• Ja, ik kreeg dit bericht;
    Van: Jolanda
    Datum: 2008-11-22 11:26:09


    FW: HYVES NIET LANGER GRATIS



    Hyves niet langer gratis!!!

    Hallo iedereen,

    Zoals iedereen wel zal hebben gelezen moeten we per 1 januari 2009 voor Hyves gaan betalen en wel 20 euro per kwartaal. Wij vinden dit geen goede zaak en vinden dat Hyves gewoon gratis moet blijven en zijn daarom een protest actie begonnen. Steun jij deze actie en vind je dat Hyves gratis moet blijven stuur dan dit bericht naar je contacten (in geval iemand het nog niet wist) en stuur een bericht met als titel Hyves moet gratis blijven naar de beheerders van Hyves.

    Alvast bedankt.

    Ik denk dat dat gewoon een oproerzaaiend berichtje is. Check anders het nieuws eens naar het onderwerp, dan heb je echte bevestiging van je vermoedens.


    No growth of the heart is ever a waste

    Is dat waar?
    Van msn gingen er toch ook veel zo'n mailtjes rond?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Schakel over naar netlog dude's ! x3


    ' Yes, music is the new religion_

    :O Als dat zo is dan delete ik m'n hyves meteen!..ik vind t toch al niet zo leuk meer.


    It's heavy but you are not the only one

    Zal wel zo'n leugen zijn netzoals die kettingberichten van als je dit niet doorstuurt kom ik aan je deur ofzo -.-'
    Anders is het zwaar kut dat je daarvoor moet gaan betalen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Is dat waar?
    Van msn gingen er toch ook veel zo'n mailtjes rond?
    Idunno.

    Is dat waar?
    Van msn gingen er toch ook veel zo'n mailtjes rond?
    Ohja, die mailtjes die niet waar waren.
    Nee geloof het maar niet, als het echt zo was stond het wel op de startpagina van hyves zelf

    Weet je wat.. Zo ja.. maak dan gewoon een Myspace aan.. Dan ben je tenminste coowl. Hyves is kut xD zegt iemand die zelf hyves heeft


    Wie du mir, so ich dir.

    Whaha, daar geloof ik geen flikker van. Dat zeiden ze toch ook over msn? >< Dat was uiteindelijk ook niet zo. Ik zou er niet teveel van geloven als ik jou was. Als Hyves dat doet, maken ze zichzelf kapot.


    Bored.

    Grappig. Was toch ook met msn zo? Onzin joh.


    Life is hard and then we die

    Weet je wat.. Zo ja.. maak dan gewoon een Myspace aan.. Dan ben je tenminste coowl. Hyves is kut xD zegt iemand die zelf hyves heeft
    Ik heb al myspace, ik ben er alleen facking vriendloos op enzo, en ik doe er niets op :')

    Ik zou het niet weten x3
    Het is wel zo dat er over msn ook zo'n 'mailtje' rondging, en dat is ook nooit waargeweest. (:
    Gewoon afwachten dus. ^^

    Meid, maak je geen zorgen. Dat bericht heb ik een paar maanden geleden al gehad en hyves is nog steeds gratis. Je moet wel betalen als je goldmember wilt worden.


    -

    Hyves blijft gewoon gratis hoor.

    Je betaalt hooguit voor extra functies als je goldmember bent, maar daar kies je zelf voor.

    Misschien dat zoiets ooit ook nog wel op Q. komt.


    Dit is mijn signature...

    Hyves blijft gewoon gratis hoor.

    Je betaalt hooguit voor extra functies als je goldmember bent, maar daar kies je zelf voor.

    Misschien dat zoiets ooit ook nog wel op Q. komt.

    Hip maar wat voor functie's kan je dan extra krygen ofz ?^^


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.