• Het gaat over een meisje uit het verleden. Ze had een relatie met Tom maar toen ze op een dag naar hem toe wou zag ze een raar cirkel en daar stapte ze in. Die cirkel bleek een doorgang naar de toekomst te zyn. In haar eigen tyd dacht iedereen dat ze vermist was en Tom kreeg dus ondertussen een andere vriendin. Als ze hem in de toekomst (2008/2009) weer vind denkt ze dat ze nog hebben en probeert hem dat wys te maken. Ook probeert ze Tom te vertellen dat zy dat meisje is dat met hem had en vermist raakte maar Tom gelooft haar niet. Ze vertelt over wat ze meegemaakt hebben etc. maar Tom gelooft haar nog steeds niet. Hoe kan ze hem nou vertellen dat zy het echt is?

    Ik heb toestemming gevraagd,! Dus neit zeiekn dat ik iemand na aap,

    Rollen,
    1 Joyce
    2 Renée
    3Rachel
    4 nicol
    5 Eva


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Rol 3
    Naam: Rachel


    Music is the new sex

    rol 5

    naam: Eva


    I need you like a heart needs a beat

    Schat er is geen 6^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    1
    Joyce


    Believe in yourself.

    Rol ; 2

    Naam ; Renée


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Schat er is geen 6^^


    sorry k had de 6 gepakt in plaats van de 5.


    I need you like a heart needs a beat

    Thank You<3


    Music is the new sex

    dankje x.


    Believe in yourself.

    Thanks Hunny!<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    IK WIL 4 xP

    en natuurlijk heetk nicol ?


    We can only learn to love by loving.

    Hee Renée ik heb ook een sign voor je gemaakt.[/dom, maar ik had de camera en toen heb ik jou naam op mijn wang zittn schrijven..^^ maar oke..] ik zal eens kijken of ik hem erop kan zetten, it nu op laptop, hij staat op de pc//


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Aaah das vet sexy man! oO Dan ga 'k er binnenkort ook een voor jou maken!<333
    Wihieee!

    [/schat ben hyper] iemand heeft der stoel op school naar mij vernoemt x'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    danku voor de rol<33


    I need you like a heart needs a beat

    Rol 4
    Kim

    Aaah das vet sexy man! oO Dan ga 'k er binnenkort ook een voor jou maken!<333
    Wihieee!

    [/schat ben hyper] iemand heeft der stoel op school naar mij vernoemt x'D


    *lookt dom nr renee*
    wrm doet nooit iemand dat bij mij ? xP :'( ik wil ookeen nicol stoel


    We can only learn to love by loving.