• Hallo allemaal! (Wat fijn dat je er bent)

    Ik ga zelf niet op vakantie, dus probeer ik het een beetje in te vullen met leuke dingen doen! Hebben jullie nog leuke vakantieplannen/-doelen? Deel ze hier want ik ben nog op zoek naar inspiratie haha (:

    Mijn doelen:
    1. Met familie en vrienden afspreken
    2. Een baantje vinden en werken
    3. Kijken naar studies/opleidingen
    4. Een keer gaan picknicken
    5. Dagje naar een stad met een vriend(in)/familielid
    6. Sporten (zwemmen, wandelen, fietsen)
    7. Naar de bioscoop (geen idee nog welke film)
    8. Shoppen met zusjes
    9. Tekenen weer oppakken
    10. Dingen bakken/koken

    [ bericht aangepast op 4 juni 2018 - 19:36 ]


    And then we'll see it.

    Misschien kun je vrijwillogerswerk doen bv wandelen met ouderen of iets doen wat jij ook leuk vind en tegelijk een ander mooie dag bezorgrn,als je van kids houd kun je oppassen.

    Ga lekker naar het strand of bos.om te wandelen dat is iets wat wij thuis veel doen in de zomer.

    Zelf ga ik een week op.kamp.met scouting als leiding en verder niks meer gezien ik nu 3 weken op vaka tie ben


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mijn doelen? Gebieten van mijn laatste zomervakantie ever hahaha en een baan zoeken maybe.. Zo ver mogelijk komen met mijn boek i guess

    Ik ben niet zo goed met doelem haha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    1. Stage
    2. Wat meer lezen
    3. Z afschrijven
    4. Met vrienden afspreken (naar een pretpark of de zoo ofzo misschien?)
    5. Vrijwilligerswerk (mocht ik geen herexamens hebben)
    6. Veel wandelen en meedoen aan de dodentocht (minstens 50km wil ik halen haha). (Ook alleen als ik geen herexamens zou hebben, want het ding valt midden in de herexamenperiode.)
    7. Mocht Z afgeraken, het ook al herschrijven.
    8. Een goed uitgewerkt kortverhaal schrijven voor de Harland Awards.

    En dat is het tot nu toe. Helaas geen vakantie, mis het wel dat ik niet op vakantie kan :/


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    - Veel werken (heb nu 2 banen)
    - Meer schrijven
    - Paar dagen Berlijn + Ed Sheeran concert in Berlijn
    - Proberen mijn vriend te bezoeken in Malta voor een weekje in Augustus
    - Een Switch kopen

    En dan is de vakantie wel weer om denk ik.


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    1. Lekker werken tot september (Sowieso doordeweeks en de komende 5 á 6 weken ook de zaterdagen)
    2. Studiekeuzecheck en de opdrachten die daarbij horen (en waar ik eigenlijk nog mee moet beginnen, ik heb tot 25 juni oeps)
    3. Mijn verjaardag heerlijk vieren in mijn favoriete café (21 augustus pas maar ik kijk er nu al naar uit)
    4. Van 22 tot 26 augustus naar Praag met mijn beste vriendin
    5. 1e week van mijn nieuwe studie (Communicatie)
    6. Goed beginnen aan mijn studie (Want ik wil mijn P en naar de uni eigenlijk)

    En voor de rest zie ik wel wat er op mijn pad komt haha :'D


    El Diablo.

    Hahaha, ik heb een paar dagen terug een blog geschreven hierover: klik!

    Ik doe een beetje teveel deze vakantie om alles hier opnieuw uit te typen haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    @IrishNialler: Vrijwilligerswerk ga ik al doen! En ja, wandelen is ook leuk!
    @Laleah: ah dat klinkt ook leuk! Succes met je boek! (:
    @Island: mooie doelen!
    @Manoeuvre: oeh een switch kopen is superleuk! Alvast veel plezier!
    @Fonollosa: leuk! Veel plezier en succes met je studie!
    @Derks: haha wat toevallig! En het klinkt alsof je echt superveel leuke dingen gaat doen (:


    And then we'll see it.

    Ben je voor het eerst hier, of ben je al bekend?

    Ik ga in de vakantie vijf weken in Duitsland werken, net als vorig jaar. c: Verder heb ik niet echt doelen, denk ik, haha.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik hoop oprecht dat ik vakantieplannen kan maken en dat ik vakantie heb, maar helaas loopt mijn contract 1 augustus af dus ik werk dan niet meer op een school en dan zou ik toch wel echt iets nieuws moeten hebben. Dus ik ga er niet vanuit dat ik vakantie heb :')

    [ bericht aangepast op 5 juni 2018 - 10:50 ]


    Life is a beautiful struggle

    @JufAnk: Leuk! Wat voor werk ga je doen? ^^
    @Trippy: Ah ik hoop ook voor je dat je vakantieplannen kunt maken!


    And then we'll see it.

    Ik heb nog niet bijzonder veel plannen eigenlijk... mijn goal is om deze maand wat leuke dingen te fixen :')
    Als mensen zich hier op Q nog geroepen voelen om wat leuks te doen... I'm in lol.

    Ik ga op een plek werken waar ze appartementen/kamers verhuren en een restaurant hebben. c;


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik loop de hele zomer stage vlakbij Venetië whoooo


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Alvast een begin maken aan mijn scriptie, veel boeken lezen en twee/drie weken rondreizen in Zuidoost Europa :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fonollosa schreef:
    1. Lekker werken tot september (Sowieso doordeweeks en de komende 5 á 6 weken ook de zaterdagen)
    2. Studiekeuzecheck en de opdrachten die daarbij horen (en waar ik eigenlijk nog mee moet beginnen, ik heb tot 25 juni oeps)
    3. Mijn verjaardag heerlijk vieren in mijn favoriete café (21 augustus pas maar ik kijk er nu al naar uit)
    4. Van 22 tot 26 augustus naar Praag met mijn beste vriendin
    5. 1e week van mijn nieuwe studie (Communicatie)
    6. Goed beginnen aan mijn studie (Want ik wil mijn P en naar de uni eigenlijk)

    En voor de rest zie ik wel wat er op mijn pad komt haha :'D


    Wow wacht in Rotterdam?


    Spinning around, I'm weightless.