• Na een dik 3 jaar amper verhalen schrijven heb ik zojuist dankzij mijn vakantie en het bijhouden van een reisblog mijn schrijflust terug gevonden. Dus als ik thuis kom ga ik weer heerlijk schrojven

    Iets wat ik wel heel erg heb gemist dus ben zeker blij dat het terug is


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oooh wat leuk! Veel schrijfplezier! (dance)


    The soul needs autumn.

    Oef dat is toch nog een stukje wat ik enorm mis. Jaren geleden wist ik niet hoe ik moest ophouden met schrijven en nu weet ik niet meer hoe ik moet beginnen. (no_chears)

    Heel veel schrijfplezier!


    Life is a beautiful struggle

    Trippy schreef:
    Oef dat is toch nog een stukje wat ik enorm mis. Jaren geleden wist ik niet hoe ik moest ophouden met schrijven en nu weet ik niet meer hoe ik moet beginnen. (no_chears)

    Heel veel schrijfplezier!

    Super balen weet je ook waardoor het komt
    Bij mij deels de rust vinden en psychisch nuboke te zijn en dat mijn favo serie gaat stoppen en de reisblog


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ah, wat leuk om te horen! Meestal hoor je over mensen die moeite hebben met schrijven omdat ze daar nu mee worstelen, dus het is best bemoedigend om een keer te horen van iemand die dat juist heeft weten te overwinnen.

    Veel plezier met je nieuwe verhalen, en ik hoop dat die motivatie en rust je bij blijven! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ah, wat leuk om te horen! Meestal hoor je over mensen die moeite hebben met schrijven omdat ze daar nu mee worstelen, dus het is best bemoedigend om een keer te horen van iemand die dat juist heeft weten te overwinnen.

    Veel plezier met je nieuwe verhalen, en ik hoop dat die motivatie en rust je bij blijven! *O*

    En ik dacht in het kader het forum laten leven en positiviteit.
    Ik hoop het ook gelukkig weet ik inmiddels de tricjes die bij mij voor rust werken dus dat komt goed


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)
    Super balen weet je ook waardoor het komt
    Bij mij deels de rust vinden en psychisch nuboke te zijn en dat mijn favo serie gaat stoppen en de reisblog

    Ik denk dat ik de tijd er niet meer voor maak om nieuwe dingen te bedenken ook ben ik tegenwoordig iets te streng voor mijzelf denk ik en aangezien ik een perfectionist ben denk ik niet dat ik ooit tevreden zal zijn met wat ik schrijf, vroeger had ik dat niet zo erg maar dat is nu best wel 'extreem' geworden. :')


    Life is a beautiful struggle

    Trippy schreef:
    (...)
    Ik denk dat ik de tijd er niet meer voor maak om nieuwe dingen te bedenken ook ben ik tegenwoordig iets te streng voor mijzelf denk ik en aangezien ik een perfectionist ben denk ik niet dat ik ooit tevreden zal zijn met wat ik schrijf, vroeger had ik dat niet zo erg maar dat is nu best wel 'extreem' geworden. :')
    ergens ook herkenbaar heb ook een poosje geschreven zonder het te activeren. Ik heb altijd moeite met n verhaal.afmaken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...) ergens ook herkenbaar heb ook een poosje geschreven zonder het te activeren. Ik heb altijd moeite met n verhaal.afmaken

    Daar heb ik ook zeker last van, ineens is alles in mijn hoofd dan weg en maak ik het niet af. :')


    Life is a beautiful struggle

    Trippy schreef:
    Oef dat is toch nog een stukje wat ik enorm mis. Jaren geleden wist ik niet hoe ik moest ophouden met schrijven en nu weet ik niet meer hoe ik moet beginnen. (no_chears)

    Heel veel schrijfplezier!


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.