• Sommige topic forum dingen zijn juist melig en fake bedoelt. En dan gaan er toch nog weer mensen vet serieus op reageren, en er weer een vet negatieve rectie neer droppen, terwijl de gene die dat ding gemaakt heeft alleen even haar fantasie kwijt wou! En zo ontstaan er soms ook ruzie's... Maar buiten dat om vind ik sowieso; Laat ons fantaseren! Ga ergens anders reactie's droppen waar je het wel mee eens bent! :Y)


    Mijn mening


    xx


    Scream for mercy!

    Valt wel mee, dan heb je het forum op Kindertent zeker nog niet gezien :Y)


    I don't need words to feel those lips.

    Whaha Mss wel ^^
    But I Don't Care ^^ Eigelijk


    Your Butt is Mine!

    Om heel eerlijk te zijn vind ik jou moeilijk doen? Je kunt die reacties toch ook gewoon negeren?
    Daarbij horen onzin topics in het Off-Topic forum. Dus als je ze ergens anders plaatst heb je sowieso een probleem.


    Bored.


    Jaa honeyy (H)
    Jee hebt helemaal gelijk ^^

    LoveYou! <33

    You'reMySpecialAngel.(flower)


    Sometimes it's best not to care.


    Jaa honeyy (H)
    Jee hebt helemaal gelijk ^^

    LoveYou! <33

    You'reMySpecialAngel.(flower)



    Heeeeeen! :D

    Yeah, toch nog iemand die het met me eens is! :Y)

    Houvanjee! (H)


    xx


    Scream for mercy!

    Nja , je hebt gelijk , iedereen vat het hier te serieus. Maar als je het niet eens bent moet je het ook wel zeggen, je gaat je mening toch niet veranderen voor niets ?
    Maarja , voor de rest geef ik je gelijk , wat je hier soms allemaal leest :| :Y)


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Nja , je hebt gelijk , iedereen vat het hier te serieus. Maar als je het niet eens bent moet je het ook wel zeggen, je gaat je mening toch niet veranderen voor niets ?
    Maarja , voor de rest geef ik je gelijk , wat je hier soms allemaal leest :| :Y)


    Yeah, nog iemand die het met me eens is! :Y) (bouwt feestjexd)


    xx


    Scream for mercy!

    (...)

    Yeah, nog iemand die het met me eens is! :Y) (bouwt feestjexd)


    xx

    Dit zijn dus floodberichten. Dat je het even weet. Nutteloze toevoegingen aan een topic zijn verboden.


    Bored.

    whaaa. dat heb ik eens gehad!
    staat er in mijn topic. dat ik die th dvd uit de jaren 60 heb. komt er zoon kind. maar toen bestonden er nog geen dvd's><
    of iemand vroeg op het forum, ofhet waar was dat gustav een vriendin had. dus ik drop zo. Weet je ik bel hem wel even, en dan vraag ikhet wel.
    komt er zoon kind vAN; hEB JIJ GUSTAV ZIJN NUMMER DAN?!O.O..xD
    Ik lag egt strijk.


    Dunno ><

    sommige reageren mss wel te serieus maar vele reageren ook te kinderachtig als je het mij vraagt.

    whaaa. dat heb ik eens gehad!
    staat er in mijn topic. dat ik die th dvd uit de jaren 60 heb. komt er zoon kind. maar toen bestonden er nog geen dvd's><
    of iemand vroeg op het forum, ofhet waar was dat gustav een vriendin had. dus ik drop zo. Weet je ik bel hem wel even, en dan vraag ikhet wel.
    komt er zoon kind vAN; hEB JIJ GUSTAV ZIJN NUMMER DAN?!O.O..xD
    Ik lag egt strijk.


    Whahah oké, dat is erg! xDxDxD

    xx


    Scream for mercy!

    Valt wel mee, dan heb je het forum op Kindertent zeker nog niet gezien :Y)

    kindertent forum is idd erg x]


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    Soms is het wel irritant als iedereen iets serieus opvat, maar als iemand zijn mening over je topic geeft dan word het ook altijd stom opgevat. :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Valt wel mee, dan heb je het forum op Kindertent zeker nog niet gezien :Y)
    Jawohl! Dat is niet heel veel erger maar zeg maar wel ietsjes XD Ik vind kindertent cooler dan Quizlet.


    Life is hard and then we die

    (...)Jawohl! Dat is niet heel veel erger maar zeg maar wel ietsjes XD Ik vind kindertent cooler dan Quizlet.

    ja ik ook.
    want daar kan je tenminste je eigen kleuren dumpen op die site, en scrollbalken enzo,
    en nu heb je hier sites die echt facking lang zijn.


    Party till you pass out, Drink till you're dead!