• Hogwarts Mystery App

    Download Now!


    25 April is het eindelijk zover! De langverwachte Harry Potter app komt dan eindelijk uit op android! Hier hebben we natuurlijk allemaal immens veel zin in, dus bedacht ik me alvast een topic aan te maken.

    ~ It's time for us to go home ~

    Harry Potter: Hogwarts Mystery is het eerste spel waarin spelers hun eigen karakter kunnen creëren en het leven kunnen ervaren als een student op Hogwarts. De game wordt gelanceerd onder Portkey Games, een nieuw label dat is gericht op het creëren van ervaringen die zijn geïnspireerd door de magie en avonturen van J.K. Rowling's Wizarding World. Velen van jullie hebben de trailer vast al gezien en het ziet er veel belovend uit. Zelfs de originele acteurs uit de films hebben de stemmen van hun character in de game ingesproken, waaronder de stemmen achter professor McGonagall, Dumbledore, Flitwick en Madames Hooch, Irma Pince en Pomfrey. De game speelt zich af in de 80's, dus de meeste orginele characters zul je helaas niet tegenkomen, maar wel onze Bill Weasley en Tonks!



    In de game kun je je eigen character maken, spreuken en potions leren, Hogwarts ontdekken en duelleren met vrienden. Natuurlijk hoort hier ook bij dat je je kan inschrijven voor de verschillende afdelingen. Laten we we hier op Quizlet nou veel HP-fans hebben die vast in de game ook wel vriendjes willen worden. Therefor, what's your house gonna be (Q-name + Hogwartsname (I'll add this one later + usernaam veranderingen na 25 april)?

    Gryffindor


    Shibui
    Prouesse
    Plagiaat
    Hufflepuff


    Laleah
    J0Y
    Plunkett
    Abatutu
    Papiliones
    zwartepanter21
    Sof
    AroonCat
    Fielding
    Seasons ~ Eloise Watson
    Slytherin


    Necessity
    Courferre
    Hale
    Martinez
    Dreadful
    Catmint
    RickmanLover
    awsten
    Apocalyptic
    Hiddleston
    VampireMouse
    MOCHl
    Shinjuku
    HPFamilyFan
    aarsvogel
    FireKeeper
    Ravenclaw


    Ristridin
    Wildfowls
    Danvers
    Maim
    Zelie ~ Jamie Edler
    Tuena
    tubbietoost
    InMyBlood ~ Shay Hall
    Maheegan ~ Evelyn Winter
    Arellano





    (Als iemand toevoegingen heeft voor het topic, lemme know!)

    [ bericht aangepast op 25 april 2018 - 22:15 ]

    Ga jij de app downloaden?

    94.1% (48 stemmen)
     
    JA!!

    5.9% (3 stemmen)
     
    Nee..


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    FireKeeper schreef:
    Le me:



    Hoe komen jullie aan zoveel housepoints though?

    Wat ik doe is nog een keer een potion maken of een spell demonstreren.. bijv. als je 3 uur moet wachten en je energie vol is, dan doe ik dat. Daar krijg je ook house points van (:

    Btw onze personages zijn bijna twins!! *O*

    [ bericht aangepast op 26 april 2018 - 11:27 ]


    Life is a beautiful struggle

    Ik heb hem net ook sinds gisteravond, nog even zoeken. Maar ik vind het wel gaaf!
    En voor mij Ravenclaw of course ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    AroonCat schreef:
    (...)

    Wat gaat er mis? Je moet energie sparen en dan op de plant klikken om je los te wurmen


    Mijn energie is gigantisch snel op. En als ik t spel afsluit om de energie te laten opladen, moet ik t stuk overnieuw beginnen en blijf ik keer op keer op tzelfde punt geen energie meer hebben.
    En ervoor betalen wil ik niet xp


    Of moet ik dus de app 24 x 4minuten lang aan hebben staan op mn telefoon zodat al mn energie weer bijgevuld is? O.o


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fielding schreef:
    (...)

    Mijn energie is gigantisch snel op. En als ik t spel afsluit om de energie te laten opladen, moet ik t stuk overnieuw beginnen en blijf ik keer op keer op tzelfde punt geen energie meer hebben.
    En ervoor betalen wil ik niet xp


    Of moet ik dus de app 24 x 4minuten lang aan hebben staan op mn telefoon zodat al mn energie weer bijgevuld is? O.o


    Ik had toen ik de app afsloot dat hij op hetzelfde gedeelte bleef hangen. Dus daar klopt iets niet denk ik (':
    Je hebt zo niets aan dit antwoord, sorry

    Hoe sluit je de game af? Want je moet niet op dat knopje onderin drukken. Dan ga je namelijk terug en ben je je ding kwijt. De knop met dat deurtje en die pijl. Ik heb Iphone, dus ik moet gewoon op de centrale knop -home button i guess, wist even geen beter woord ervoor- drukken en lekker even wat anders gaan doen. (:

    [ bericht aangepast op 26 april 2018 - 11:35 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Noooo ik ben zojuist 20 punten kwijt geraakt ):


    Life is a beautiful struggle

    Martinez schreef:
    Noooo ik ben zojuist 20 punten kwijt geraakt ):


    Wow! Hoe doe je dat :o


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhyme schreef:
    (...)

    Wow! Hoe doe je dat :o

    Komt door het verhaal ben ik bang dus bereid je maar voor ):


    Life is a beautiful struggle

    Rhyme schreef:
    (...)

    Ik had toen ik de app afsloot dat hij op hetzelfde gedeelte bleef hangen. Dus daar klopt iets niet denk ik (':
    Je hebt zo niets aan dit antwoord, sorry

    Hoe sluit je de game af? Want je moet niet op dat knopje onderin drukken. Dan ga je namelijk terug en ben je je ding kwijt. De knop met dat deurtje en die pijl. Ik heb Iphone, dus ik moet gewoon op de centrale knop -home button i guess, wist even geen beter woord ervoor- drukken en lekker even wat anders gaan doen. (:


    Bedoel je nu dat ik juist wél op de knop met t deurtje moet klikken om te stoppen, of juist níét? Ik doe t namelijk niet. 😅


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fielding schreef:
    (...)

    Bedoel je nu dat ik juist wél op de knop met t deurtje moet klikken om te stoppen, of juist níét? Ik doe t namelijk niet. 😅


    Nope. Je moet juist niet op het deurtje klikken, want dan begin je weer van voor af aan. Maar je zegt dat je energielevel te snel leeg gaat? Volgens mij als je 24/24 energiedingen hebt moet je dat stuk gewoon kunnen halen.... dat lukte bij mij in ieder geval wel..


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Maim schreef:
    (...)

    Nope. Je moet juist niet op het deurtje klikken, want dan begin je weer van voor af aan. Maar je zegt dat je energielevel te snel leeg gaat? Volgens mij als je 24/24 energiedingen hebt moet je dat stuk gewoon kunnen halen.... dat lukte bij mij in ieder geval wel..


    Over het algemeen kun je wel gewoon op het deurtje klikken maar zoals al wordt vernoemd wordt ze vast gehouden in de kamer door Merula.. dan kan je inderdaad niet op het deurtje klikken en moet je overnieuw helaas, maar met andere opdrachten waar je energie voor nodig hebt kun je prima op het deurtje klikken en iets anders doen.


    Life is a beautiful struggle

    Martinez schreef:
    Noooo ik ben zojuist 20 punten kwijt geraakt ):



    Noooooo! Ik hoop niet dat ik dit nog krijg haha. Ik heb momenteel 50 punten en die houd ik liever :'D


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Maim schreef:
    (...)


    Noooooo! Ik hoop niet dat ik dit nog krijg haha. Ik heb momenteel 50 punten en die houd ik liever :'D

    Kan zijn dat ik een verkeerde keuze heb gemaakt hoor waardoor ik ze kwijt ben :W had er 42 ):


    Life is a beautiful struggle

    Kun je ooo energie bij bijverdienen? 🤔


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zucht... Opnieuw geinstalleerd en hij doet het nog niet...


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Zucht... Opnieuw geinstalleerd en hij doet het nog niet...


    Naahw. Echt vervelend dat het niet werkt ):
    Hopenlijk is het dat veel mensen het hebben gedownload en zodra de drukte weg is hij hem bij jou ook pakt!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.