• Ok, listen up.

    Ik ben er heel erg klaar mee dat ik alleen .jpg afbeeldingen hier kan gebruiken. So, is er een mogelijkheid dat dit gefixt wordt? Ik zou graag afbeeldingen van hogere kwaliteit willen gebruiken in mijn stories en als profielfoto.
          Afgelopen week heb ik namelijk gewerkt aan illustraties voor bij mijn SOTY-inzending en ik zou ze graag willen gebruiken in .png formaat. Ik heb ze namelijk niet voor niets zo opgeslagen.
          Ik weet dat er een 1 aprilgrap gefixt kan worden en ook weer opgelost wordt zonder al te veel problemen. Dan zou dit toch ook gewoon mogelijk moeten zijn? Inmiddels vind ik het namelijk vreemd dat er nog steeds dingen zijn die niet goed werken na veertien(!) jaar aan Quizlet. Dan heb ik het ook over het feit dat je plaatjes niet kunt aanpassen als je eenmaal het hoofdstuk hebt aangemaakt. (En dat veel suggesties ook nooit zijn ingevoerd?)

    Alrighty, passief agressieve Anna out.

    Maar ik hou nog steeds van deze website en ik wil niemand aanvallen, maar ik wil verdorie ook gewoon dat ik mijn cReAtIvItEiT hier kwijtkan whoe. I just want to post my SOTY alright.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Dat van die plaatjes vind ik echt zo irritant! Ik had daar vroeger echt nooit last van tot ongeveer een jaar geleden ugh...

    Je kan je png afbeeldingen wel uploaden op een andere website en dan zo via de link in je hoofdstuk zetten. Zo doe ik het meestal. (: Voor een profielfoto gaat dat helaas wel niet.


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    Dat van die plaatjes vind ik echt zo irritant! Ik had daar vroeger echt nooit last van tot ongeveer een jaar geleden ugh...

    Je kan je png afbeeldingen wel uploaden op een andere website en dan zo via de link in je hoofdstuk zetten. Zo doe ik het meestal. (: Voor een profielfoto gaat dat helaas wel niet.


    Ik heb mijn afbeelding net op Igmur proberen te uploaden en via die weg in m'n story te zetten, maar dit werkt helaas ook niet.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Vervaagd schreef:
    (...)

    Ik heb mijn afbeelding net op Igmur proberen te uploaden en via die weg in m'n story te zetten, maar dit werkt helaas ook niet.


    Hu, vreemd?
    Ik gebruik daar mijn tumblr voor dat is eigenlijk het enige wat ik nog met mijn account doe. Dan post ik ze via de private functie, bij mij werkt het op die manier altijd. :/


    The soul needs autumn.