• WOW, ANNA, JE HEBT IDEEËN. Jazeker, mijn kind. Natuurlijk heb ik ideeën, waar dient mijn brein anders voor?
          ANYWAY. Dit is nogal gebaseerd op mijn topic genaamd Book Buds. Dat is basically een boekenclub, maar dan niet voor bejaarden. Nee, jk.

    Coole intro yeah.
    Once upon a time - vorig jaar voor mijn verjaardag - kreeg ik een gitaar. Een hele coole elektrische gitaar die ik heel graag wilde, maar nu zijn we een jaar verder en heb ik er drie keer op gespeeld. Ik weet niet waarom ik er zo weinig op speel, want ik vind het wel heel tof, maar ik maak er gewoon geen tijd voor?

    Wat is het plan
    Elke week kies je zelf een liedje uit die je wil gaan spelen en succes ermee! Nee, grapje, don't worry. We kiezen allemaal een liedje uit die je die periode gaat leren en hier kun je gezellig kletsen over je bevindingen, je struggles enzovoort. Uiteindelijk kunnen we filmpjes plaatsen van het uiteindelijke resultaat? Dat is optioneel haha.

    Wat leuk! Ik wil meedoen!
    Nou, dat kan. Vul dit in en je bent onderdeel van dit geweldige clubje.
    Qusername || Naam || Instrument || Wat ga ik leren

    Music Mates
    Eiland || Anna || Gitaar (en ukulele) || In My Blood - Shawn Mendes

    Wanneer begint de week?
    Maandag tot en met zondag lijkt me wel iets leuks. Lekker uniek ook, helemaal top.

    .


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik zou best willen joinen. Ik speel keyboard.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat een creatief idee dit! Maar eh, ik heb op dit moment alleen mijn stem tot mijn beschikking. Dus, mag zingen ook?

    [ bericht aangepast op 3 juni 2018 - 23:59 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Egorova schreef:
    Wat een creatief idee dit! Maar eh, ik heb op dit moment alleen mijn stem tot mijn beschikking. Dus, mag zingen ook?


    Natuurlijk mag zingen ook! Like, al zou je op je grote teen iets spelen, I don't care. Muziek is muziek.
    thanks btw!

    [ bericht aangepast op 4 juni 2018 - 0:02 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik pak mijn Kazoo er alvast bij! Nee, leuk idee, ik doe mee. Ik speel vreselijk slecht gitaar maar wie weet.


    wat was dit ookalweer

    Ik weet nog niet wat voor nummer ik wil leren, maar ik speel piano (soort van) en ik zing


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik wil wel mee doen

    Ik speel Gitaar Ukelelle en Synthesizer.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik doe mee. Ik speel piano, gitaar en ukulele. Ik moet nog even kijken wat ik wil leren deze week.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Oeh wat een leuk idee! Ook gelijk een stok achter de deur voor mij haha, wamt ik stel het bespelen van een instument telkens uit.
    Koffie || Zang, gitaar en piano || Jij wint - Spinvis (zang) / Days Go By - Vuur (zang)


    And then we'll see it.

    Oeh leuk!
    Aarvsogel || Keyboard || He's a pirate (potc)


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik zit btw ook te overwegen om op zangles te gaan maar idk, iets houd me tegen haha


    And then we'll see it.

    Ik wil wel meedoen, maar ik heb momenteel mijn gitaren niet bij me (':
    Dus, MT'tje voor wanneer ik weer beschikking heb tot mijn gitaartjes


    We were the forever that didn't last

    Momenteel nog te druk om serieus liedjes te gaan leren, maar voor eind deze maand maybe. MT dus.

    Speel gitaar en uke, maar er ligt hier ook nog een oud keyboard weg te kwijnen... 🤔
    Oh, en misschien heb ik tegen eind juni ook al m'n basgitaar besteld, maar nu nog niet :Y). Die wil ik echter ook graag bespelen.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Ik ga meedoen! Ik kan zingen (en basic skills piano, maar dat is muziekles op school niveau, misschien ga ik nog gitaar leren spelen maar ik weet het niet zeker.)

    Heb nog geen liedje in mijn hoofd die ik graag zou willen leren zingen.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Zijn hier ook mensen die van Nederlandstalige muziek houden om te zingen? (Zoals Spinvis)


    And then we'll see it.

    I like this. even zien:
    Clergy || Xan || Piano || He Is - Ghost

    Dat is het voorlopig, maar ik wil in de toekomst misschien ook wel een gitaar gaan kopen, want dat is net wat mobieler dan een buffetpiano :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque