• Hmmm,
    Het zit zo dat ik me de laatste tijd niet meer goed voel in m'n vel.
    Ik wordt iedere dag de huid volgescholden op school.
    Ik voel me nergens op m'n plek.
    De enige vriendin die ik al jaren ken en die ik mijn leven zou toevertrouwen zie ik haast nooit.
    Ik mis haar zo.
    Ik heb het gevoel alsof ik er weer alleen voor sta.
    Ik heb me nog niet vaak zo gevoelt, maar ik ben gewoon eenzaam, weet je..
    Ik mis het gewoon dat mensen me 's morgens bestormen en overladen met knuffels.
    Maar om eerlijk te zijn heb ik zelfs dat nog niet veel gehad.
    Maar toch, ik mis echte vriendschap.
    En een beetje liefde kan ook geen kwaad.
    Want thuis krijg ik die niet, daar gaat het hen alleen om materiële dingen, niet om liefde.
    Ik voel me een beetje leeg vanbinnen.
    Sorry dat je dit zo moest lezen, maar ik moest het even kwijt aan iemand :(


    Moof

    Ik voel mij ook zo ongeveer..
    Ik heb het gevoel of ik iedereen dat vlak bij mij is langzaam aan het weggaan is..

    Ocharme jij! Dees heb ik nu ook en das echt super kut :( hoop dat je snel wat beter wordt! <3.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik voel mij ook zo ongeveer..
    Ik heb het gevoel of ik iedereen dat vlak bij mij is langzaam aan het weggaan is..


    Same here. [of zoiets]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik had dat ook, maar het gaat vanzelf weg ;)

    ik had dat ook, maar het gaat vanzelf weg ;)


    Bij mij niet wordt alleen maar erger..
    De mensen waar ik wel nog hecht ben enzo wonen toch een eind weg..

    Good Luck chick!

    Verplaatst naar > Lifestyle


    I recycle my thoughts.

    ahw
    sterkte meiss
    als er wat is of als je wat kwijt wil..
    stuur je maar pb..
    als je wil natuurlijk he hoef niet..
    xx


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Maar..maar.. dat mag niet o:
    want megan is lief <3 [:

    Veel sterkte, dit is echt heel kut... *hug* Kan je niet naar je mentor toe gaan om het te zeggen??
    Ik heb me ook een tijdje helemaal alleen gevoeld. maar dat was anders, omdat de mensen op mijn school wel lief zijn, ze knuffelen me wel enzo, maar het zijn geen echte vrienden, je kan ze niets vertellen. In mijn hele middelbare schooltijd heb ik geen beste vriendin gehad, op twee meisjes na, die allebei in Zuid-Holland wonen. (ik woon in Noord-Holland)
    Maar ik had wel een vriendje, maar daartegen kon ik dus niets zeggen. Hij is zo snel jaloers, ik was meer bij hem dan bij mijn vriendinnen, die raakte ik daardoor kwijt. Nu zit ik op een andere school met minder leerlingen, en heb ik nog altijd geen bestwe vriendin hierzo. Maar met de mensen hier zijn we wel closer gelukkig.
    Nog altijd veel sterkte (K)


    Your make-up is terrible

    Zoek contact met je vriendin die je vertrouwt. Ik voel me ook een beetje zo maar ik kan nog altijd praten met die vriendin over msn.

    Want thuis krijg ik die niet, daar gaat het hen alleen om materiële dingen, niet om liefde.

    Je hebt een mondje van de lieve heer gekregen. Gebruik die ook. Ga met z'n allen rond de tafel zitten(tijdens het eten whatever) en praat erover dat jullie eens een dagje uit moeten gaan(naar een museum bijv.). Dan wordt het vast gezellig.
    Rooster eens in de maand een gezinsuitje in(wanneer jullie allemaal kunnen).
    Als je het moeilijk vindt om te zeggen schrijf je het op een papiertje en plak je dat aan de koelkast. Dan moet iemand dat wel vinden.

    Neem zelf het intiatief, want ik denk dat je eerst bij je gezin moet beginnen, want daar moet je nog een paar jaar bij wonen =]
    En over je vriendin: blijf contact houden hoe moeilijk het ook is.