• S W I P E——R I G H T



    New York City. Het is 2018 en online datingapps zijn tegenwoordig niet meer weg te denken uit onze samenleving. Voor een one night stand of een potentiële partner gaat men tegenwoordig niet meer naar een bar, maar hoef je enkel naar rechts te swipen. Echter kun je-je niet voor eeuwig verstoppen achter je telefoon: tijd om die mensen voor wie je hebt geswipet in het echt te gaan ontmoeten...

    S W I P R™
                                                                                 
    Vooral in The Big Apple is de succesvolle datingapp Swipr razendpopulair. Wat maakt deze app nu echter anders van alle anderen? Nou – de app laat je de mensen die je hebt geswipet niet meteen leren kennen: je kunt namelijk niet met ze chatten. In plaats daarvan laat de app je een sprong in het diepe maken door je gelijk op een date met hem/haar te sturen. Is dat knappie koppie je perfect match of de verwezenlijking van je ergste nachtmerrie? Do you accept this challenge?

    In dit RPG kruip je in de huid van één van de 16 singles die we op de voet gaan volgen in hun zoektocht naar liefde. Eén ding is in ieder geval zeker, het zal een ervaring worden om mooit te vergeten.


    De koppels voor de dates zullen worden gerandomized en zo nu en dan zullen er groepsactiviteiten worden georganiseerd – zogenaamde Swipr-parties.


    P R O F I L E S VOL!
                                                                                                                           
    INVULLEN
    Naam
    Leeftijd 21 – 27
    Nationaliteit
    Bio Dit is wat users van Swipr te zien krijgen samen met een foto en de naam van jouw user. Dit mag een beknopte catchphrase o.i.d zijn die jouw personage beschrijft.
    Studie/Beroep
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Familie en geschiedenis
    Extra Dit zijn dingen die jouw personage kunnen typeren, zoals hobbies, likes, dislikes, quirks, afknappers etc. Het is belangrijk dat je-je hieraan houdt, want tijdens het daten komen deze van pas!


    LADIES
    ♀ Maia Staebler – Filosofie – Diana Korkunova – 4 – ArabelIa
    ♀ Amelia Claudette Reynolds – Baan/Studie – Dakota Johnson – 4 – Egorova
    ♀ Noi Binda Aitkin – Partyplanner – Gwen Cox – 3 – Elentiya
    ♀ Alyss Inez Pérez – Diergeneeskunde – Sara Sampaio – 4 – xJess
    ♀ Chelsea Carmen Woods – Geneeskunde – x – 5 – Fonollosa
    ♀ May Brighton – Strafrecht/Criminologie – x – 5 – Ascian
    ♀ Evelyn Mitchell – Forensisch onderzoeker – x – 5 – Arcanciel
    ♀ Yumiko Kaede – x – Han Eu Ddeum – 6 – Illyrians


    GENTLEMEN
    ♂ Naam – Baan/Studie – FC – Pagina – Locomotief
    ♂ Augustus James McCoy – Koffiezaak – Luke Powell – 5 – Bunbury
    ♂ Sandro Narciso – P.I. – Mariano Di Vaio – 5 – Necessity
    ♂ Norman Briar – Firefighter – Oliver Stark – 5 – Lionaire
    ♂ Owen Jonathan Fitzgerald – Autobedrijf – Jeremy Dufour – 3 – Sombre
    ♂ Alistair Kingsley – Baseball Trainer – Jorge Del Rio Romero – 3 – Eilonwy
    ♂ Beckett Guthrie – Docent English Lit. – Matthew Dadario – 5 – Wildfowls
    ♂ Benjamin Earle – Baan/Studie – Dominic Sherwood – 5 – Remiinds

    R E G E L S
                                                         
    • Huisregels van Q gelden ook hier, uiteraard.
    • Minimaal 250 woorden per post.
    • Er wordt van je verwacht dat je actief meedoet.
    • Alleen wij, Egorova & ArabelIa, maken nieuwe topics aan.
    • Mannen en vrouwen gelijk houden.
    • Absoluut geen perfecte personages en zorg voor variatie.
    • Niemand kent elkaar, dus ook geen vooraf afgesproken relaties.
    • Houd OOC en IC gescheiden: alleen IC-drama s’il vous plaît.
    ... volgens mij vergeet ik dingen

    [ bericht aangepast op 27 mei 2018 - 12:49 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Alyss Inez Pérez


    NAAM
    • Alyss, betekent 'nobel', 'vriendelijk'.
    • Inez, betekent 'puur', 'heilig'.
    • Pérez, de achternaam van haar ouders.

    LEEFTIJD
    Alyss is geboren op 4 maart wat haar tot het sterrenbeeld 'vissen' maakt.

    BIO
    Picture • 20 years • Studying for veterinarian
    Maybe it won't work out. But maybe seeing if it does will be the best adventure ever.

    BEROEP
    Alyss studeert voor dierenarts en ze werkt momenteel bij een dierenasiel als bijbaan. Daarnaast helpt ze ook bij cursussen voor honden (en vooral hun eigenaren)

    UITERLIJK
    Alyss heeft erg donkerbruin haar wat in de winter meer naar zwart neigt. In de zomer is het iets lichter gekleurd.
    Haar ogen zijn groen van kleur. Officieel draagt ze een bril, deze draagt ze echter alleen thuis of op school. Ze ziet niet vreselijk slecht zonder bril maar als ze langere tijd iets moet lezen dan krijgt ze wel hoofdpijn.
    Ze heeft een lengte van 1m70 wat haar niet erg klein maakt, die lengte heeft ze voornamelijk aan haar vader te danken.
    Doordat ze veel in beweging is en eigenlijk redelijk gezond eet, is ze slank gebouwd.
    Alyss heeft altijd een tintje, ook in de winter en ook als ze amper in de zon is geweest. Ze wordt erg snel bruin.

    INNERLIJK
    • Zorgzaam
    • (Te) Direct
    • Zelfverzekerd
    • Jaloers
    • Bevooroordeeld
    • Enthousiast
    • Ambitieus
    • Dierenvriend
    • Feministisch
    • Koppig
    • Zelfstandig
    Alyss is een dame die zich niet zo snel laat kennen. Ze laat totaal niet over zich heen lopen en ze maakt vaker een botte opmerking dan ze bedoeld. Hoewel ze goed met mensen overweg kan en redelijk sociaal is, zal ze in eerste instantie weinig over haarzelf praten. Een ander interesseert haar veel meer en ze zal pas alle uitgebreide informatie prijsgeven als ze iemand al langer kent. Zodra ze iemand ziet heeft ze eigenlijk al een oordeel over diegene en daar klampt ze zich gemakkelijk aan vast - al probeert ze eraan te werken om dat beeld los te laten. Ze is erg koppig en zelfstandig en ze heeft niet iemand nodig in haar leven die haar zegt hoe ze alles moet doen, dat bepaalt ze zelf wel.. maar toch mist ze iemand als ze 's avonds thuis komt van het werk of wanneer ze uit school komt, al wil ze dit zelf liever niet toegeven.
    Ze is zelfverzekerd en ze is behoorlijk feministisch. Ze komt op voor de rechten van vrouwen en ook op haar studie merkt ze dat ze benadeeld wordt als vrouw zijnde - iets wat ze belachelijk vindt. Ze doet dan ook echt haar best om het tegendeel te bewijzen. Ze gelooft wel dat sommige beroepen geslachtsgebonden zijn maar ze vindt dat iemand mag doen wat hij of zij wilt, zonder belachelijk gemaakt te worden omdat het beroep niet bij het geslacht zou passen.
    Wanneer iets niet naar haar zin is heeft ze de neiging om iemand snel weg te duwen, waardoor ze echt iemand nodig heeft die volhoudt en haar niet zomaar laat gaan. In het dagelijkse leven wil ze wel haar ding blijven doen en tot nog toe is het met haar relaties verkeerd gegaan - de meesten wilden bepalen hoe ze haar dag indeelde en dat laat ze niet gebeuren.


    Until one has loved an animal, a part of one's soul remains unawakened


    FAMILIE
          • Alejandro Pérez: Vader
          • Valerie Pérez: Moeder
          • Lucia Pérez; Zusje
          • Isabel Pérez; Zusje

    GESCHIEDENIS
    Alyss is twintig jaar geleden geboren in Spanje, als oudste dochter van het gezin Pérez. Hoewel Alyss altijd met haar kleinere zusjes moest helpen zodra ze oud genoeg was, kon ze niet klagen over haar jeugd. Het gezin had niet bijzonder veel te besteden maar haar ouders deden altijd hun best voor de drie dames en aandacht kregen ze wel genoeg. Dat er vier vrouwen in één huis leefden was niet altijd makkelijk. De nodige zuster ruzies vonden zeker plaats en Alyss heeft meerdere malen gewenst dat ze haar zusjes niet meer had maar als het er op aan kwam dan was ze er wel altijd voor ze.
    Ze heeft wel een aantal vriendjes gehad maar op haar achttiende, toen ze het diploma van haar middelbare school had, vond ze het tijd voor verandering. Ze heeft een tussenjaar genomen en heeft dat jaar enorm veel gewerkt. Op haar negentiende is ze vertrokken naar Amerika, New York, om daar te gaan studeren voor dierenarts. Ze wilde graag op eigen benen staan en daarbij haar Engels bijspijkeren. Ze zag het als een uitdaging en ze is nog steeds blij dat ze deze stap heeft gemaakt, ook al mist ze haar familie wel.
    Sinds ze in New York woont heeft ze eigenlijk nog geen vriendjes en geen dates gehad, simpelweg omdat haar vriendenkring nog niet zo breed is. Ze focust zich vooral op haar studie, haar bijbaan en haar eigen hond. Ze gaat vooral veel om met haar mede studenten in haar vrije tijd en daar heeft ze ook wel wat goede vrienden gemaakt.

    EXTRA
    • Likes; Dieren, Koffie, Knuffelen, Dansen, Muziek, Series & Films, Witte wijn, Sporten, Healthy food, Pittig eten
    • Dislikes; Betweters, Eten zonder pepers, Wodka, Lui zijn, Klef zijn
    • Fears; Onweer
    • Hobby's; Agility met de hond, Hardlopen, Skeeleren, Dansen, De toerist uithangen
    • Talen; Spaans & Engels
    • Appartement; Ze heeft een niet al te groot appartement waar ze samen in woont met haar hond.
    • Huisdier; Kiki

    [ bericht aangepast op 23 mei 2018 - 17:35 ]

    Illyrians schreef:
    Jammer, net te laat voor een mannelijke rol. Ik twijfel of ik misschien vrouw wil.

    Also, lay-out on point.


    Laat maar weten (:

    — welke lay-out, zie een aantal mooie haha


    I just caught the wave in your eyes

    ArabelIa schreef:
    (...)

    Laat maar weten (:

    — welke lay-out, zie een aantal mooie haha

    Yours, haha. Gewoon de beginpost.

    Ik heb heel veel ideeën voor vrouwelijke FCs, maar minder voor de rollen. Dat is vaak mijn probleem, haha en ik speel ze ook niet zo goed somehow.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Illyrians schreef:
    (...)
    Yours, haha. Gewoon de beginpost.

    Ik heb heel veel ideeën voor vrouwelijke FCs, maar minder voor de rollen. Dat is vaak mijn probleem, haha en ik speel ze ook niet zo goed somehow.


    Naww thanks ^^
    — ik voel je struggle, ik speel gek genoeg ook liever mannen. Neem nog even de tijd om erover na te denken. Mocht er iemand anders een vrouw willen, zal ik het je laten weten, jij mag d'r in principe dan als eerste (:


    I just caught the wave in your eyes

    ArabelIa schreef:
    (...)

    Naww thanks ^^
    — ik voel je struggle, ik speel gek genoeg ook liever mannen. Neem nog even de tijd om erover na te denken. Mocht er iemand anders een vrouw willen, zal ik het je laten weten, jij mag d'r in principe dan als eerste (:

    Thanks! Waarschijnlijk zeg ik binnen twee seconden ja, want ondanks dat ik super veel voor school moet doen, zit ik alleen maar op Quizlet.

    De esthetiek van onze profielfoto's samen valt me even op.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2018 - 20:57 ]


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Illyrians schreef:
    (...)
    Thanks! Waarschijnlijk zeg ik binnen twee seconden ja, want ondanks dat ik super veel voor school moet doen, zit ik alleen maar op Quizlet.

    De esthetiek van onze profielfoto's samen valt me even op.


    Relatable lol. Ik had me zelfs voorgenomen te stoppen met Q and yet here I am.

    En inderdaad, vind het heel nice om te zien. En een tikkeltje verwarrend — zo van, zit ik nu tegen mezelf te praten?


    I just caught the wave in your eyes

    ArabelIa schreef:
    (...)

    Relatable lol. Ik had me zelfs voorgenomen te stoppen met Q and yet here I am.

    En inderdaad, vind het heel nice om te zien. En een tikkeltje verwarrend — zo van, zit ik nu tegen mezelf te praten?

    I feel you, haha.

    Yap, same, same.

    Is het erg als het even duurt voor ik mijn rol af heb? Want dan ga ik het gewoon proberen.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Mag die van mij privédetective zijn in plaats van zwemleraar? (I promise he won't stalk his dates 😜)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Mag die van mij privédetective zijn in plaats van zwemleraar? (I promise he won't stalk his dates 😜)


    Straks houdt hij allemaal files bij, komt 'ie op de date "dus, ik heb begrepen dat je in de zomer van..."


    I just caught the wave in your eyes

    Maia Staebler
                                                                                             






    Bio

    I saw London, I saw France....can I see your underpants?

    Maia – 22 – Traveler – Photo

                                                                                                                     

    Naam
    Maia – Mythologisch figuur uit de Griekse oudheid. Maia was de dochter van Atlas en was één van de vele minnaressen van de oppergod Zeus. Uit hun affaire kwam Hermes voort, de god van onder andere reizigers.
    Staebler – onbekend. Uit zelfspot stelt ze zichzelf ook wel voor als Maia Stapler.


    Leeftijd
    22 jaar – 8 april – Aries

    Element – Vuur
    Planeet – Mars
    Beste Compatibiliteit – Libra, Leo
    Geluksgetallen – 1, 8, 17


    Nationaliteit
    Maia is geboren in Interlaken, Zwitserland en de dochter van een Zwitser en een Filipijnse. Huize Straedler was echter expat gezin, dus ze heeft ook op vele andere plekken gewoond in de wereld.


    Studie & Baan
    Maia is nu bezig met het laatste jaar van haar bachelor filosofie. Ze had een tussenjaar genomen na haar middelbare school om te reizen, maar studeert inmiddels in New York City. Om geld bij te verdienen laat ze de honden uit en let ze op de kinderen van drukke zakenlieden uit Manhattan.
    Persoonlijkheid
    Free spirited – overal en nergens – avontuurlijk – nieuwsgierig – ondernemend – lage concentratiespan – actief – snel verveeld – temperamentvol – speels – koppig – ongeduldig – afstandelijk – ongedisciplineerd – realist – sterke mening – goud eerlijk – doet niet aan stress – denkt zelden na voordat ze doet – houdt van discussies – impulsief – onafhankelijk – spontaan – solipsisme – no nonsense – winging it


    Uiterlijk
    Lichaam in het algemeen                                                            • FC: Diana Korkunova •
    Lengte – 1.61m
    Figuur – Pezig en petite. Hoewel ze noch een Kim K. noch een Kylie Jenner figuur heeft, is Maia meer dan tevreden met het lichaam dat ze heeft.

    Huid
    Huidskleur – Licht getint
    Tatoeages – Geen
    Piercings – Geen
    Littekens – Op haar benen zitten een hoop littekens van toen ze als kind was gevallen of in dergelijke.

    Gezicht
    Oogkleur – Donkerbruin
    Bril/lenzen – Geen van beide
    Extra – Maia heeft een iconische, stralende lach.

    Haren
    Haarkleur – Donkerbruin
    Haarstijl – Overwegend steil met een klein beetje slag.

    Persoonlijke stijl
    Kledingstijl – wijde shirts, denim en blouzen
    Accessoires – ze is dol op leuke, bescheiden kettinkjes, ringen en armbandjes


    Geschiedenis & Familie
    Mark Staebler – vader — ICT'er
    Anavieve Staebler (née Mejia) – moeder – huisvrouw
    Dante Staebler – broer – onbekend

    Zoals al eerder is gezegd is Maia geboren in het Zwitserse dorpje Interlaken en ze is het jongste kind van Mark en Anavieve Staebler. Mark Staebler was een succesvolle en zeer gewilde ICT'er en voor zijn carrière reisde het Staebler gezin de hele wereld rond; ze hebben onder andere een tijd in Bangalore en San Francisco (Silicon Valley) gewoond. Dante is Maia's oudere broer en gedurende haar gehele jeugd waren de twee onafscheidelijk. Ze schelen maar twee jaar en door het vele rondreizen hebben ze nooit echt hechte vriendschappen kunnen sluiten — dus moesten ze het vooral hebben van elkaar. Tegenwoordig heeft Maia geen contact meer met Dante. Nadat hij spontaan besloot naar Australië te emigreren om 'de liefde van zijn leven' achterna te reizen, verwaterde al het contact tussen broer en zus.
    Maia's liefde voor reizen komt niet zomaar ergens vandaan. Ze is sowieso van nature al een avontuurlijk kind, maar het vele reizen tijdens haar jeugd heeft bijgedrage aan deze passie. Als het kon zou ze niets anders doen dan reizen.

    Extra's
    Seksualiteit – Voor voorlopig verklaart Maia zichzelf heteroseksueel, alhoewel ze er van overtuigd is dat iedereen in meer of mindere mate biseksueel is, zolang je maar de juiste persoon ontmoet.
    Talen – Engels, Frans, Duits
    Anthem –
    Likes – Reizen – filosofie – corny pick-up lines – romantische komedies – korte documentaires – horror fillms – regenbuien – activisten – bier – vodka – dieren – avontuur – nachten – burrito's – loempia's – astrologie – motors
    Dislikes – Klefheid – eentonigheid – hypocrieten – lange documentaires – ochtenden – bananen – pizza – verlaten worden – commitment (relaties) – patat – reality tv – stress – mensen die stressen – scooters – dessertwijn – rum
    Quirks – Ze is dol op horoscopen en bladert in tijdschriften altijd door naar deze bekende rubriek. Of ze-ze gelooft is ten tweede, hoewel ze dit nooit zal ontkennen (maar ook niet toegeven). Daarbij is ze een beetje bijgelovig.
    Geloof – Maia is een atheïst en ook zo opgevoed. Echter, als ze iets gelooft, dan gelooft ze dat alles wat wij waarnemen de basis is van onze kennis. Zoals met alles vertrouwt Maia meer op haar zintuigen dan op haar ratio. Wel meent ze dat onze waarnemingen niet samenvallen met onze werkelijkheid.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2018 - 19:53 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Kan ik nog een dame krijgen?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Solmeron schreef:
    Kan ik nog een dame krijgen?


    Helaas is de laatste vrouw al naar Illyrians gegaan, ik heb het topic nog niet kunnen updaten – excuses!


    I just caught the wave in your eyes

    A M E L I A      C L A U D E T T E      R E Y N O L D S

    BASICS
    Volledige naam • Amelia Claudette Reynolds

    Amelia (uh-MEE-lee-ah) — Meaning ‘Work’
    Claudette (claw-deht) — Feminine of Claude

    Bijnamen •
    Leeftijd • 22.
    Geboortedatum •
    Nationaliteit •
    Geboorteplaats •
    Beroep •
    Bio •



    How you love (YOURSELF) is how you teach others to love YOU.

    INNERLIJK
    ——————————————————————————————————

    POSITIVES: independent • determined • sophisticated • adaptable • sociable • energetic • organised
    NEGATIVES: sarcastic • indulgent • impatient • fiery • uncooperative • stubborn

    Amelia’s personaliteit heeft de laatste drie jaren een enorme verandering ondergaan. Van het verwende, luie rijkeluiskindje wat ze eerst was is bijna niks meer over. Het meisje dat eerst alles had, had door een verschrikkelijk ongeluk haast niks meer — of tenminste, dat is wat buitenstaanders vaak zien. Zelf ziet ze het leven juist rooskleuriger dan ooit, ze is nog nooit zo positief en vastberaden geweest dan nu.

    Ondanks haar beperking is ze heel zelfstandig. Misschien zelfs te zelfstandig. Amelia’s valkuil is dat ze alles zelf wilt doen en alles wilt proberen, ook al is dit soms uitputtend of zelfs gevaarlijk. Ze kan soms ver gaan om hulp te weigeren en komt dus nogal stug en eigenwijs over. Het maakt deel uit van haar copingsmechanisme. Daaronder valt ook haar nogal sarcastische houding tegenover dit alles. Haar donkere gevoel voor humor kan soms onverwachts en hard uit de hoek komen, maar ze is er wel tactvol in.

    De reden dat ze Swipr is gaan gebruiken is dat ze toch haar wederhelft in het leven wel mist, ook al is ze zo zelfstandig ingesteld. Ze houdt van daten maar heeft in het verleden niet zoveel geluk gehad met mannen. Stiekem beeldt ze zich gelijk het leven in met haar potentiële partners, maar ze pakt dates vaak heel casual aan om niet gekwetst te worden.






    UITERLIJK
    ——————————————————————————————————
    Faceclaim ——— Dakota Johnson

    Lichaamstype
    Lengte • Staand is ze 1,64.
    Figuur • Slank, haar schouders en armen zijn lichtelijk gespierd.
    Zicht • Goed, ze draagt geen bril of lenzen.
    Beperking • Amelia heeft een lage dwarslaesie *, dat betekent dat ze verlamd is vanaf haar heupen. Ze zit in een rolstoel maar ze is heel zelfstandig en kan de meeste dingen zelf.

    Huid
    Huidskleur • Blank.
    Tatoeages • Geen.
    Piercings • Geen, behalve gaatjes in haar oren.
    Littekens • Een dun, langwerpig litteken over de helft van haar ruggengraat. 

    Gezicht & haren
    Oogkleur • Lichtblauw
    Zicht • Goed, ze draagt geen bril of lenzen.
    Haarkleur • Donkerbruin
    Haarstijl • Ze heeft middellang haar en een pony. Ze draagt haar haar vaak opgestoken naar haar werk, maar als ze thuis is hangt het los.

    Persoonlijke stijl
    Kledingstijl • Amelia streeft er naar om er 24/7 zo goed mogelijk uit te zien. Ze heeft een minimalistische stijl en investeert graag in dure items.
    Accessoires • Je zal haar niet snel zien zonder zilveren sieraden. Ze bezit ook een vrij groot aantal dure handtassen en schoenen.
    Make-up • Alleen het hoognodige, ze draagt wel graag lipstick.

    "YOU GOT THAT JAMES DEAN DAYDREAM LOOK
    IN YOUR EYES"




    CHEERS to tears and all other (SPARKLING) things.

    “AND I GOT THAT RED LIP,
    CLASSIC THING
    THAT YOU LIKE."

    GESCHIEDENIS
    ——————————————————————————————————

    Vader — Phillip Reynolds (54, business-owner)
    Moeder — Julianne Cooper-Reynolds — (49, interior designer)
    Broertje — William Reynolds (19, college student)


    Amelia komt uit een typische Amerikaanse upper-class familie. Haar vader is eigenaar van een groot bedrijf en bezit veel vastgoed en haar moeder is een bekende binnenhuisarchitect. Het is dan ook vanzelfsprekend dat ze opgroeide met veel luxe en nooit hard hoefde te werken voor geld.

    Ondanks dat ze alles had wat haar hartje begeerde was Amelia niet echt gelukkig te noemen. Ze ging mee in het extravagante leventje van de Reynolds-familie, had veel neppe vriendschappen en een relatie die gebaseerd was op niks echts.

    Tijdens de jaarlijkse familie-skivakantie in Canada sloeg het noodlot toe voor de negentienjarige Amelia. Door een nare val tijdens het skiën breekt ze haar rug en krijgt ze de diagnose ‘complete lage dwarslaesie’. Een jaar lang spendeert ze in ziekenhuizen en revalidatiecentra om te herstellen en weer opnieuw te leren functioneren. Haar twee-jarige relatie loopt al snel stuk als haar vriend beseft dat hij haar met geen mogelijkheid kan steunen in dit alles. En tot verbazing van Amelia zelf was dit de grootste bevrijding ooit. Ze besloot het roer compleet om te gooien en alleen nog maar te gaan voor echte connecties.


    RELATIES
    ——————————————————————————————————




    EXTRA
    ——————————————————————————————————
    LIKES:
    DISLIKES:



    Seksuele geaardheid • Heteroseksueel
    Geloof •
    Angsten •
    Gewoontes •
    Hobby's •
    Gesproken talen •
    Stem •
    Muziekstijl •
    Essentials •



    * (kleine disclaimer: ik heb zelf geen beperking maar weet wel veel af van het leven zonder volledige lichaamsfunctie (eigen ervaringen, studie, etc). ik heb mijn research gedaan en zal proberen zo dicht mogelijk bij de realiteit te blijven met deze rol. als iemand enig probleem heeft met hoe ik iets schrijf, please tell me politely! <3

    [ bericht aangepast op 24 mei 2018 - 1:31 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik had een vraagje: gaat het enkel om heteroseksuele personages/relaties? (als in zijn alle dates meisje jongen?)


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Illyrians schreef:
    Ik had een vraagje: gaat het enkel om heteroseksuele personages/relaties? (als in zijn alle dates meisje jongen?)


    Homoseksuele relaties mogen ook. Echter omdat een groot deel toch hetero is, zou ik je perso misschien bi maken — anders heb je een beperkte keuze hahah


    I just caught the wave in your eyes