• ... mondt bij mij vrijwel altijd uit op 80 % nutteloze en oninteressante gesprekken met die eeuwige standaardvragen als 'allz goed?' die vervolgens vastlopen omdat de gespreksstarter niks te melden heeft. Hierbij dus even mijn beklag. Ikzelf start een gesprek als ik wat te melden heb, bijv: ik heb vanochtend een gigantisch grote sneeuwbal gemaakt en heb een 9 voor tekenen etc etc. Het lijkt op zich pure onzin wat ik nu als voorbeeld neerzet maar geloof me, deze voorbeelden zijn nog een uitgebreid verslag over de economische crisis en de huizenmarkt vergeleken met wat sommige mensen tegen mij allemaal zeggen. >.<'
    Echter vaak zijn het anderen die tegen bij beginnen te praten en niet verder komen dan: 'Ke dahn.' Dan denk je ze slim af te zijn door ze weg te klikken maar dan proberen mensen nog je aandacht te krijgen door alsmaar emoticons neer te dumpen. Soms, heel soms zou ik willen dat een deel van het Quizlet reglement ook voor MSN gold...
    En ja, ik weet wat jullie denken: druk op de blokkerdeblok knop. Maar nu is het net zo dat ik daarvoor iets te sympathiek ben en die mensen waarmee ik spreek in Real Life heel aardig zijn. Uiteindelijk heb ik een gesprek maar afgesloten met: 'Kennelijk heeft geen van ons nog animo om het gesprek nog nuttig gaande te houden. I'm outta here.'
    Nu zijn melige groepsgesprekken heel leuk om af en toe in te zitten maar het vooruitzicht elke dag aangesproken te worden door dezelfde mensen waarvan je kunt verwachten dat het hoogtepunt van het gesprek zo ongeveer 'ik ben ff eten' is wat minder rooskleurig.
    Dat wou ik ff kwijt. Jullie mening?


    No growth of the heart is ever a waste

    Mee eens! Al die gesprekken nemen ook super veel ruimte in onderaan het scherm, je weet wel, waar je alles aan kan klikken..


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik heb ook maar een paar mensen waarmee het wel gezellig is op MSN. Soms praten er mensen tegen mij, waar je toch niks tegen te melden hebt, en andersom ook niet. Die hoi-allesgoed-ikmoetgaandoeihvjwjnmkblabla-gesprekken zijn irritant, daar doe ik zelf ook niet aan.


    blame the bully.

    ja idd en dan heeft die gene een tijd niks gezegt en dan ben je net bezig en floeps komt ie weer oneraan in je taakbal aleen maar omdat ie :P stuurt -.-


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik geef je volkomen gelijk!
    Dat is dan ook de reden dat ik bijna nooit in gesprek ben op msn.
    Heb geen zin in nutteloze gesprekken, met niets interessant.
    En om eerlijk te zijn, weet ik zelf niets interessants te zeggen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ja idd en dan heeft die gene een tijd niks gezegt en dan ben je net bezig en floeps komt ie weer oneraan in je taakbal aleen maar omdat ie :P stuurt -.-

    Serieus, dat is zo irritant. Ik hoef ook nooit gesprekken te starten, ik klik bijna nooit iemand aan, dat doen ze wel voor me. Ik klik alleen iemand aan als ik wat te melden heb. Ik heb ook een persoon op de msn die alsmaar hetzelfde zegt. Ik heb haar daar een keer op gewezen maar dat stelde ze niet zo op prijs. Vandaag heb ik het weer gedaan omdat ze maar doorgaat. Vroeg of laat druk ik gewoon die blok-knop in >.<'
    Het zou de eerste zijn die ik blok. Heb een keer m'n ex eruit gegooid maar verder nog niemand.


    No growth of the heart is ever a waste

    & Waar ik ook doodziek van wordt is mensen die 2908340832 keer online komen om te melden dat ze zonodig naar het concert van Chris Brown moeten ofzo. >.<


    blame the bully.

    1. Er bestaat zoiets als msn + , dit zet al je gesprekken in 1 gesprek (meer plaats in die werkbalk onderaan)
    2. Bij opties kan je zorgen dat je niet meer ziet of er iemand online komt
    3. Als er regels op msn komen dan is de computer vanaf dan officiël saai o.O


    Let the Night embrace you

    Bij mij is dat meestal mega grappig, en onrealistisch xD want nu gaat het erover dat ik en men vriedin op een schilderij zijn gevallen, in China, en dat iedereeen ons achterna zat enz

    1. Er bestaat zoiets als msn + , dit zet al je gesprekken in 1 gesprek (meer plaats in die werkbalk onderaan)
    2. Bij opties kan je zorgen dat je niet meer ziet of er iemand online komt
    3. Als er regels op msn komen dan is de computer vanaf dan officiël saai o.O

    1: Heb ik ook en de hoeveelheid gesprekken ergert me ook niet, alleen de hoeveelheid nutteloze gesprekken. Liever 10 nuttige gesprekken dan 5 nutteloze.
    2: Dat moet ik eens uitchecken, best handige tip. Maar dan weet ik niet of er interessante mensen online komen die ik nu net moet hebben.
    3: Ik bedoelde dat laatste bij wijze van spreken. :] *denkt terug aan M&O les: "Nadeel van schriftelijk taalgebruik: Kan erg nadrukkelijk overkomen"*


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ken het, ik begin wel eens een gesprek om bij te kletsen of om iets te vragen, en verder alleen altijd bij m'n vriendje. Verder begin ik ze ook bijna nooit. Heb ook zo'n hekel aan dat soort gesprekken. Bah!
    xoxo


    Why don't you break my heart

    (...)

    2: Dat moet ik eens uitchecken, best handige tip. Maar dan weet ik niet of er interessante mensen online komen die ik nu net moet hebben.
    Dan kun je instellen dat anderen je offline zien, maar ben je gewoon online. Je ziet dan ook wie er online komen.


    Why don't you break my heart

    (...) Dan kun je instellen dat anderen je offline zien, maar ben je gewoon online. Je ziet dan ook wie er online komen.

    Je bedoelt als in Status: Appear Offline? *probeert het te snappen*


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat heb ik soms wel, maar, meestal .. blok ik ze toch gewoon? :'] Met de mensen waar ik een gesprek start heb ik meestal ook wel iets om over te praten.. Al prefereer ik ook wel echt afspreken hoor. Maar, een gesprek starten over waarom msn niet lekker praat is ook wel boeiende gespreksstof.. x'D


    Mew <3

    Heel irri idd. Bij mensen die ik minder goed ken lopen die gesprekken altijd al vast na een paar zinnetjes. echt heel dom is dat


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!