• In kader van forum levendiger maken...

    Al vanaf kinds af aan heb ik iets met dolfijnen. Ik riep altijd dat ik er mee wilde zwemmen. Nu ben ik 21 geworden en zeiden mijn ouders, als je wilt mag je met dolfijnen zwemmen op Curaçao. Toen kwamen de twijfels,ze zijn groot,ik weet niet wat ik moet verwachten en ik ben bang. Ik ben namelijk in de zee al bang voor vissen.... en diep water vind ik helemaal niks. Dus ik was afgehaakt en gezegd ik doe het niet.

    Nu ben ik dus al anderhalve week in Curaçao en gisteren tijdens een random happy hour op het strand ging ik kletsen met een vrouwtje. Zij vertelde dat ze gisteren met dolfijnen had gezwommen, hoe goed ze is begeleid en hoe emotioneel dat het was geweest. Dankzij haar ging ik er over nadenken.

    Iemand gaat mee het water in en legt alles heel goed uit. Dus heb ik besloten dat ik het toch ga doen.

    Een stukje angsten overwinnen, een stukje andera krijg ik spijt en een stukje na 2 jaar zoveel angsten overwonnen en klote jaren gehad dat ik het ga doen.

    Vandaag ga ik het dus boeken en het is zo raar iets waar j zo lang van droomt ineens de waarheid word......


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oh wat gaaf! Veel plezier! (:


    And then we'll see it.

    Oh dat lijkt me zo gaaf! heb een beetje hetzelfde hehe. Laat maar weten hoe het is gegaan. Veel plezier en nog een fijne vakantie!


    We were the forever that didn't last

    Eostre schreef:
    Oh dat lijkt me zo gaaf! heb een beetje hetzelfde hehe. Laat maar weten hoe het is gegaan. Veel plezier en nog een fijne vakantie!
    dat ga ik zeker doen. Daarnaast neem ik ook n usb vol fotos als herinneringen. Alles is wel behoorlijk diir maar het zwemmen krijg ik van mn ouders en de fotos doe ik van mn verjaardagsgeld


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oh dat is echt geweldig!
    Staat ook op mijn bucketlist om te doen!

    Super dat je je angst wil overwinnen. ^^ Daar ga je zeker geen spijt van hebben, met dolfijnen zwemmen moet wel ongetwijfeld awesome zijn. Wel mooi dat een gesprekje met een onbekende je heeft aangezet om je droom waar te maken. :) Veel plezier!


    Ik wil een tuin vol egels

    Oh, dat is echt heel mooi! Wat leuk om te horen.


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.




    Vandaag was het dan zover! Na een hoop zenuwen en rondgekeken te hebben was het tijd om te zwemmen. Met 12 mensen kregen we een uitleg over hoe we ons moesten gedragen etc. We gingen flippers aanpassen,die waren verplicht, en als je wilde mocht je een zwemvest. Daarna gesplitst in 2 x 6. Vanwege een zieke dolfijn werd het anders gedaan dan normaal maar dat maakte niet uit. Zat met 2 vrouwen en een gezin. Huo het water in en eerst kregen we ewn kus van de dolfijn. Daarna moxht je kiezen wat je wilde dus ik ging op mijn rug en met hun snuiten tegen mijnhanden duwen ze mij weg.

    Daarna mochten we zwemmen met ze. Je kon ze heel goed aaien dat vnden ze fijn. Om onder water te gaan moet je ze aaien en als je onderwater gaat gaan ze mee,draai je je om dan komen ze gelijk. Daarna kregen we de tijd om de vinnen vast te houden en mocht je weer kiezen voor een kunstje. Dus ze deden bij mij tong uit steken en achudden met hun hoofd. Mazzep was dat wij 40 minuten gezwommen hebben ipv 30. Usb stick vol fotos en het was zooooooo gaaf


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:




    Vandaag was het dan zover! Na een hoop zenuwen en rondgekeken te hebben was het tijd om te zwemmen. Met 12 mensen kregen we een uitleg over hoe we ons moesten gedragen etc. We gingen flippers aanpassen,die waren verplicht, en als je wilde mocht je een zwemvest. Daarna gesplitst in 2 x 6. Vanwege een zieke dolfijn werd het anders gedaan dan normaal maar dat maakte niet uit. Zat met 2 vrouwen en een gezin. Huo het water in en eerst kregen we ewn kus van de dolfijn. Daarna moxht je kiezen wat je wilde dus ik ging op mijn rug en met hun snuiten tegen mijnhanden duwen ze mij weg.

    Daarna mochten we zwemmen met ze. Je kon ze heel goed aaien dat vnden ze fijn. Om onder water te gaan moet je ze aaien en als je onderwater gaat gaan ze mee,draai je je om dan komen ze gelijk. Daarna kregen we de tijd om de vinnen vast te houden en mocht je weer kiezen voor een kunstje. Dus ze deden bij mij tong uit steken en achudden met hun hoofd. Mazzep was dat wij 40 minuten gezwommen hebben ipv 30. Usb stick vol fotos en het was zooooooo gaaf


    Ok ik ben net wakker en dit echt het eerste wat ik zie en heb nu al een enorme grijns.
    Dat is echt zo cool! Ik wil dit sowieso ook ooit een keertje doen.
    *O*

    Ah wat leuk!


    And then we'll see it.

    Dat lijkt me een top-ervaring, maar goed dat je er ook foto's van hebt! Je ziet er heel gelukkig uit ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Wat ontzettend leuk! Ik ben super blij voor je ☺️


    Life is a beautiful struggle

    Fijn dat je het zo naar je zin had!


    Ik wil een tuin vol egels

    Frodo schreef:
    Dat lijkt me een top-ervaring, maar goed dat je er ook foto's van hebt! Je ziet er heel gelukkig uit ^^
    ik heb naast deze fotos van mn ouders ook fotos gekocht. Was heel duur maar een ervaring waarvam ik de fotos niet even kan namaken. Ik voelde me ook gelukkig, was heel zenuwachtig maar meer omdat ik er al zo lang iver droomde dat het gek was maar ze waren heel rustig en ik was helemaal zen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wat tof! Fijn om te lezen dat je het leuk hebt gehad (:


    We were the forever that didn't last

    Jeetje, echt supernice!! Ik ben heel blij dat het zo'n mooie ervaring is geworden!


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.