al verteld over het gevaar van alcohol? Of deel je vanavond alleen maar condooms en eten uit?'
          Joseph grijnst breed naar haar voordat hij een slokje van zijn bier neemt. Dorothy plagen was één van de hoogtepunten van feestjes.






    The only way to deal with an unfree world
    ——— is to become so absolutely free
    that your existence is an act of rebellion.


    •

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Haylee Caliope Clover

    ”"Buckle up, buttercup
    You just flipped my Bitch switch."”

    • Eighteen • Clover-sister • Alone •

    Met een tevreden grijns blik een keer rond en neem vervolgens een flinke slok van het bier dat ik in mijn handen heb. Natuurlijk had ik het jammer gevonden toen pa en ma vertrokken waren, maar dat gevoel was maar van een korte duur geweest. Eens het stel de deur uit was wisten mijn zusje en ik niet hoe gauw we alles gereed moesten maken voor het feest dat nu in gang was. Eerlijk was eerlijk, tot nu toe waren ze nog nooit tegengevallen en die mening deelde ik niet alleen. Als mijn blik tijdens het rond glijden Luce opvangt schud ik lichtjes doch met een lach spelende op mijn lippen, mijn blonde lokken heen en weer. Een grinnik weerklinkt zelfs even als ik haar zie wankelen doordat ze zich niet herstellen en de beneveling van de genuttigde alcohol goed binnen moet komen. Als er mensen waren die dachten dat ik soms erg was in mijn feestgedruis, dan hadden ze mijn jongere zusje nog niet ontmoet.
          Als ik enkele bekende van de groep binnen zie komen besluit ik me hun kant op te begeven, waarbij ik het niet kan laten om Luce onderweg een subtiele duw met mijn heup te geven. “Hoe is je evenwicht?” plaag ik haar zacht en begeef me dan richting de bank waar Scott op neer was geploft. “Luce, weet je vader dat je een kort rokje aan hebt?” vraagt de jongeman aan mijn jongere zusje, terwijl ik behendig de joint tussen zijn vingers vandaan pluk als ik besluit op zijn schoot te kruipen. “Wat lief dat ik een hijs mag,” sprak ik op een speelse toon en rolde de joint kort tussen mijn vingers alvorens ik hem naar mijn lippen breng. Tevreden inhaleer ik de rook die zich in mijn mond vult eens ik een hijs neem. “Van sommige dingen is het maar beter dat een vader die niet weet,” breng ik grinnikend uit.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2018 - 21:26 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'


    CHARLIE CLYDE MILLER

    Tough Cookie || playing beerpong with Jess || Voice


    Mijn bruine kijkers had ik strak gericht in de verte, oppeste concentratie was verreist, zo erg dat ik mezelf inhield om niet luid mee te kirren op de geweldige muziek van Led Zeppelin. Nee ik mocht mezelf niet afleiden, mijn vingers streken even over het pingpongballetje in mijn hand. Na mijn doelwit in visier te hebben richt ik en met een behandige wopr gooide ik de pingpong bal recht in de rode met bier gevulde beker aan de overkant van de pingpongtafe. "HA! ik zei toch dat het me zou lukken Jess!" zei ik met een brede grijns om mijn lippen terwijl ik mijn vriendin net bewezen heb dat mijn eerste worp raak zou zijn. "Nou zuipen die handel! In 1 keer." zei iik plagend waarna ik als een actief konijn een paar victorie sprongetjes maakte. "Chug!Chug!Chug!" moedigde ik haar aan waarna ik ook begon te lachen en mijn benen mee bewogen met de muziek. Het volk stroomde lanzaamaan binnen en wie wilde mocht altijd mee doen met het spelletje. Zo lang Joey er maar niet bij kwm en er strip pong van zou maken vond ik het meer dan prima. -Daarbij hoefde niemand me in ondergoed te zien, want dit was pure beginners luck-. "Wat krijg ik ook alweer als ik win?" vroeg ik Jess uitdagend en schonk haar een domme grijns terwijl ik wat op de tafel leunde. Mijn de bovenste knopjes van mijn hawaiaanse bloes hadden het begeven waardoor er een klein briesje door gleed, ah niet dat ik het erg vond het paste wel bij mijn nonchalante stijl. "Gooi raak Jessie, ik heb ook dorst." zei ik terwijl ik mijn tong uit stak naar haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Daniel Christopher Smith



    Drama-king | 18 Years | Wit Jess and Charlie

    Een zucht rolde over Daniel zijn lippen terwijl hij de deur van de auto dichtsloeg. Hij had veel eerder op het feestje kunnen zijn, maar Daniel zijn vader had plots besloten dat Daniel toch behoefte moest hebben aan aandacht en was maar door blijven zeuren over wat dan ook maar... Al snel was Daniel opgehouden met luisteren en had hij enkel nog wat geknikt en gemompeld om de man uiteindelijk toch maar te vertellen dat hij toch echt moest gaan. Natuurlijk had Daniel de teleurstelling op het gezicht van zijn vader ook wel gezien, maar het was nou niet als of hij overal rekening mee kon houden. Hij mocht ook wel eens aan zich zelf denken eens in de zoveel tijd, of zoals Daniel, bijna altijd.
    Zodra Daniel de schuur van de clover-zusjes binnen wandelde ging zijn aandacht direct uit naar de drank. Daniel zou het heel gezellig vinden om even met zijn vrienden te praten, maar hij was echt even toe aan een drankje. Zijn vrienden kon echt nog wel even een paar seconden wachten totdat wat drinken voor zich zelf in had geschonken.
    Dus keek Daniel pas de schuur echt rond toen hij zijn bekertje voor de tweede keer vulde. Zijn ogen gleden langs de mensen die aanwezig waren, eigenlijk kende Daniel ze allemaal wel, maar dat betekende nog niet dat hij behoefte had om zomaar met iedereen te praten. Er waren gewoon van die mensen die je liever meed en voor Daniel leken dat de meeste mensen hier te vallen. Uiteindelijk viel zijn blik toch op een paar mensen met wie hij wel wou praten, Charlie en Jess die druk bezig waren met beerpong. Daniel besloot deze twee maar eens gezelschap te houden. 'Hi,' zei Daniel waarna hij even keek naar de bekertjes die er op de tafel stonden. Daniel zelf deed nooit mee aan spelletjes zoals deze, hij kende zijn hand-oog coördinatie en hij wist dat hij daarmee goed zou verliezen. Voor je het wist lag hij dan ergens ladderzat in een hoekje. 'Je ziet er goed uit vanavond,' zei Daniel tegen Charlie, waarna hij naar de jongen glimlachte. Echter draaide hij zich hierna al snel weer om naar Jess. 'En jij natuurlijk ook, maar ik denk niet dat er een dag is dat je er niet goed uitziet.'


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Jessica "Jess" Belle Andrews
    18 • The troublemaker • Outfit • Playing beerpong with Charlie


    Een zweem van een grijns speelt op mijn lippen terwijl ik naar de jongen voor me kijk. Uiterst geconcentreerd natuurlijk, net als ik slechts een paar seconden geleden. Ik ben erg competitief en hou van winnen. Plus, ik heb mezelf benoemd tot beer pong kampioen. Een titel waar ik iets te trots op ben, al heb ik hem zelf gegeven. Ik volg het balletje dat uit zijn handen vliegt met mijn ogen en schud lachend mijn hoofd als hij recht in een van de bekers terecht komt.`HA! ik zei toch dat het me zou lukken Jess!" zei hij, nu ook met een brede grijns op zijn gezicht. Ik grijns speels en knik. 'Nou nou, blijkbaar heb ik competitie,' zeg ik nonchalant terwijl ik ondertussen de beker pak. De vloeistof laat ik kort ronddraaien voor ik het naar mijn lippen breng.
    "Nou zuipen die handel! In 1 keer. Chug!Chug!Chug!" moedigde hij me aan en ik sla mijn hoofd wat achterover, waarna ik het in een paar grote slokken weg werk. Bier was zeker niet mijn favoriete drankje maar het was nog te doen. En het is goedkoop, wat waarschijnlijk de reden is dat het hier in overvloed is.
    "Wat krijg ik ook alweer als ik win?" vroeg Charlie me uitdagend en ik lach. 'Wat wil je darling?' vraag ik op dezelfde uitdagende toon en ik gun hem een snelle knipoog. "Gooi raak Jessie, ik heb ook dorst." Ik schud mijn hoofd en rol kort speels mijn ogen. Net kwam hij net op de rand terecht waardoor die weg stuiterde, ik heb nooit echt beginnersgeluk. 'Oké, kijk en leer van de kampioen.' plaag ik en ik pak het witte balletje.
    Ik richt op de achterste beker, ver in de rechterhoek. 'Hi,' hoor ik opeens naast me. Daniel. Ik grijns lichtjes. 'Je ziet er goed uit vanavond,' zei hij ondertussen tegen Charlie. Op hetzelfde moment gooi ik het balletje wat perfect het bekertje inschoot. 'Drink up buttercup!' grijns ik naar Charlie en kijk dan naar Daniel. 'En jij natuurlijk ook, maar ik denk niet dat er een dag is dat je er niet goed uitziet.' Ik lach zachtjes. 'Well thank you mister charming, je bent zelf ook niet zo slecht.' knipoog ik.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2018 - 16:20 ]


    El Diablo.