• heey!!:D ik heb weer een nieuw idee!!:D
    daar wil ik graag jullie mening over!;)

    Het idee;


    Glimlachend kijkt hij me aan…Damn it! Hij is sexy!^^. Hij zwaait naar me en lacht.Ik voel me rood worden…zwaaide hij?Tom Kaulitz…Naar mij??ik slik eens en zwaai terug.hij is best wel leuk toch?? “BILL”Brullend een zware stem.ik draai me om en sta oog in oog met Thorsten mijn broer. “wat?”Vraag ik. “Je weet toch dat mam&pap niet willen dat je naar vreemde mensen zwaait!”Zegt Thorsten. “Maar…”spurter ik tegen… “Niks te maren Bill! Ik ga het tegen papa zeggen!”Zegt Thorsten.Ik schrik… “nee niet tegen papa!”niet weer…een rilling loopt over mijn rug heen.. “Plies niet tegen papa”fluister ik.Thorsten zucht en kijkt me aan. “alleen als je het niet meer doet Bill”Zegt Thorsten met een zucht.ik knik. “sorry Thorsten”Zeg ik.Thorsten woelt door mijn haar en pakt mijn hand vast. “Kom Bill het is te koud,we gaan naar binnen”ik knik en volg Thorsten naar binnen….

    Later die nacht.
    Ik schrik wakker van gegil…Ik wrijf in mijn oogjes en sla de dekens open.Mijn voeten raken het koude parket aan…een rilling van de koud loopt over mijn rug.Ik schiet in mijn pantoffels en loop zachtjes naar de deur.
    Stilletjes open ik de deur en loop zachtjes de gang op.Ik stap op de trap en ga op de derde tree zitten…Ik zie Thorsten huilen…Wat zou er zijn??Ik loop naar beneden en loop naar Thorsten toe..“Thorsten?”Vraag ik.Thorsten kijkt me aan.“Billie??Wat doe je hier?”Vraagt Thorsten me op fluistertoon..“waarom jij huilen?”Vraag ik.“ik heb pijn”zegt Thorsten zacht.Waarom fluistert Thorsten zo??“BILL!?WAT DOE JIJ HIER!?”Schreeuwt mijn vader hard.Ik krimp in elkaar en begin te huilen…Ik kan er niet tegen als mensen roepen..“LAAT HEM MET RUST PA!JE ZIET TOCH DAT HET KIND HELEMAAL VAN STREEK IS!”Schreeuwt Thorsten terug..Thorsten loopt naar me toe en hurkt voor me neer…Hij omhelst me.Ik voel zijn warme beschermende armen om me heen..Ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder.“Bam!”een ijzeren pan op Thorsten ’s hoofd.Er stroomt iets roods uit…Thorsten ’s ogen draaien vreemd weg…Papa pakt mijn arm strak beet en neem me mee naar de keuken…Ik?Ik ben Bill Kaulitz en ik ben verkracht!Door mijn ‘vader’ en zijn aanhangsel!! En alsof dat nog niet erg genoeg is!Ben ik Thorsten ook bijna kwijt!!Ik?Ik ben Bill Kaulitz en dit? Dit is mijn leven...




    -Doen? Ja/Nee;
    -Mening;
    -Cijfer;
    -Zou je hem doen?;
    -een titel?;
    -moeten er rollen voor komen?;


    Bedankt!!:D

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    mijn mening heb je al :P

    -Doen? Ja/Nee; JAA

    -Mening; lijkt me een goe dverhaal

    -Cijfer;10

    -Zou je hem doen?; jaa maar dan moet je wel ene berichtje geven als die er is

    -een titel?; kan er nu geen 1 bedenken

    -moeten er rollen voor komen?; kan je doen, moet je zelf weten

    -Doen? Ja/Nee;
    -Mening; Sprakeloos..
    -Cijfer; 9!
    -Zou je hem doen?; Zeker..
    -een titel?; nee sorry XD
    -moeten er rollen voor komen?; Doe maar niet ;)


    Life is hard and then we die

    dank jullie voor het 'beoordelen'!;)

    xX


    jij, bent de reden van, de reden van mijn pijn

    -Doen? Ja/Nee;
    DUHH
    -Mening;
    leuk:D
    -Cijfer; 10

    -Zou je hem doen?;
    ja
    -een titel?; geen sorry:(

    -moeten er rollen voor komen?;als jij wiltxD




    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    ik weet het al!(A)

    -Slotje-


    jij, bent de reden van, de reden van mijn pijn

    -Doen? Ja/Nee; Ckr wel!

    -Mening; Vet cool en mooi!

    -Cijfer; 1000000!

    -Zou je hem doen?; Dooh.. Tuurlijk!

    -een titel?; My dad, Tom and my brother.. Ofzoiets? Kijk maar wat je dermee doet;)

    -moeten er rollen voor komen?; Uuh jaa denk ik..

    -xXx-