• Het verhaal is geïnspireerd door the vampire diaries.

    Proloog:
    Voordat ik verhuisde naar Mystic Falls zou ik nooit hebben gedacht dat de rest van mijn leven – dat voor eeuwig zal zijn – zo zou lopen. Dat ik zou houden van een jongen die mensen leegdronk en al 145 jaar een slecht persoon was geweest. Dat ik zijn menselijkheid terug kon halen en hem een goed persoon kon laten worden. Dat ik allerlei geheimen met me mee zou dragen die voor ieder ander angstaanjagend geweest zouden zijn. Ik was niet bang en dat zou ik nooit zijn. Angst was een uiting van zwakte – iets dat ik niet wilde hebben. Elke seconde en elke deel daarvan zou het fout kunnen hebben afgelopen. In de eerste periode wist ik zelf niet eens wat er precies met me gebeurde. Waarom ik me zo zwak voelde nadat ik met Damon was geweest. Ik weet dan misschien niet alles wat er is gebeurd, maar ik weet waarom het was – en dat is het belangrijkste. Ondanks dat hield ik nog steeds van hem. Hij hield van mij. Hij wilde mij en hij koos mij. Ik koos ook voor hem; Damon Salvatore, een vampier.

    Ik zou het leuk vinden als meer mensen het zouden lezen. (:

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 18:27 ]


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Oh, en natuurlijk een linkje :

    http://www.quizlet.nl/stories/84787/the-scent-of-blood/


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.