• Hallo,

    Ik heb van iemand (ik ga niet zeggen wie), een bericht gekregen dat er een aantal mensen zijn die zich gekwetst voelen door mijn acties. (Degene in kwestie heeft geen namen genoemd en daar gaat het mij ook niet om.) Ik heb nooit bewust iemand proberen pijn te doen of zijn/haar tijd op Quizlet te verpesten en als dit wel zo overkwam wil ik graag mijn welgemeende excuses aanbieden. Ik heb nooit maar ook nooit de intentie gehad iemand pijn te doen.
    En het spijt me zeer dat jullie de drama die ik hebben gehad hier op Quizlet ook hebben moeten mee maken. Dit had netjes persoonlijk moeten gebeuren en niet op Quizlet.

    Ik wil zeker onderdeel zijn van een oplossing, maar ik zou het dan ook alleen maar eerlijk vinden dat als er iets is waar je wat betreft mij mee zit, of als je ergens je hart over wil luchten, of dat iets je dwars zit, je daar mee naar me toe komt en dan zal ik er open en beschaafd mee omgaan. Ik wil het voor niemand moeilijker maken dan het al is. Maar het heeft op mij een behoorlijke impact gehad dat ik onbewust zoveel mensen tegen de haren heb ingestreken. Dit is nooit mijn intentie geweest, maar het doet wel enorm veel pijn dat dit achter mijn rug langs is gegaan. Ik wil daar graag overheen kijken en het loslaten, en laten we samen werken aan een fijner samenzijn op Quizlet.

    Nogmaals mijn welgemeende excuses.

    Rick

    [ bericht aangepast op 4 juli 2018 - 13:53 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Oh, ik heb denk ik iets gemist.

    Hopelijk voelt iedere betrokkene (inclusief jij) zich beter nu je je excuses hebt aangeboden. Let's all be friends again <3


    We were the forever that didn't last

    Super tof dat je je excuses aanbied. Ik zelf voel mij niet aangesproken maar ik hoop dat degenen die dat wel doen bereid zijn je excuses te accepteren zodat het op Q weer wat gezelliger wordt. *O*


    Life is a beautiful struggle

    In de afgelopen maanden ben ik van Quizlet af geweest vanwege andere redenen en personen, dus ik weet niet wat er gebeurd is in de afgelopen tijd. Het is ook een vervelend gebeuren dat dit achter je rug om is gebeurd, maar het is goed dat je er nu (hoe dan ook) achter bent gekomen en volwassen genoeg bent hiervoor je excuses aan te bieden. Hopelijk komt dit goed en voelen beiden partijen zich weer goed.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bedankt voor de fijne reacties. <3


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Oke, tof dat je je excuses aanbiedt. Moet wel even kwijt dat ik het onwijs kinderachtig vond om die passief agressieve berichtjes langs te zien komen. Als jij mot met iemand hebt, is dat natuurlijk helemaal prima, maar niet heel Quizlet hoeft daarbij betrokken te worden. Dus, man up en confronteer elkaar privé, alsjeblieft. En ga ook niet achter elkaars rug om zitten stoken. Discord server.
    Maar you know, ik ben bereid alles wat ik over jou heb verzameld in mijn brein te wissen en opnieuw te beginnen I guess? Like, als jij zegt dat je er spijt van hebt dat je je zo gedragen hebt en je het niet meer gaat doen, heb ik er geen problemen mee om het te vergeten en je met een nieuwe blik te zien. Ik denk dat dat wel voor meerdere mensen geldt.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Caraveo schreef:
    Super tof dat je je excuses aanbied. Ik zelf voel mij niet aangesproken maar ik hoop dat degenen die dat wel doen bereid zijn je excuses te accepteren zodat het op Q weer wat gezelliger wordt. *O*


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Al deze drama is half langs mij heen gegaan dus ik weet niet in hoeverre mijn mening meetelt, maar ik deel de mening van Anna wel op dit moment. En hoewel het niet meteen vergeten en vergeven is, is excuses maken een goede start. En je zegt dat dat je - je er nu van bewust ben wat er is gebeurd, wat ook een stap in de goede richting is. From now on we'll wait and see.
    But keep in mind, actions speak louder than words.


    What’s tasty in Busan?

    TAEGl schreef:
    Al deze drama is half langs mij heen gegaan dus ik weet niet in hoeverre mijn mening meetelt, maar ik deel de mening van Anna wel op dit moment. En hoewel het niet meteen vergeten en vergeven is, is excuses maken een goede start. En je zegt dat dat je - je er nu van bewust ben wat er is gebeurd, wat ook een stap in de goede richting is. From now on we'll wait and see.
    But keep in mind, actions speak louder than words.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Caraveo schreef:
    Super tof dat je je excuses aanbied. Ik zelf voel mij niet aangesproken maar ik hoop dat degenen die dat wel doen bereid zijn je excuses te accepteren zodat het op Q weer wat gezelliger wordt. *O*

    Ik weet niet wat er is gebeurd, maar Clapton bied tenminste z'n excuses aan. Doet niet iedereen hier, zelfs niet privé, just saying. Butyea, hopelijk komt dit weer goed tussen jullie!


    [ heaven knows ]

    Bedankt voor alle reacties :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.