• In februari heb ik quite a lot of tea gespilled. Ik heb een topic aangemaakt, mijn frustraties geuit en ik heb op een niet al te vreedzame manier aangekondigd dat ik mijn account zou deactiveren.
    Als ik nu naar de datum kijk, zijn we al een paar maandjes verder. Vier om precies te zijn. In mijn topic heb ik verteld dat ik misschien voor altijd weg zou gaan, misschien ook niet. Een maandje geleden begon het toch wel weer te kriebelen om terug te komen, maar ik wilde wachten. Dit om me te focussen op school en mezelf, maar ook omdat ik for some reason het gevoel had dat ik de oude liefde tussen mij en Q nog maar even moest laten rusten. Inmiddels is mijn account niet meer inactief en ik wil opnieuw kijken wat Q mij te brengen heeft en wat ik deze site te brengen heb.
    Nu wil ik mijn excuses aanbieden, want hoe ik ben weggegaan is niet netjes en ik had moeten wachten tot mijn irritatie wat was gezakt. Hoewel er volgens de regeltjes niets mis is met het uiten van mijn mening en gevoelens, heb ik wel een soort dolk in de rug van de Qommunity (?) gestoken. Het was onnodig en daarvoor bied ik mijn excuses aan. Natuurlijk kan het zijn dat je me het liefst wil uitkotsen en ik houd je niet tegen. Ga ervoor; ik heb het ernaar gemaakt.
    Wat ik hoop, is dat jullie me nog terug willen en ik hoop ook dat er na mijn vertrek niet nog meer users offline zijn gegaan.
    Anyway, ik ben terug en ik zal me dit keer gedragen. Cheers!

    Hoe is het met jullie? Wat hebben jullie gedaan? Grootse dingen bereikt, onlangs?


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik ben denk ik zo regelmatig niet online geweest dat ik niet eens gemerkt heb dat je weg was; ik herken je username namelijk nog steeds...
    Welkom terug!

    Hoe is het met jou?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik moet bekennen dat ik je vorige topic even ging bekijken, omdat ik zelf ook alweer een hele tijd weg was, en nu met een nieuw account hier ben. Veel dingen die je gezegd hebt lijken me waar. Q is echt achteruit gegaan (en voordat iemand denkt dat ik nu een vinger wijs, I'm not), en jij hebt de langzame val zo te zien meegemaakt. Ikzelf was op tijd weg, maar nu ik terug ben merk ik inderdaad hoe... dood het hier eigenlijk is geworden. En hoe jammer het is, gezien Q ooit echt een geweldige website was. En natuurlijk weer kan worden. Let's be honest.

    Maar welkom terug. Ik denk dat ik je nog wel herken trouwens. ^^


    • • •

    Welkom terug! (:


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Ik heb heel de discussie niet meegekregen: dus gewoon een welgemeende welkom terug van iemand die zelf nog maar half online is geweest :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Het is ook echt rustig hier.

    Welcome back! Ik vond het echt jammer toen je wegging. Leuk dat je terugbent (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ondanks dat ik het ook wel deels begreep vond ik het ontzettend jammer dat je weg was. Super leuk dat je weer terug bent!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Welkom terug (: Altijd fijn om een bekende terug te zien!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Welkom terug Anna! (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Corna schreef:
    Ik heb heel de discussie niet meegekregen: dus gewoon een welgemeende welkom terug van iemand die zelf nog maar half online is geweest :Y)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Welcome back ^^ Ik ben zelf ook niet meer heel actief op het moment, maar hoop nu ook weer wat meer aanwezig te kunnen zijn op Q!


    From these ashes, I will rise