• Oké ik kreeg dus een soort van inspiratie van het karakter/bekende personages alfabet spel.

We beginnen dus met iets wat jij als nostalgie beschouwd, dit mag een plaatje, alleen de naam, een gifje of zelfs een youtube video zijn. Wel in een "Quote" natuurlijk anders loopt de site vast.

De naam van jouw nostalgie dingetje mag beginnen met de eerste letter of de laatste letter van het woord. Als jouw keuze meerdere namen hebt geld dan de laatste letter van het laatste woord natuurlijk.

Ik begin met Maple Town

[ bericht aangepast op 30 maart 2018 - 14:43 ]

Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

Strawberry shortcake

And then we'll see it.

Ernst, Bobbie en de rest

Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

Teletubbies

We were the forever that didn't last

Slangen en ladders

Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

sneeuw

She wears a crown built from her spine and modesty. With sparkling Jewels to represent her each and every quality.

Winx club :')

We were the forever that didn't last

Buffy!

She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

Youtube, want dat was de eerste website die ik ooit op het Internet bezocht.

Eten,

fcourse.

She wears a crown built from her spine and modesty. With sparkling Jewels to represent her each and every quality.

Nintendo

Oma Hondje

(Van Villa achterwerk)

And then we'll see it.

Een.

Zo'n lidwoord weet je wel. 😂😂

Ninja turtles!

And then we'll see it.

Sonic The Hedgehog.

Garfield

I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.