• oké, ik zoek dus kapsels want ik & mijn zus willen woensdag naar de kapper ;D Ik moet kapsels hebben voor krullend haar , maar niet zo krullend, en ze moeten zeker tot aan de schouder komen, maar het liefst langer want ik plan om mijn haar lang te laten groeien. Kapsels voor golvend haar werken ook ;D

    als jullie mij nu even helpen ben ik jullie eeuwig dankbaar -again-:Y)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ik heb voor jou speciaal eeen paar gezocht.

    krullend

    golven/krullen

    Korte krullen


    Goed?

    (flower)


    When words fails, music speaks

    ja ik moet ook dringend naar de kapper kheb al gespleten haar punten en dooie punten had ik al best lang. en mijn haar is best lang. maar mn hartsvriendin zei dat als je je haar laat groeien je meer en langere dooie punten krijgt en die eigenlijk moet afknippen maar als je dat dan hebt laten groeien moet je het afknippen tot je kin ofzo. of onderkant van je oor. ik weet niet of je dit nog snapt xD maar ik heb geen plaatjes ofzo.


    You are the dream. I am the dreamer.

    GaGaLove schreef:
    ja ik moet ook dringend naar de kapper kheb al gespleten haar punten en dooie punten had ik al best lang. en mijn haar is best lang. maar mn hartsvriendin zei dat als je je haar laat groeien je meer en langere dooie punten krijgt en die eigenlijk moet afknippen maar als je dat dan hebt laten groeien moet je het afknippen tot je kin ofzo. of onderkant van je oor. ik weet niet of je dit nog snapt xD maar ik heb geen plaatjes ofzo.



    moet je dan ook plaatjes hebben?
    Ik heb er veel?


    When words fails, music speaks

    Op google kun je heeel veel kapsalons vinden. Daar staan meestal ook plaatjes bij (krul)


    I'm not schizophrenic. Me neither.