• Als ik gebeld word uit het buitenland kost dat dat dan geld?
    Zo ja, hoeveel ongeveer?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Volgens mij zijn die kosten voor diegene die belt, maar ik weet niet zeker.


    Take me to wonderland

    Volgens mij moet je dan ook een gedeelte betalen. Maar kijk anders even op de site van je provider.


    I am an idiot, I move.

    Het zal wel geld kosten ja, maar weet alleen niet hoeveel.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Itami schreef:
    Volgens mij zijn die kosten voor diegene die belt, maar ik weet niet zeker.


    Ik geloof dat dit inderdaad waar is, ook als jij naar het buitenland belt, als het tenminste een nederlands nummer is, zijn de kosten voor degene die je belt omdat hij gewoon degene in het buitenland is.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ja, dat kost geld, maar veel minder dan als jij degene bent die belt. Als ik vanuit Duitsland bel kost dat me 45 cent per minuut en als ik zelf gebeld word is het maar 11 cent per minuut. Dat moet je echt even op de website verder nakijken.


    Your make-up is terrible

    Volgens mij betaal je alleen mee als je zelf in het buitenland zit.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Unvernunft schreef:
    Volgens mij moet je dan ook een gedeelte betalen. Maar kijk anders even op de site van je provider.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Michonne schreef:
    Ja, dat kost geld, maar veel minder dan als jij degene bent die belt. Als ik vanuit Duitsland bel kost dat me 45 cent per minuut en als ik zelf gebeld word is het maar 11 cent per minuut. Dat moet je echt even op de website verder nakijken.


    Toen ik op de site keek kreeg ik een hele lap tekst waarvan ik niks begreep. Haha.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Toen ik op de site keek kreeg ik een hele lap tekst waarvan ik niks begreep. Haha.


    Welke provider heb je en heb je een abo?


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Welke provider heb je en heb je een abo?


    Ik heb t-mobile en jup, ik heb een abo.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Ik heb t-mobile en jup, ik heb een abo.


    Ik heb even rond gezocht op het forum van T-mobile en volgens de moderators is het helemaal gratis om gebeld te worden vanuit het buitenland.


    Your make-up is terrible

    Vanaf de grens moet je zelf betalen, zover is wat ik weet. But you can check it to be sure.


    No growth of the heart is ever a waste

    Even op de website van je provider kijken. ;)


    Bad decisions make good stories.

    Ik betaalde iets van 10 cent per minuut, toen een vriend me belde vanuit het buitenland. Hangt van je provider af denk ik.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.