• Hoi,
    Ik wil een nieuwe serie beginnen maar heb geen idee waarover.Meestal heb ik erg veel ideeën maar nu ben ik een beetje ideeloos.
    Zouden jullie kunnen helpen met een idee ?
    Alles mag behalve verhalen die niet kunnen (met feeën,vampieren,...)omdat ik dat niet zo leuk vind om te schrijven.
    Je mag zelf kiezen ofdat er rollen mogen komen.De gene waarvan ik het idee kies krijgt zeker een rol in de serie.
    xKiss


    The soul needs autumn.

    Hmm.. Ik drop wel ff een ideetje neer :)


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    Geen nieuw verhaal maken xD?


    Life is hard and then we die

    Bill is een moordenaar. Een vrouwenmoordenaar. Ooit had hy een relatie met een meisje.. Maar die bedroog hem. En sindsdien haat hy álle vrouwen. Stuk voor stuk neemt hy er eentje mee naar zyn geheime schuilplaats en daar gebeurt het. Daar vermoord hy ze en uit eindelyk dumpt hy de lyken. De rest van TH heeft niks door. Ze denken dat Bill net als Tom begonnen is met One-Night-Stands en daarom dus iedere avond zo lang weg is. Op een dag kiest hy weer een meisje uit en wil haar vermoorden maar dan wordt hy verliefd op haar. Tot zyn eigen verbazing. Hy besluit om haar te laten leven maar alle anderen te vermoorden maar wat als zy achter zyn geheim komt?


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    Geen nieuw verhaal maken xD?

    Maar Lindsey verveelt zich(krul)


    The soul needs autumn.

    Ik heb welidee.
    Hier droppe of pb?

    Bill is een moordenaar. Een vrouwenmoordenaar. Ooit had hy een relatie met een meisje.. Maar die bedroog hem. En sindsdien haat hy álle vrouwen. Stuk voor stuk neemt hy er eentje mee naar zyn geheime schuilplaats en daar gebeurt het. Daar vermoord hy ze en uit eindelyk dumpt hy de lyken. De rest van TH heeft niks door. Ze denken dat Bill net als Tom begonnen is met One-Night-Stands en daarom dus iedere avond zo lang weg is. Op een dag kiest hy weer een meisje uit en wil haar vermoorden maar dan wordt hy verliefd op haar. Tot zyn eigen verbazing. Hy besluit om haar te laten leven maar alle anderen te vermoorden maar wat als zy achter zyn geheim komt?

    Wow,die is cool!
    Als niemand anders een beter idee dropt neem ik deze zeker!


    The soul needs autumn.

    Ik heb welidee.
    Hier droppe of pb?

    Mag hier (:


    The soul needs autumn.

    Ik ga weer een idee verzinnen :)
    Euhm..

    Op een gryze dag.. De gryste dag uit Bill's leven.. Stopt Tokio Hotel. Ze zyn al hun fans in Europa kwyt en aangezien ze die kwyt zyn dumpt Amerika hun ook. Na een aantal weken druk overleg hebben ze besloten om het te proberen in Azië.. Waar niemand hun nog kent. Maar ze kennen de taal niet zo goed en kopen dus uit elk land een meisje dat met hun mee reist. Al gauw worden ze beroemd in Azië en daar houden ze het dan ook voorlopig even by. Als ze op een dag in Pakistan aankomen, kopen ze ook daar een meisje dat verkocht is door haar ouders. Al gauw wordt Bill verliefd op haar maar 't meisje ziet Bill totaal niet zitten en daarom vertaalt ze alles verkeerd voor ze. Ze wil dat ze falen in hun nieuwe droom: Beroemd worden in Azië, in alle landen in Azië. Maar zal 't haar lukken om hun nieuwe, grote droom te stoppen?

    Duf idee >,<


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    Ik ga weer een idee verzinnen :)
    Euhm..

    Op een gryze dag.. De gryste dag uit Bill's leven.. Stopt Tokio Hotel. Ze zyn al hun fans in Europa kwyt en aangezien ze die kwyt zyn dumpt Amerika hun ook. Na een aantal weken druk overleg hebben ze besloten om het te proberen in Azië.. Waar niemand hun nog kent. Maar ze kennen de taal niet zo goed en kopen dus uit elk land een meisje dat met hun mee reist. Al gauw worden ze beroemd in Azië en daar houden ze het dan ook voorlopig even by. Als ze op een dag in Pakistan aankomen, kopen ze ook daar een meisje dat verkocht is door haar ouders. Al gauw wordt Bill verliefd op haar maar 't meisje ziet Bill totaal niet zitten en daarom vertaalt ze alles verkeerd voor ze. Ze wil dat ze falen in hun nieuwe droom: Beroemd worden in Azië, in alle landen in Azië. Maar zal 't haar lukken om hun nieuwe, grote droom te stoppen?

    Duf idee >,<

    Sorry,maar ik ga je eerste Idee nemen , die is gewoon perfect!


    The soul needs autumn.

    :) Okay ^^


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    Hy is misschin een beetje hetzelfde als die anderemar heb NIET gekopieerd hoor!

    Iedereen in Saint Breward* kent het verhaal van Mary Finnemore*. Jaren geleden vechtte er 2 jongens voor haar en een paar weken later werden hun lijken teruggevonden. Ook verdween Mary Finnemore*, spoorloos.
    Jaren later gaat een jongen met de naam Bill/Tom/Gustav/Georg, waar dus géén TH bestaat, opzoek naar z'n verloren schaap/zoekt rust in de bossen van Saint Breward*. Plots begint het hevig te regenen en verlicht een bliksemschicht de hele hemel. Gerommel komt uit de wolken en plots ziet de jongen een bloedmooi meisje by hem staan. Ze lijkt als 2 druppels water op Mary Finnemore. Geheimen moeten ontrafeld worden. Een gevaarlijke tocht staat hem en het meisje te doen. Keren ze ooit nog terug.


    Als jy hem niet neemt, pak ik hem waarshijnlijk zelf^^

    Mary is niet gewoon. Ze word elke avond verkracht door haar vader. Hij zegt dat het normaal is. Als ze het zegt tegen haar moeder, dan gelooft haar moeder haar niet. Ze heeft een liefdevolle vriendin. Maar dan merkt dat Mary iets voor haar achter houd. Daardoor verbreekt ze de vriendschap. Hoe moet dat nou? Haar vader neemt haar mee naar een Hóerenhuis. Ze moet werken voor hem. Ze weet het niet meer.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Hy is misschin een beetje hetzelfde als die anderemar heb NIET gekopieerd hoor!

    Iedereen in Saint Breward* kent het verhaal van Mary Finnemore*. Jaren geleden vechtte er 2 jongens voor haar en een paar weken later werden hun lijken teruggevonden. Ook verdween Mary Finnemore*, spoorloos.
    Jaren later gaat een jongen met de naam Bill/Tom/Gustav/Georg, waar dus géén TH bestaat, opzoek naar z'n verloren schaap/zoekt rust in de bossen van Saint Breward*. Plots begint het hevig te regenen en verlicht een bliksemschicht de hele hemel. Gerommel komt uit de wolken en plots ziet de jongen een bloedmooi meisje by hem staan. Ze lijkt als 2 druppels water op Mary Finnemore. Geheimen moeten ontrafeld worden. Een gevaarlijke tocht staat hem en het meisje te doen. Keren ze ooit nog terug.


    Als jy hem niet neemt, pak ik hem waarshijnlijk zelf^^

    Sorry,het is een mooi idee maar ik kies toch liever het andere.


    The soul needs autumn.

    Misschien moet je even wachten met een nieuwe serie maken totdat je een goed idee krijgt?
    Die komen meestal toch heel plots, dus misschien bedenk morgen wel een super idee.
    Want meestal als je een idee begint omdat je een nieuwe serie wil, wordt het steeds moeilijker om af te maken. Nouja, dat heb ik dan..


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik heb een Idee + al een proloog.
    Dus er mag een slotje op.


    The soul needs autumn.