• Normaal maak ik niet zo'n topics maar eugh het moet er even uit (:

    Donderdag 7 juni is mijn masterproef-deadline. Mijn promotor had twee weken geleden beloofd dat als ik afgelopen maandag mijn masterproef naar haar zou doorsturen, ze mijn conclusie en de stukken waar ik onzekerder over ben, nog zou nalezen.
    Ik heb dus nog steeds niets van haar gehoord??? Gisterenavond heb ik nog een vriendelijke mail gestuurd om te vragen of ze al tijd heeft gehad om het na te lezen en of er misschien iets mis is gegaan met het verzenden, maar nope geen antwoord. Maandag moet mijn masterproef binnen om het te laten drukken en bundelen dus het is niet dat ik nog 5 dagen tijd heb om haar feedback te verwerken (als die nog komt)...

    Oké we zitten dicht bij de deadline, maar ze stelde het zelf voor om het na te lezen. Daarnaast heeft ze me dit ook al eerder geflikt. Ik werk redelijk op mezelf dus als ik een mail stuur is het echt wel om iets belangrijks en meestal antwoord ze gewoon niet en leest ze mijn stukken tekst niet na of duurt het echt mega lang. 1 keer heeft ze denk ik binnen de dag geantwoord. Vaak krijg ik het excuus 'mijn kind was ziek', maar ik heb van anderen gehoord dat ze dat tegen hen ook altijd zegt dus ik denk niet dat ik dat moet geloven. Ik wacht altijd minstens één week met het sturen van een herinneringsmail met als resultaat dat ik dus meestal pas na 2-3 weken feedback heb. Ze heeft ook al gewoon de dag op voorhand een super belangrijk masterproef gesprek verschoven naar de week erop, waardoor mijn eigen planning in de war kwam met als resultaat dat ik dus eigenlijk in plaats van vorig weekend pas dit weekend ga klaar zijn.

    Op zich ben ik perfect op tijd klaar als ik haar feedback niet verwerk en ze heeft me al laten weten dat het goed zit met mijn masterproef en ik normaal sowieso geslaagd ga zijn, maar ik wil het gewoon écht goed doen en elke opmerking die ik kan verwerken, kan mijn masterproef naar een hoger niveau tillen.

    Ik ben gewoon echt zo geïrriteerd/pissed whatever. Ik snap dat een promotor niet 24/24 voor je klaar staat, maar ik heb echt maar in totaal 8 mails ofzo gestuurd over het hele academiejaar en 3 gesprekken denk ik gehad, als ze dan nog niet de moeite kan doen om me even te helpen (terwijl ze het zelf voorstelde!!!) zo dicht bij de deadline, kan ze beter geen promotor zijn.



    Nog mensen die van de proffen/leerkrachten/promotors/... hebben die je gewoon laten stikken als het er op aan komt?


    sorry voor al de taalfouten/rare zinnen, mijn masterproef is gelukkig beter geschreven


    The soul needs autumn.

    Meestal staat er een maximaal aantal dagen waarop een begeleider stukken feedback moet geven. Misschien kan je daar even naar kijken?

    Ik herken mijn begeleider (masterscriptie) héél erg in die van jou helaas. (':


    Amari schreef:
    Meestal staat er een maximaal aantal dagen waarop een begeleider stukken feedback moet geven. Misschien kan je daar even naar kijken?

    Ik herken mijn begeleider (masterscriptie) héél erg in die van jou helaas. (':


    Bij ons is dat niet zo, ik heb er toch nog nooit van gehoord en ook bij de masterproefinformatie staat daar niets van dus ik vrees er voor :/

    Maar ugh het is toch zo frustrerend, alsof ze niet goed beseffen dat het hier om je masterproef gaat en niet gewoon een kleine paper ofzo


    The soul needs autumn.

    Ah ik snap je frustratie!


    And then we'll see it.